سونی می خواهد هوش مصنوعی را بیش از بازیکنان که Ragequit

ما مطمئن هستیم که اگر شما تا به حال بازی یک بازی چند نفره وجود دارد شانس است که شما ممکن است در سراسر آمده به

توسط POSHTIBANNEWS در 24 خرداد 1399
ما مطمئن هستیم که اگر شما تا به حال بازی یک بازی چند نفره وجود دارد شانس است که شما ممکن است در سراسر آمده به عنوان مثال وقتی کسی دیوانه می شود و فقط واریز بازی و یا آنها را به یک اتصال مسئله و رها کردن. این نوع از خرابه تجربه آن را به عنوان گاهی اوقات به این معنی است که یک تیم از دست می دهد چرا که آنها یک بازیکن کوتاه است.
تبلیغات

اما سونی فکر می کند که آنها ممکن است یک ایده در مورد چگونه به حل این مشکل است. در ثبت اختراع کشف شده در ویرایش توسط u/WolfgangKaipZ سونی نشان می دهد که آنها می تواند جایگزین بازیکن کاهش یافته است که توسط یک هوش مصنوعی است که بازی را در خود جای. در حال حاضر این نیست که دقیقا یک ایده جدید که در آن کامپیوتر را بیش از زمانی که یک بازیکن واریز شده اما سونی با ثبت اختراع آن طول می کشد یک قدم بیشتر.

با توجه به ثبت اختراع را انتزاعی "زمانی که اولین بازیکن واریز شده یا متوقف می شود پاسخ قبل از بازی چند نفره را تکمیل کرده است, اولین بازیکن جایگزین یک کامپیوتر شبیه سازی شده از نسخه پخش برای اولین بار است که انتخاب می کند اقدامات خود را بر اساس احتمالات محاسبه شده از ردیابی و اقدامات اولین بازیکن. این بازی چند نفره است که در نتیجه قادر به ادامه بدون وقفه و یا اختلال و پخش برای اولین بار روش بازی حفظ شده است."

این به این معنی است که هوش مصنوعی خواهد بود به اندازه کافی هوشمند به می دانم که چگونه این بازیکن پخش خواهد شد و سعی کنید بهترین خود را به تقلید از آنها. این مخالف به سادگی بازگشت به یک اسکریپت و یا مجموعه ای از مراحل است که بازیکنان کامپیوتر به طور معمول استفاده کنید. آن را نیز می تواند به این معنی است که در تئوری این هوش مصنوعی-جایگزین بازیکن می تواند حتی بهتر است که آن را قطعا باید سریع تر زمان واکنش. البته این تنها یک ثبت اختراع بنابراین ما مطمئن هستیم که اگر سونی در واقع قصد دارد به پیاده سازی آن, اما آن است که قطعا جذاب است.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره AI (هوش مصنوعی) ثبت اختراع و سونی. منبع: دریا.ign



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن