Facebook در حال حاضر خواهد شد هشدار به کاربران زمانی که به اشتراک گذاری اخبار بیش از 90 روز

اخبار حرکت واقعا سریع و آنچه که می تواند مربوط به یک ساعت پیش می تواند بی ربط ساعت بعد. برای مثال اگر شما به ی

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399
اخبار حرکت واقعا سریع و آنچه که می تواند مربوط به یک ساعت پیش می تواند بی ربط ساعت بعد. برای مثال اگر شما به یاد بگیرند که یک شرکت در حال ورشکستگی ماه گذشته اما در حال حاضر این ماه آنها به طور ناگهانی ذخیره شده توسط یک شرکت سرمایه گذاری چه بود, اخبار ماه گذشته است و دیگر قابل اجرا در این ماه.
تبلیغات

به عنوان مثل Facebook می خواهد به مطمئن شوید که کاربران آگاه هستند که این اخبار که آنها کتاب و به اشتراک گذاری بر روی پلت فرم آن باقی می ماند به عنوان مربوطه به عنوان امکان پذیر است و باید پس از اعلام کرد که آنها معرفی خواهد شد هشدار که اگر کاربر تلاش می کند برای به اشتراک گذاشتن یک قطعه از اخبار است که بیش از 90 روز آنها خواهد بود هشدار داده است.

این به این معنا نیست که Facebook را جلوگیری از دسترسی کاربران به اشتراک گذاری مقاله اما امیدوار است که با اجازه دادن به کاربران می دانم که اطلاعات آنها در حال به اشتراک گذاری می تواند از تاریخ آن ممکن است آنها را بیشتر کنیم. با توجه به Facebook, "بیش از گذشته چند ماه ما داخلی تحقیقات نشان داده که بهنگام بودن یک مقاله مهم قطعه ای از بافت است که کمک می کند تا مردم تصمیم بگیرند که چه به عنوان خوانده شده اعتماد و به اشتراک گذاری."

که گفت: "پیر" اخبار نیست همیشه بی ربط. برای مثال اکتشافات علمی و یا پیشرفت هنوز هم ارزش خواندن اگر آنها لزوما جدید و یا به طور کلی موضوعاتی که مردم احساس خوب یا خوشحال نیز ارزش خواندن حتی اگر آنها ممکن است ،

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Facebook. منبع: در مورد.fb



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن