Angie's List: 4 چیزهایی که می دانیم قبل از ثبت نام

برخی از وظایف و پروژه ها به سادگی بیش از حد بزرگ برای مقابله با خود را. اگر شما در حال فکر کردن در مورد استخدا

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

برخی از وظایف و پروژه ها به سادگی بیش از حد بزرگ برای مقابله با خود را. اگر شما در حال فکر کردن در مورد استخدام یک حرفه ای به شما کمک کند, angie's List ممکن است یک منبع به ارزش چک کردن.

من به تازگی ایجاد یک حساب کاربری در angie's List و درخواست چند نقل قول برای یک آشپزخانه پروژه نقاشی — فقط برای دیدن چگونه این روند خواهد رفت. شما همچنین می توانید با استفاده از angie's List برای ارتباط با متخصصان در زمینه های دیگر از جمله خودرو خدمات مراقبت های بهداشتی ، در این مقاله من نگاهی دقیقتر به آنچه که دقیقا شما می توانید در angie's List و چگونه این منابع می تواند کمک به شما در پیدا کردن حرفه ای مناسب برای این کار است.

آنچه که در مورد angie's List قبل از شما ثبت نام

این که آیا شما نیاز به کمک با لوله کشی, بام, خانه, تمیز کردن کنترل آفات و یا چیز دیگری به طور کامل, شما به احتمال زیاد پیدا کردن یک حرفه ای در angie's List است که می تواند انجام این کار است. در علاوه بر این به جستجو برای حرفه ای ها و درخواست نقل قول شما همچنین می توانید جزئیات تایید نظرات, فهرست معاملات در دسترس در منطقه شما و بیشتر.

قبل از بازدید شما از وب سایت و یا دانلود برنامه شما صرفه جویی در وقت اگر شما خواندن این چهار چیز در مورد angie's List:

در هر بخش در زیر شما پیدا کردن اطلاعات دقیق در مورد خدمات ارائه شده توسط angie's List چه ابزار شما می توانید به صورت رایگان و چگونه آغاز شده است.

1. چه angie's List?

Angie's List یک وب سایت و نرم افزار (iOS و Android) متعلق به لب Homeservices است که اجازه می دهد تا کاربران برای تحقیقات, استخدام, نرخ و بررسی محلی و ارائه دهندگان خدمات. شما در پیدا کردن کسب و کار و حرفه ای و متخصص در بیش از 700 دسته بندی ها از جمله خانه تعمیر خودرو و خدمات و مراقبت های بهداشتی.

در علاوه بر این به استخدام حرفه ای, angie's List آنلاین ارائه می دهد منابع از جمله مشاوره رایگان در سایت مرکز راه حل. شما همچنین می توانید تماشای فیلم به یادگیری بیشتر در مورد صفحه اصلی بهبود و پروژه های DIY. این راهنمای قیمت گذاری یکی دیگر از ابزار های موجود در وب سایت و در برنامه است. شما می توانید از آن استفاده کنید برای دیدن متوسط هزینه های خاص انواع پروژه های.

به استفاده از بسیاری از ویژگی های در angie's List از جمله خواندن نظرات و درخواست نقل قول شما باید برای ایجاد یک حساب کاربری, اما آن را رایگان!

2. چقدر angie's List هزینه ؟

وجود دارد سه گزینه عضویت را انتخاب کنید. هنگامی که شما برای اولین بار ایجاد یک حساب کاربری شما عضویت رایگان سبز طرح عضویت به طور پیش فرض. با این وضعیت شما می توانید در سراسر کشور رتبه بندی و بررسی دسترسی به خدمات مثبت و دریافت یک مجله دیجیتال.

عضویت نقره ای هزینه $29.99 در هر سال و طلا عضویت هزینه 99.99 $در هر سال است. هر گزینه را فراهم می کند کاربران با دسترسی اضافی به قدرت پردازش مانند یک مجله چاپ یک قیمت عادلانه تضمین و مراقبت و حمایت اضطراری خدمات خط و بیشتر.

تبلیغات

طرح عضویت سالانه هزینه
سبز رایگان
نقره ای $29.99
طلا $99.99

لطفا این صفحه را در بخش پرسش و پاسخ برای یادگیری بیشتر در مورد گزینه های عضویت و امتیازات و قیمت گذاری. هنوز عضویت رایگان است به اندازه کافی برای به دست آوردن دسترسی به رتبه بندی و بررسی و اطلاعات کسب و کار. معمولا این تمام چیزی است که شما نیاز به تصمیم گیری آگاهانه در که به استخدام!

در حالی که بسیاری از منابع شرکت ها, رایگان, حرفه ای شما به دنبال به استخدام نخواهد بود. قیمت برای کار پیمانکاری عمومی و سایر خدمات متفاوت بر اساس نوع محل و جزئیات کار. شما می توانید با استفاده از راهنمای قیمت گذاری برای به دست آوردن یک ایده کلی از آنچه انتظار می رود, اما بهترین راه برای به دست آوردن برآورد دقیق است که با درخواست نقل قول از نزدیک شرکت.

3. چگونه angie's List کار می کند ؟

Angie's List کار با اتصال اعضای آن با شرکت های محلی در حالی که ارائه دسترسی به تایید بررسی و رتبه بندی. شما می توانید با استفاده از این سرویس به مقایسه کسب و کار در این نزدیکی هست پیدا کردن تخفیف های خوانده شده در مورد سایر مشتریان تجارب درخواست نقل و به اشتراک گذاری نظرات شما.

اگر شما به دنبال به استخدام کمک برای یک پروژه و یا خدمات angie's List می تواند یک منبع بزرگ برای پیدا کردن توصیه می شود پیمانکاران مترجمان آزاد و کسب و کار در منطقه شما.

شروع

برای شروع بازدید angie's List آنلاین و یا دانلود این نرم افزار تلفن همراه برای iOS یا آندروید. در حالی که نمی خواهد شما را وادار به ایجاد یک حساب کاربری به عنوان به زودی به عنوان شما بازدید وب سایت و یا برنامه را دانلود کنید من پیشنهاد میکنم آن را از راه. ایجاد یک حساب کاربری است که آسان و رایگان به علاوه شما را مجبور به ثبت نام قبل از اینکه شما می توانید هر گونه اطلاعات کسب و کار از حرفه ای در منطقه شما.

Angie's List online homepage where you can log in or search for a project

برای ایجاد یک حساب کاربری با کلیک بر روی "بیشتر" در برنامه و یا با کلیک بر روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست از صفحه اصلی وب سایت برای پیوستن به.

پیدا کردن یک حرفه ای

سه روش اصلی وجود دارد برای پیدا کردن یک حرفه ای با استفاده از angie's List.

  1. جستجو برای خاص و حرفه ای. اگر شما به دنبال برای خواندن اطلاعات و یا بررسی مورد اعتماد برای یک شرکت خاص در منطقه شما, شما می توانید وارد کنید نام خود را در نوار جستجو و ببینید که اگر آن را در angie's List.
  2. جستجو بر اساس طبقه بندی و یا پروژه. اگر شما در حال جمع آوری نقل قول و یا به دنبال توصیه می شود شرکت شما می توانید جستجوی خود را بر اساس محل و نوع خدمات شما نیاز دارید. شما می توانید نوع در یک دسته و یا شما می توانید فهرست دسته بندی ها محبوب. پس از انتخاب دسته شما خواسته می شود برای برخی از اطلاعات خاص در مورد پروژه خود را. سپس شما یک لیست از توصیه می شود کسب و کار در منطقه شما. شما همچنین می توانید پیدا کردن در این نزدیکی هست پیمانکاران عمومی خود را با وارد کردن فایل های فشرده.
  3. فهرست معاملات در منطقه شما. اگر شما در این سایت شما می توانید با اسکرول کردن در صفحه اصلی و یا با کلیک بر روی "فروشگاه معاملات" برای پیدا کردن کوپن و معاملات در منطقه شما. اگر شما با استفاده از این برنامه بر روی "بیشتر" و سپس "مرور می پردازد." از آنجا شما می توانید از طریق معامله و یا محدود کردن نتایج بر اساس دسته بندی محبوب و نوع پروژه می باشد. توجه داشته باشید که angie's List کند پول را از شرکت تبلیغات از جمله کوپن های تخفیف و تبلیغات. اما برای تبلیغ همه شرکت ها باید حفظ یک "الف" یا "ب" به طور کلی رتبه در سایت.

وقتی که من تعداد بازدید angie's List من جستجو با دسته/پروژه. من در تایپ خدمات من به دنبال و انتخاب مناسب ترین پیشنهاد: "نقاشی – های داخلی." از من وجود دارد, پاسخ به چند سوال در مورد این پروژه قبل از مشاهده توصیه می شود ارائه دهندگان خدمات در منطقه است.

Angie's List Pro Directory including search results for local painters

تبلیغات

نگه داشتن در ذهن است که برای دیدن هر گونه اطلاعات کسب و کار و یا به عنوان خوانده شده هر بررسی, شما باید برای ایجاد یک حساب کاربری رایگان و وارد.

جمع آوری اطلاعات و درخواست نقل قول

هنگامی که شما پیدا کردن یک شرکت است که شما می خواهم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما می توانید با کلیک بر روی نام خود را برای مشاهده اطلاعات تماس با خواندن بررسی مشتری و بیشتر.

A company profile on Angie's List showing business information, reviews and more.

هر کسب و کار به طور کلی درجه ("A" از طریق "F") بر اساس بازخورد مشتری. برای خدمات حرفه ای آن را بر اساس قیمت و کیفیت پاسخگویی دقت و حرفه ای. برای ارائه دهندگان خدمات پزشکی به درجه است بر اساس در دسترس بودن دفتر محیط زیست دقت دوستی از کارکنان بالین شیوه ارتباطی اثربخشی درمان و صدور صورت حساب/administration.

شما ممکن است متوجه است که برخی از کسب و کار هستند angie's List خبره. این شرکت در حال پرداخت برای خدمات خود را تبلیغ و تخفیف به اعضای ظاهر خواهد شد و بالاتر در نتایج جستجوی خود را. آنها همچنین ملاقات با استانداردهای زیر:

  • حفظ کلی عضو رتبه "الف" یا "ب"
  • باقی مانده در کسب و کار خوب ایستاده با angie's List
  • عبور از یک دوسالانه بررسی زمینه های جنایی (مالک یا مدیر مربوطه)
  • گواه است که آنها را مناسب صدور مجوز برای انجام کار ذکر شده
  • حفظ یک شرکت تایید مشخصات صفحه

علاوه بر این کسب و کار ممکن است نمایش فوق العاده سرویس جایزه نشان. این شرکت ها لزوما پرداخت angie's List برای تبلیغات اما آنها در دیدار با پیروی از استانداردهای بالا:

  • حفظ رتبه""
  • باقی مانده در کسب و کار خوب ایستاده با angie's List
  • عبور از یک بررسی زمینه های جنایی (مالک یا مدیر مربوطه)
  • گواه است که آنها را مناسب صدور مجوز برای انجام کار ذکر شده
  • داشتن حداقل سه بررسی نشان می دهد که خدمات انجام شد

وقتی که می آید به بازخورد مشتری angie's List خود می بالد در ارائه نظرات شما می توانید اعتماد. این شرکت می گوید در آن طول می کشد چند اقدامات احتیاطی برای اطمینان حاصل شود که بررسی بی طرفانه از جمله بدون ناشناس نظرات و انتقادات و پیشنهادات تایید.

هنگامی که شما پیدا کرده ام چند شرکت با بررسی خوب و یک "الف" یا "ب" امتیاز شروع درخواست نقل قول. شما می توانید با کلیک بر روی "ارسال درخواست" در یک شرکت صفحه نمایش برای شروع روند. شما همچنین می توانید با کلیک بر روی "مشاهده شماره تلفن" در شرکت "در مورد بخش" تماس بگیرید و درخواست یک نقل قول مستقیم.

من تصمیم به جمع آوری چند نقل قول از طریق angie's List برای دیدن آنچه که این فرایند خواهد بود. برای قول اول من رفتم با یکی از مهمترین و بسیار توصیه می شود شرکت در این منطقه است.

Requesting a quote via Angie's List for a painting project

تبلیغات

من ارائه جزئیات بیشتر در مورد این پروژه قبل از درخواست نقل قول. من باید برای بررسی یک جعبه اجازه angie's List, وابسته به آن و شبکه های خود را از خدمات حرفه ای برای تحویل بازاریابی تلفنی و یا متون مورد پروژه من و دیگر خدمات ارائه می دهد.

هنگامی که من درخواست نقل قول اول من بود و به سرعت قادر به علامت دیگر توصیه می شود کسب و کار است که من علاقه مند به دریافت نقل قول. سپس اطلاعات من ارسال شد به همه آنها به طور همزمان.

چه بعدی ؟

اگر شما درخواست نقل قول از طریق angie's List, شما احتمالا شروع به شنیدن از حرفه ای ها در عرض یک روز. وجود دارد تعدادی از راه های است که ارائه دهندگان خدمات ممکن است رسیدن به تماس با شما.

شما ممکن است یک تلفن مستقیم تماس از شرکت پیام از طریق angie's List یا دعوت آنلاین به شما اجازه می دانم که آنها علاقه مند در مناقصه در پروژه های خود را. بسته به تنظیمات حساب کاربری خود را و تنظیمات شما دریافت متن ایمیل و یا دیگر هشدار هشدار از طریق زمانی که کسی تلاش می کند برای تماس با شما از طریق angie's List.

پس من به دنبال یک مادر نقاش بسیاری از حرفه ای ها گفت: آنها می خواهم نیاز به ارسال کسی به سایت این پروژه را برآورد. اگر این مورد برای شما می باشد که به عنوان دقیق که ممکن است در مورد پروژه خود را به منظور دریافت نقل قول دقیق.

برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونه به استخدام یک شرکت پیمانکار (یا هر ارائه دهنده خدمات) مطمئن باشید برای بررسی از این شش نکته.

4. چگونه به لغو angie's List

اگر شما یک حساب کاربری رایگان و مشترک به سبز طرح عضویت شما لازم نیست که به نگرانی در مورد لغو هر چیزی از طریق angie's List. اگر شما یک نقره و یا طلا, عضویت, شما می توانید در هر زمان لغو آنلاین یا از طریق تلفن.

برای لغو عضویت خود را آنلاین ورود به سیستم خود را angie's List حساب دیدار "مدیریت حساب من" صفحه و کلیک بر روی "لغو تمدید خودکار." شما همچنین می توانید تماس angie's List در (888) 828-5478.

توجه داشته باشید که شما باید خود را ارسال کنید لغو درخواست بعد از 5:00 p. m. به وقت شرق آمریکا در روز کاری قبل از تاریخ تجدید به منظور جلوگیری از این اتهام. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه به حساب خود را لغو, دیدار شرکت, صفحه پرسش و پاسخ.

اگر شما رزرو و حرفه ای نیاز به انصراف از این پروژه برقراری ارتباط مستقیم با کسب و کار/پیمانکار استخدام شما. اختلافات تنها از طریق به کار گرفته angie's List برای اعضای طلا.

تبلیغات

افکار نهایی

به طور کلی من فکر می کنم angie's List یک منبع بزرگ برای هر کسی که به دنبال یک ارائه دهنده خدمات محلی از هر نوع. آن را آسان به مقایسه معتبر کسب و کارهای محلی و تمام ابزار لازم را به رایگان استفاده کنید.

پس از ایجاد یک حساب کاربری و درخواست چند نقل قول از طریق angie's List خودم در اینجا بزرگترین جوانب مثبت و منفی که من پیدا کردم...

مزایا:

  • قیمت. وجود دارد بدون نیاز به پرداخت هزینه برای گران عضویت.
  • قابلیت اطمینان. شما می توانید پیدا کردن معتبر کسب و کار در منطقه خود خوانده تایید و بررسی خود را بنویسید.
  • راحتی. تلفن همراه نرم افزار دارای تمام ویژگی های کلیدی و بسیار آسان برای استفاده.
  • منابع اضافی. شما می توانید فیلم ها را بخوانید نکات و استفاده از راهنمای قیمت گذاری برای برنامه ریزی های آینده.

منفی:

  • دادن ایمیل. شما می توانید انتظار برای دریافت ایمیل ها در مورد خدمات مرتبط از angie's List و وابسته به آن است.
  • به نقل از اشکال مختلف آمده است. اگر شما درخواست نقل قول از طریق angie's List, شما ممکن است شنیدن از شرکت در چندین راه مختلف (پیام متن, ایمیل, تماس, و غیره.)
  • قابلیت استفاده. وب سایت می تواند تهدید آمیز/دشوار است به حرکت برای اعضای جدید.

اگر شما به دنبال یک پیمانکار و یا ارائه دهنده خدمات به استخدام, در اینجا توصیه من: استفاده از angie's List برای پیدا کردن حرفه ای در منطقه خود را به عنوان خوانده شده بررسی و جمع آوری اطلاعات کسب و کار. هنگامی که شما تصمیم گرفته اید در چند شرکت است که شما علاقه مند در آنها تماس بگیرید به طور مستقیم. که راه شما می توانید بحث در مورد پروژه خود را و یا کار و درخواست نقل قول خود را. این همچنین اجازه می دهد تا شما را به نگه داشتن تمام اطلاعات خود را در یک مکان به شما به عنوان حرکت به مرحله بعدی از فرآیند استخدام.

آیا شما تا به حال به استخدام حرفه ای است که شما بر روی angie's List? به ما بگویید که در مورد تجربه خود را در نظرات زیر!

بیشتر Clark.com مطالب برای مالکان:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب