ایکس باکس 20/20: مایکروسافت اعلام برنامه های ماهانه به نمایش گذاشتن بازی های جدید و سخت افزار

ایکس باکس در حال برنامه ریزی یک سری از حوادث ماهانه گفتن طرفداران چگونه این شرکت قصد دارد به نمودار یک دوره از

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

ایکس باکس در حال برنامه ریزی یک سری از حوادث ماهانه گفتن طرفداران چگونه این شرکت قصد دارد به نمودار یک دوره از طریق در رفتن در سراسر جهان, بحران و چه برنامه های خود را برای بقیه سال. مهمتر ایکس باکس سری X و هاله بی نهایت هنوز در حال برنامه ریزی برای تعطیلات سال 2020' انتشار.

یک پست در ایکس باکس سیم توضیح انگیزه ماهانه حوادث.

"واضح است که در این سال به چالش کشیده است ما را به تجدید نظر در راه ما با هم می آیند به جشن های مهم و نقاط عطف در بازی و این بدان معناست که کار با دانش است که ما ممکن است قادر به گرد هم می آیند در همان محل. پس دیده می شود نزدیک حل و فصل از بازیکنان ایکس باکس, خانواده و دوستان با هم انجام درست و ماندن در خانه برای کمک به صاف منحنی ما تمام احساس و انرژی را به تجدید نظر در رویکرد ما.

"چگونه می تواند ما را به اشتراک بگذارید که احساس هیجان و انتظار همه ما در بازی بزرگترین لحظات?"

مرتبط: بهترین ایکس باکس یکی از بازی های 2020 – ما باید بازی عناوین مایکروسافت برای کنسول

پاسخ به این سوال ایکس باکس معتقد است که ماهانه قطره ای-خوراک هیجان انگیز بازی titbits. این شرکت در حال حاضر نقشه برداری برخی از مسائل کلیدی است که ایکس باکس است که در این سال بدون شک ما می توانیم انتظار برای شنیدن در مورد این در ماهنامه دیجیتال حوادث.

اولا که مهم تایید ایکس باکس سری X و هاله بی نهایت هر دو هنوز در حال رهبری برای یک دوره تعطیلات تاریخ انتشار. که به راحتی به طرفداران ایکس باکس و بیشتر وجود دارد تایید است که طیف گسترده ای از برترین استودیو در حال حاضر در حال کار بر روی نسل بعدی بازی ها (امیدوارم تاپیک جدید حکایت در جایی وجود دارد!)

در مرحله دوم وجود دارد و در عین حال بیشتر برنامه ها را به مایکروسافت بازی های PC و مایکروسافت کنسول های بازی نزدیک به هم است. پست های وبلاگ توضیح داد: "برای بازیکنان کامپیوتر ما برنامه ریزی برای حمایت از جامعه با ساخت همه ما از نسخه های اصلی در راه اندازی در دسترس است با ایکس باکس بازی عبور برای PC از جمله Halo بی نهایت, زمین بایر 3, Minecraft زندان ها و البته شبیه ساز پرواز مایکروسافت."

قابل توجه دیگری علاوه بر این برنامه ریزی شده بود که توسعه به پروژه xCloud. مایکروسافت گفت: آن بازی جریان خدمات خواهد بود که به کشورهای جدید و teaming تا با ایکس باکس بازی منتقل می کند.

مرتبط: بهترین ایکس باکس یکی از بازی های 2020 – ما باید بازی عناوین مایکروسافت برای کنسول

گزیده ای از پست های وبلاگ را می خواند: "ما در حال گسترش پروژه xCloud به کشورهای جدید و در دستگاه های جدید—و بعد از این سال پروژه xCloud و ایکس باکس بازی پاس را با هم می آیند, را قادر می سازد شما و دوستان خود را به بازی با هم در ادامه راه."

شما می توانید لحن در برای اولین ایکس باکس 20/20 رویداد در مارس 7. ما نمی توانیم صبر کنید. امیدوارم ما دریافت برخی از اطلاعات بیشتر در ایکس باکس سری X و بازی های هیجان انگیز ما را وادار به بازی در مایکروسافت نسل بعدی کنسول.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب