دیزنی+ دیگر خواهد بود ارائه رایگان آزمایش

با بسیاری از خدمات آنلاین شرکت ها معمولا ارائه یک دوره آزمایشی به طوری که مشتریان می دانم آنچه آنها در حال خری

توسط POSHTIBANNEWS در 31 خرداد 1399
با بسیاری از خدمات آنلاین شرکت ها معمولا ارائه یک دوره آزمایشی به طوری که مشتریان می دانم آنچه آنها در حال خرید قبل از ارتکاب به طور کامل به خصوص اگر آن را برای رفتن به یک اشتراک که در حال انجام است. اما تا آنجا که دیزنی+ نگران است, دیزنی به نظر می رسد می توان با ارائه آزمایشی رایگان به مشتریان.
تبلیغات

این شرکت قبلا اجرا ارتقاء که در آن آنها ارائه رایگان یک هفته ای دادگاه به مشتریان جدید است اما در بیانیه ای ساخته شده به CNET یک سخنگوی تایید کرده است که محاکمه آزاد است و پس از به پایان رسید. "خدمات در یک قیمت جذاب-به-ارزش گزاره است که ما معتقدیم ارائه قانع کننده سرگرمی ارائه خود را در آن."

محاکمه آزاد به پایان آمد این هفته اگر چه به عنوان CNET, یادداشت های دیزنی تا به حال در واقع متوقف تبلیغات آزمایشی رایگان خود را در مواد بازاریابی خود هفته پیش پس از آن به نظر می رسد که حذف محاکمه شد و در حال حاضر در کار بود و احتمالا به آرامی در حال از رده خارج. این یک بد شانسی برای دیدن آزمایشی رایگان از ویژگی های حذف شده, به خصوص زمانی که رقابت خدمات مانند Netflix در حال حاضر ارائه می دهد مشتریان جدید خود را از یک نسخه آزمایشی 30 روزه رایگان.

شاید دیزنی بانکی در آن شهرت و مختلف آن فرانشیز به اندازه کافی قوی که در آن مشتریان خواهد بود مایل به ماشه حتی بدون تلاش آن را برای اولین بار. که می شود گفت, دیزنی+ قیمت ارزان تر از برخی از رقابت خارج وجود دارد در 7 دلار در ماه و با توانایی به لغو در هر زمان ما حدس 7 دلار نیست که سخت از یک قرص فرو برد حتی اگر شما را تا پایان نه میل چه دیزنی را ارائه کرده است.

در زمینه کلی. جزئیات بیشتر در مورد دیزنی و سرگرمی. منبع: cnet



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن