آیفون 12 راه اندازی شده است دوباره به تعویق افتاد

شده است وجود دارد کمی به عقب و جلو در زمانی که آی فون 12 راه اندازی خواهد شد. برخی بر این باورند که این می توا

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

شده است وجود دارد کمی به عقب و جلو در زمانی که آی فون 12 راه اندازی خواهد شد. برخی بر این باورند که این می تواند راه اندازی در سپتامبر طبق معمول آن بازه زمانی است, اما آن را فقط ممکن است منتشر شود بعد. دیگران بر این باورند که این می تواند راه اندازی بعد به عنوان اپل نمی خواهید به نگه داشتن مشتریان انتظار بیش از حد طولانی بین این محصول اعلام و انتشار است.

تبلیغات

در حال حاضر با توجه به گزارش Macotakara آنها ادعا می کنند که بر اساس منابع خود را در چین عرضه زنجیره ای, اپل, آیفون, 12 می تواند به تاخیر افتاد و آن را ممکن است در حال حاضر راه اندازی در اواخر اکتبر به جای. حتی پس از آن وجود دارد می تواند مبهوت انتشار بین LTE مدل و 5G مدل.

این گزارش ادعا می کند که مدل LTE ممکن است راه اندازی در اواخر ماه اکتبر در حالی که 5G مدل می توان به آینده در ماه نوامبر. در اوایل سال جاری پیشنهاد شده است که با توجه به سفر از محدودیت های اعمال شده توسط دولت به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس اپل مهندسین نشده اند قادر به سفر به تامین کنندگان در چین برای تست نمونه های اولیه که نسبت داده شده به عنوان یک دلیل برای تاخیر.

که می شود گفت این گزارش با یک دانه نمک در حال حاضر, اما در هر صورت ما باید منتظر رسمی اپل اعلام آن رویداد آیفون به مطمئن شوید که از زمانی که این شرکت جدید اپل منتشر خواهد شد.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12. منبع: macotakara.jp



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن