آیفون SE فقط به حال اول آن افت قیمت – در اینجا که در آن شما می توانید آن را

شما به عنوان خوانده شده که حق و نه حتی دو هفته پس از انتشار و فوق العاده آی فون SE در حال حاضر می تواند snagge

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

شما به عنوان خوانده شده که حق و نه حتی دو هفته پس از انتشار و فوق العاده آی فون SE در حال حاضر می تواند snagged در قیمت کاهش می یابد.

اگر شما در طول اجرا به Currys PC جهان نمای بی در حال حاضر و با استفاده از کد PRICE8 در پرداخت, شما می توانید یک نام تجاری جدید آی فون SE فقط برای £385.48 از اصلی درخواست قیمت £419.

با توجه به این که این تخفیف تنها با eBay منحصر به فرد کد هیچ راه دیگری وجود دارد در حال حاضر به کاهش قیمت این قدر برای آیفون SE (بدون امید بستن برای یک دست دوم مدل, البته).

این معامله در حال حاضر به دست آورد یک مقدار عادلانه از کشش اما با نسخه آی فون SE 2 در حال حاضر به طور کامل خارج از بورس. توصیه ما این است که اگر شما نمی خواهید به استفاده از این فوق العاده ارائه بهتر به اطراف صبر کنید قبل از پریدن از روی آن است.

علی رغم اینکه دقیق همین نام به عنوان سلف خود (c'mon اپل), آی فون SE است که در واقع یکی از بهترین دستگاه های این شرکت تولید شده در سال دادن مقرون به صرفه تلفن که با بهره گیری از همان فوق العاده سریع چیپ ست اپل آخرین بالا پایان گوشی های.

دریافت نرم و صاف 4.5/5 ما در نقد و بررسی: "نه هر کس بیش از یک جایزه به صرف بر روی یک تلفن و یا ماهانه بزرگ outlays و حتی کسانی که ممکن است احساس تفاوت بین این و آیفون 11 به ارزش آن است. در اینجا شما در حال گرفتن یک دوربین با کیفیت صفحه نمایش و همه چیز می آید که با واقعا بی نظیر اکوسیستم های iOS برای 399 $/£419 – که ارزش بسیار عالی در هر چشم."

در نهایت با ارائه یک قیمت مناسب ورود-نقطه به اپل شکست نخورده اکوسیستم آیفون SE 2 در حال حاضر یک سرقت در £419 اما قادر بودن برای دستگیر کردن آن فقط برای سفارشات بیش از $ 385 باعث می شود آن را مطلق باید خرید.

فقط مطمئن شوید که برای nab شما در حالی که سهام هنوز در دسترس است و فراموش نکنید که برای استفاده از کد PRICE8 در پرداخت.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن