چگونه به بازیابی حذف شده ویندوز 10 فایل با این برنامه رایگان

به طور تصادفی حذف فایل های مهم و یا کشف خراب سند می تواند کمی خسته کننده و یا روح از بین بردن بسته به از دست د

توسط POSHTIBANNEWS در 9 تیر 1399

به طور تصادفی حذف فایل های مهم و یا کشف خراب سند می تواند کمی خسته کننده و یا روح از بین بردن بسته به از دست دادن در سوال. اما یک ویندوز جدید 10 برنامه از مایکروسافت می تواند رستگاری است.

به تازگی راه اندازی ویندوز, بازیابی فایل, برنامه خط فرمان نرم افزار است که می تواند پیگیری کردن که از دست رفته فایل و با خیال راحت آن را به جایگاه بر حق آن در دیسک سخت شما.

این برنامه است که در حال حاضر در دسترس از فروشگاه مایکروسافت برای ویندوز 10 (نسخه 2004 به بالا) کار می کند با طیف گسترده ای از انواع فایل ها با فرمت (JPEG, PDF, PNG, MPEG, منشی فایل های MP3 و MP4 فایل های ZIP) در حالی که بازیابی فایل های حذف شده هارد و حتی درایوهای خارجی مانند میله های USB و کارت های حافظه.

مرتبط: بهترین لپ تاپ سال 2020

مایکروسافت می گوید ایده این است برای بازیابی فایل هایی که حذف شده اند را از محلی سازی اما نمی توان بازیابی با موفقیت از ویندوز 10 سطل آشغال. کاربران قادر خواهد بود به هدف قرار دادن کلمات کلیدی پسوند فایل و خاص در نام فایل ها در حالی که جستجو برای فایل های سیار.

فروشگاه شرح آمده است: "به طور تصادفی حذف فایل های مهم? پاک و تمیز کردن هارد دیسک خود را? مطمئن نیستید از چه ربطی به خراب داده ؟ ویندوز, بازیابی فایل می تواند کمک به بازیابی داده های شخصی خود را. "برای عکس, اسناد, و, ویندوز, بازیابی فایل, پشتیبانی از بسیاری از انواع فایل ها برای کمک به اطمینان حاصل شود که اطلاعات خود را به طور دائم از دست داد. دوره نقاهت بعد از یک دوربین و یا کارت SD ؟ سعی کنید امضای حالت که گسترش فراتر از NTFS بازیابی و caters به دستگاه های ذخیره سازی نیاز دارد. اجازه دهید این برنامه اولین انتخاب خود برای کمک به پیدا کردن آنچه شما نیاز دارید از خود هارد دیسک SSD (*محدود تر و تمیز) درایو USB یا کارت های حافظه."

برای بازیابی فایل ها از دستگاه های ذخیره سازی خارجی شما نیاز به استقرار نرم افزار برای اولین بار کشف راه رفتن گربه روی توییتر (از طریق Thurrott) شما نیاز به پیکربندی برنامه برای استفاده در امضای حالت. حالت پیش فرض و بخش حالت دیگر ابزارهای موجود در اختیار کاربر بسته به اطلاعات آنها از دست رفته و یا خراب شده فایل.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن