اپل Mac Pro 2019: همه شما نیاز به دانستن در مورد اپل قدرتمند دسکتاپ کامپیوتر

اپل پرده برداری از Mac Pro 2019 در سال گذشته رویداد WWDC. به روز رسانی به اپل و حرفه ای کامپیوتر شامل قدرتمند

توسط POSHTIBANNEWS در 13 تیر 1399

اپل پرده برداری از Mac Pro 2019 در سال گذشته رویداد WWDC. به روز رسانی به اپل و حرفه ای کامپیوتر شامل قدرتمند افزایش عملکرد و عجیب و غریب با طراحی جدید. در اینجا همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد اپل Mac Pro 2019 از جمله قیمت آن, تاریخ انتشار و مشخصات.

اپل نشان داد که Mac Pro در WWDC 2019 خواستار آن 'قدرتمند' و 'ترین قابلیت تنظیم' دسکتاپ کامپیوتر آن را تا کنون ایجاد شده. نه تنها این, اما Mac Pro نیز داده شده است قبل طراحی, رها کردن جمع و جور دایره قاب نفع یک سبک است که نمی خواهد نگاه از محل در آشپزخانه خود را.

وجود دارد جامد ان جدید پنیر اهنی-esque نگاه کنید. عجیب و غریب طراحی شده است مورد استفاده قرار گیرد به منظور بهبود عملکرد حرارتی و جلوگیری از کسانی که فوق العاده طراحی شده قطعات از گرفتن بیش از حد برشته.

همچنین مباهات قابلیت استفاده از چندین gpu ها به طور همزمان اپل ادعا می کند طرفدار مک موثر است که "جهان قدرتمند ترین کارت گرافیک". وجود دارد بدون سوال, این چیزی است که مطلق ماشین هیولا.

Apple Mac Pro 2019

مرتبط: بهترین دسکتاپ کامپیوتر 2019

Mac Pro 2019 تاریخ انتشار – که جدید Mac نرم افزار میاد بیرون ؟

Mac Pro 2019 آمار قفسه در دسامبر 10, در زمان برای کریسمس (فقط در مورد هر یک از دوستان خود احساس شد به خصوص سخاوتمندانه در این سال). این بود که کمی بعد از اپل برنامه ریزی شده پاییز تاریخ انتشار.

Mac Pro 2019 قیمت – چقدر جدید Mac Pro هزینه ؟

مدل پایه از اپل Mac Pro 2019 خواهد شما را به مجموعه £5,499, با گران ترین پیکربندی فرود در یک چشم آبیاری £53k (که حتی شامل مانیتور...).

مدل پایه برای تلفن های موبایل قابل اندازه کافی با یک octa-core Intel Xeon processor, 32GB RAM, کارت گرافیک Radeon Pro 580X کارت گرافیک و یک 256GB SSD.

در حالی که مک نرم افزار فوق العاده قدرتمند از مشخصات بدون شک شایستگی فوق العاده تند و قیمت مدل پایه است که هنوز هم غیر قابل انکار بزرگ سرمایه گذاری به ویژه هنگامی که شما در نظر بگیرید 6-هسته Mac Pro 2013 هزینه فقط £2999 در مقایسه با.

مرتبط: بهترین لپ تاپ 2019

Mac Pro 2019 مشخصات – چگونه قدرتمند جدید Mac نرم افزار ؟

اپل Mac Pro 2019 فوق العاده قدرتمند است. آن را ارائه می دهد تا به یک 28-هسته Intel Xeon processor است که به مراتب قوی تر از آنچه که حتی خواستار ترین معماران و طراحان حرفه ای نیاز دارید. 64 PCI Express lanes در ضمن بهینه سازی عملکرد و ظروف stonking پهنای باند.

حتی تکان دهنده تر این است که قابلیت استفاده تا 1.5 TB حافظه سیستم با شش کانال حافظه در سراسر 12 اسلات DIMM. هشت اسلات های PCI Express نیز اجازه می دهد تا شما را به تناسب بیشتر کارت های توسعه.

Mac Pro 2019 را فراهم می کند بیش از 300W از قدرت برای حفظ همه این قطعات در حال اجرا در اوج عملکرد.

Apple Mac Pro 2019 internals

چرا استفاده از یک کارت گرافیک که شما می توانید دو در حال اجرا در یک بار ؟ اپل MPX ماژول اجازه می دهد تا شما را به تناسب دو از AMD Radeon Pro وگا 2 کارت گرافیک در یک بار به صورت متناوب مقدار GPU خر خر کردن. این ماژول امکانات 500W قدرت و رعد ادغام که گزارش هر دو اولین ها برای کارت گرافیک.

اگر شما تشنه قدرت و حتی بیشتر از Mac Pro 2019 اجازه می دهد تا شما را به ادغام دو Radeon Pro وگا 2 اواز یا موسیقی دو نفری به جای آن که به معنی Mac Pro 2019 با استفاده از چهار gpu ها در یک بار. اپل ادعا می کند این است به "جهان قدرتمند ترین کارت گرافیک" ارائه تا 56 teraflops از عملکرد گرافیکی.

از ژوئیه سال 2020 مک نرم افزار همچنین می تواند پیکربندی شده با Radeon Pro W5550X با 8GB از GDDR6 حافظه است. آخرین GPU علاوه بر این که کشف شد توسط MacRumors اجازه می دهد تا خریداران برای رفتن یک گام از ورود به سطح Radeon Pro 580X برای 200 به جای انداختن £600 در W5700X معرفی شده در ماه آوریل است. این W5550X پشتیبانی تا 5.6 teraflops تک-دقت عملکرد و یا 11.2 بالا-دقت محاسبات.

اپل پس سوز شتاب دهنده کارت نیز نشان داده است که قادر به رمز گشایی تا به 6.3 میلیارد پیکسل در هر ثانیه است. اپل حساب Afterburner اجازه خواهد داد که شما را به رمزگشایی سه جریان 8K ProRes خام تصویری یا 12 جریانهای 4K ProRes خام و تصویری در زمان واقعی و بدون حجیم تحت فشار است.

البته برای حفظ چنین کارایی بالا Mac Pro 2019 در حال رفتن به تقاضای یک جهنم از یک مقدار زیادی از قدرت است بنابراین اپل بسته بندی یک منبع تغذیه که maxes در فک انداختن 1.4 کیلو وات. سه عظیم طرفداران در دست دارد برای خنک کردن این فوق العاده طراحی ماشین در حالی که اپل ادعا می کند آنها نمی خواهد بیش از حد سر و صدا.

مرتبط: بهترین کارت گرافیک 2019

Mac Pro 2019 طراحی – چرا مک نرم افزار شبیه پنیر اهنی?

Mac Pro 2019 نظر گرفته شود می تواند زشت کودک از خانواده اپل به عنوان آن نوبت خود را براق سیلندر قاب نفع عملی است.

اجازه دهید صادقانه Mac Pro 2019 به نظر می رسد مانند یک پنیر اهنی به عنوان دریچه های هوا بستر مقابل از کامپیوتر رومیزی. اپل تیم کوک می گوید این طرح انتخاب شده بود برای به حداکثر رساندن جریان هوا که حس می کند با توجه به قدرت مطلق اجزای داخل.

اپل ساخته شده است آن را آسان برای دسترسی به داخلی با قاب فولاد ضد زنگ اجازه می دهد 360 درجه دسترسی داشته باشید. پیچ و تاب و کشش یک دسته در بالای کامپیوتر و کامپیوتر را پوشش خواهد آسانسور را ترک تمام داخلی لخت بنابراین شما به راحتی می توانید به جلو و پلاگین در قطعات

این مهم در مقایسه با اپل Mac Pro 2013 به عنوان طرفداران انتقاد طراحی جمع و جور آن به عنوان بی دست و پا به داخل و جایگزین داخلی.

به جای عجیب و اپل نیز اجرا stainless جراحی دستگیره در بالای دستگاه به آن را آسان تر برای حمل و نقل. این مسلما باعث می شود آن را به نظر می رسد مانند یک نابودگر ناهار جعبه هر چند.

اگر این طرح نبود در حال حاضر bonkers به اندازه کافی اپل نیز تایید شما می توانید نصب اختیاری چرخ در پایین. ما را سرگرم کننده از آن را در حال حاضر اما با توجه به اجتناب ناپذیر بلند از سیستم ما stringy عضله دوسر را بدون شک می تواند پرستش طراحی این انتخاب در آینده است.

Mac Pro 2019 مسلما نمی تواند ارائه بنادر اما آن را نشانی از ویژگی های two صاعقه 3 پورت تیwo USB-یک شکاف و یک جک هدفون 3.5 mm.

اپل نیز پرده برداری حرفه ای از صفحه نمایش XDR 6K مانیتور شبکیه چشم که آنها را به نام "جهان بهترین نرم افزار نمایش" و باید جفت خوبی با Mac Pro 2019. اما با نظارت بر هزینه حداقل $4,999 آن را می شود بسیار گران قیمت گروه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن