Carvana نقد و بررسی: 5 چیز به دانستن قبل از اینکه شما خرید و یا فروش

پس از راه اندازی در سال 2012 Carvana تبدیل شده است کسب و کار خرید و فروش وسایل نقلیه استفاده می شود در داخل اس

توسط POSHTIBANNEWS در 9 تیر 1399

پس از راه اندازی در سال 2012 Carvana تبدیل شده است کسب و کار خرید و فروش وسایل نقلیه استفاده می شود در داخل است. نشانه گرفتن از CarMax, Carvana ارائه می دهد بدون فشار و بدون چانه زدن راه برای خرید و فروش اتومبیل — و آن را تقریبا به طور کامل آنلاین.

شما ممکن است را دیده اند Carvana پلاک قاب در همسایگان خود اتومبیل است اما این فروشنده برای شما مناسب است ؟

تیم کلارک به کاوش در فرآیند خرید و فروش وسایل نقلیه با Carvana در مقایسه با روش های دیگر.

در این مقاله ما نگاهی به چگونگی Carvana کار می کند و آنچه در این فرایند است برای خرید و فروش اتومبیل. ما همچنین نگاهی به چگونگی Carvana مقایسه با رقبای خود را در قیمت می باشد. و ما به شما جوانب مثبت و منفی از خرید و فروش اتومبیل وجود دارد.

فهرست مطالب

  1. چگونه Carvana کار می کند ؟
  2. چگونه می توانم به شما خرید یک ماشین از طریق Carvana?
  3. چگونه قیمت ها در Carvana نسبت به رقابت ؟
  4. شما چگونه به فروش یک ماشین از طریق Carvana?
  5. چه جوانب مثبت و منفی انجام کسب و کار با Carvana?

1. چگونه Carvana کار می کند ؟

Carvana وعده به ارائه قیمت های پایین تر در شرایط خوبی نگهداری وسایل نقلیه استفاده می شود با برش نمایندگی از ماشین-فرآیند خرید است. پس Carvana عمل تقریبا به طور کامل آنلاین این شرکت ندارد سربار سنتی نمایندگی و یا حتی از رقیب CarMax.

با Carvana شما می توانید خرید و یا فروش خودرو استفاده می شود از راحتی از خانه خود را بر روی کامپیوتر خود و یا گوشی های هوشمند با هیچ haggling درگیر است. اگر شما در حال خرید Carvana ارائه خواهد شد خرید خود را به درب خانه خود را. شما همچنین باید این گزینه را انتخاب کنید وسیله نقلیه خود را در یکی از وسیله نقلیه خود را تلوان ماشین آلات واقع در سراسر کشور است.

Carvana Vending Machine
Carvana

به عنوان 2019, Carvana گفت: آن را به حال بیش از 15 ، 000 وسایل نقلیه را انتخاب کنید. هر یک از این وسایل نقلیه دستخوش Carvana "در 150 نقطه بازرسی." این شرکت ارائه می دهد هفت روز گارانتی بازگشت پول در وسایل نقلیه مبادرت به فروش آن.,

اگر شما به دنبال به فروش یک ماشین Carvana به شما یک "واقعی شرکت" پیشنهاد آنلاین در عنوان کمی تا دو دقیقه. اگر Carvana می کند را پیشنهاد و قبول کنید کسی که می خواهد به شما برای یک سایت بازرسی از وسیله نقلیه خود را. اگر از آن عبور می کند آنها را قطع شما یک بررسی پس از آن و وجود دارد.

2. چگونه می توانم به شما خرید یک ماشین از طریق Carvana?

فرایند خرید با Carvana است در مورد به عنوان ساده به عنوان آن می شود. رفتن به Carvana.com به "جستجو در تمام وسایل نقلیه."

تبلیغات

Carvana Home Page

شما می رسند در یک صفحه که در آن شما می توانید جستجو برای وسایل نقلیه توسط مدل و یا کلمه کلیدی. که به معنی شما می توانید جستجو برای یک وسیله نقلیه خاص — هوندا CR-V می گویند — یا کلی تر گروه مانند "کوچک Suv ها."

Carvana Seach Page

نیز وجود دارد چند گزینه های فیلتر شما می توانید استفاده کنید برای محدود کردن جستجوی خود را و یا حتی برای شروع اگر شما لازم نیست که خاص و مدل داشته باشید. این فیلترها عبارتند از:

  • قیمت
  • نوع بدن
  • سال
  • مسافت پیموده شده
  • ویژگی های
  • نوع سوخت
  • بهره وری سوخت
  • رنگ
  • سیلندر
  • انتقال
  • نوع درایو

هنگامی که شما در محدود کردن انتخاب های خود را و را انتخاب کنید یک وسیله نقلیه شما گرفته شده برای این خودرو مشخصات صفحه.

وجود دارد شما خواهید دید تعاملی 360 درجه نمای واقعی خودرو موجود در انبار همراه با عکس های متعدد از داخل کشور است. 360-مشاهده حتی اجازه می دهد تا شما را به برجسته کردن "نقاط مهم" است که می تواند جزئی ضربه و یا نقص در بیرونی.

Carvana Profile Page

هنگامی که شما با کلیک بر روی "خودرو جزئیات" شما همچنین می خواهید خودرو را شماره شناسایی خودرو (VIN) که شما می خواهید به نگاه کردن برای دیدن این خودرو تاریخچه. شما می توانید انجام دهید که به صورت رایگان.

اگر شما تصمیم می گیرید شما می خواهید برای خرید یک وسیله نقلیه خاص, شما می توانید با کلیک بر روی "شروع کنید." که در آن نقطه شما خواسته می شود برای ایجاد یک حساب کاربری. شما نیاز به ارائه نام ، آدرس ایمیل ، شماره تلفن و کد پستی. در تجربه من تنها ارتباطی از Carvana شد یک زن و شوهر از ایمیل چک کردن برای دیدن اگر من هنوز هم علاقه مند در یک وسیله نقلیه خاص نگاه داشته است.

می خواهید به حرکت به جلو با یک خرید ؟ شما فقط نیاز به نشان می دهد که آیا شما می خواهید به تجارت در پرداخت نقدی و یا سرمایه گذاری. سپس شما را انتخاب کنید تحویل و یا انتخاب و تکمیل سایر مدارک مورد نیاز همه آنلاین.

تبلیغات

گفت: ما به عنوان اگر شما را انتخاب کنید گزینه تحویل وسیله نقلیه خود را تحویل داده خواهد شد به درب خود را در عرض چند روز. اگر شما را انتخاب کنید و انتخاب کنید تا گزینه شما نیاز به قرار دادن خودرو تلوان ماشین آلات به شما نزدیک است.

در صورتی که برخی از راه دور Carvana ارائه می دهد یک "پرواز و رانندگی" گزینه است. این شرکت خواهد شد یارانه تا 200 دلار از یک راه بلیط هواپیما به یکی از ماشین آلات خود را. آنها به شما انتخاب کنید تا در فرودگاه شما را به ماشین خود را و سپس شما درایو صفحه اصلی.

Carvana نیز ارائه می دهد تامین مالی خانه است که شما می توانید قبل از واجد شرایط در سایت. البته شما می خواهید به مقایسه هر گونه پیشنهاد شما از Carvana با دیگر گزینه های تامین مالی به ویژه کسانی که از اتحادیه های اعتباری.

و دوباره هنگامی که شما خرید یک ماشین از Carvana شما باید هفت روز به بازگشت آن را بدون سوال پرسید. فکر می کنم از این به عنوان درایو تست از آنجا که فرصتی برای که قبلا در این فرایند است.

وسیله نقلیه خود را نیز خواهد آمد با گارانتی محدود در تمام مکانیکی برای 100 روز و یا 4,189 مایل است.

3. چگونه قیمت ها در Carvana نسبت به رقابت ؟

تا ببینید که چگونه قیمت ها در Carvana پشته تا به رقابت ما در مقایسه با سه وسایل نقلیه متفاوت می سازد و مدل سال. بدیهی است که اینها دقیق همان وسایل نقلیه بنابراین ما با اشاره به مسافت پیموده شده برای هر یک را به حساب اختلاف جزئی.

خودرو Carvana قیمت (مسافت پیموده شده) CarMax قیمت (مسافت پیموده شده) Stringcheeseincident قیمت (مسافت پیموده شده)
2014 تویوتا کمری SE $13,590 (64 K) $13,998 (60K) $13,210 (60K)
2017, تویوتا تاکوما SR5 $28,990 (39K) $29,998 (35K) $31,230 (39K)
2020 Chevy Tahoe LT 4WD $36,590 (37K) $42,998 (36K) $40,998 (40K)

همانطور که می بینید با دو دستگاه خودرو به قیمت بسیار مشابه هستند. اما با جدیدتر و گران تر SUV وجود دارد کاملا گسترش یافته است. به همین دلیل آن را همیشه می پردازد و به مقایسه فروشگاه — به خصوص با خرید عمده مانند این.

4. شما چگونه به فروش یک ماشین از طریق Carvana?

فروش ماشین از طریق Carvana است به آسانی به عنوان ورود وسیله نقلیه خود را, اطلاعات, برنامه ریزی قرار ملاقات و داشتن یک Carvana نماینده بازرسی آن را در خانه خود را. فقط برو اینجا برای گرفتن آغاز شده است.

شما خود را وارد کنید و پلاک و یا VIN وسیله نقلیه خود را و کلیک بر روی "دریافت پیشنهاد من."

Carvana Sell Car

تبلیغات

از آنجا, شما خواسته شود به ارائه جزئیات مانند:

  • مسافت پیموده شده
  • کد پستی
  • رنگ
  • ویژگی های حق بیمه
  • تاریخ حادثه
  • مسائل مکانیکی
  • بیرونی آسیب
  • وضعیت عمومی
  • وضعیت وام

اگر Carvana می خواهد ماشین خود را شما می توانید پول نقد فوری ارائه دهد که خوب است برای هفت روز.

Carvana Instant Cash Offer

اگر شما قبول پیشنهاد شما را به یک قرار ملاقات برای Carvana آمده بازرسی وسیله نقلیه خود را در محل. که می تواند به عنوان به زودی به عنوان روز بعد. اگر آن را عبور از آزمون خود را, آنها را برش شما یک بررسی بر روی نقطه.

5. چه جوانب مثبت و منفی انجام کسب و کار با Carvana?

اگر شما به دنبال به خرید و یا فروش یک ماشین استفاده می شود شما واقعا نمی توانید به اشتباه با دیدن چه Carvana را ارائه کرده است. اما این همیشه یک ایده خوب به نظر علامت + و minuses.

جوانب مثبت منفی
آسان برای استفاده و رابط کاربری برای خرید خودرو استفاده می شود موجودی قیمت ها ممکن است کمی بالاتر از فروش خصوصی
هیچ سقفی می آید که با داشتن فیزیکی تعداد زیادی خودرو هیچ فرصتی برای درایو تست قبل از خرید
بدون چانه زدن بدون فشار محیط زمانی که فروش ارائه ممکن است کمتر از شما می توانید در فروش
همه چیز را می توان به صورت آنلاین انجام می شود
هفت روز بازگشت سیاست های + 100 روزه یا 4,189 مایل محدود گارانتی در خرید

Carvana هنوز هم ممکن است این بچه های جدید در بلوک وقتی که می آید به استفاده از ماشین, خرید و فروش, اما هیچ دعوا اختلال در آن باعث شده در صنعت. بین سهولت استفاده و قیمت های رقابتی Carvana ارائه می دهد هر کسی که علاقه مند به خرید و یا فروش یک ماشین استفاده می شود خود را انجام زیانی به یک شات بدهید.

آیا شما خرید یا فروش یک ماشین با Carvana? به ما بگویید که در مورد تجربه خود را در نظرات زیر!

مطالب بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن