سونی قبلا تایید کرد که آنها در حال کار بر روی PS5 و نشان داد که کنسول های جدید DualSense کنترلر اما متوقف کوتاه از آشکار طراحی کنسول خود و یا ارائه جزئیات بیشتر. اما برای کسانی که مشتاقانه در انتظار کنسول در اینجا آن است.
در طول سونی پلی استیشن, رویداد, این شرکت به طور رسمی پرده برداری از کنسول PS5 که راه اندازی خواهد شد در دو نسخه – منظم PS5 و PS5 نسخه دیجیتال. هر دو کنسول خواهد بود کمتر یا بیشتر یکسان از نظر عملکرد اصلی این تفاوت که در نسخه دیجیتال, را نمی خواهد آمد با یک درایو دیسک معنی است که از آن خواهد شد کاملا به صورت دیجیتال.
به گفته سونی "که PS5 تجربه گیم پلی خواهد بود بنابراین انتخاب با شما است. در حالی که وجود دارد برخی از تفاوت های جزئی در نگاه هر مدل برای طراحی کلی ما می خواستیم برای ارائه یک کنسول که جسورانه خیره کننده و بر خلاف نسل قبلی از پلی استیشن."
طراحی برای PS5 قطعا به نظر می رسد بسیار شیک و اینده تقریبا مانند یک دسکتاپ مدرن کامپیوتر. علاوه بر آشکار طراحی کنسول سونی نیز نشان داد لوازم جانبی اضافی که شامل یک پالس 3D بازی بی سیم هدست HD دوربین رسانه ها از راه دور و همچنین یک ایستگاه شارژ است که به شما امکان شارژ کردن DualSense کنترل است. سونی هنوز به تایید قیمت گذاری کنسول اما این شرکت قبلا اشاره کرده که از آن می تواند گران تر از PS4.
در زمینه
. بیشتر بخوانید درباره Ps5 و سونی.tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- ویژگی های حریم خصوصی iOS 14 می تواند درآمد تبلیغ فیس بوک 88801100011088 اپل مدت هاست که موضع خود را در مورد حریم خصوصی touted و ویژگی های مختلف حفاظت از حریم خصوصی در هر دو iOS و macOS بسیار به آزار تبلیغ معرفی کرده اند. به نظر می رسد که این شرکت واقعا به نظر نمی رسد بیش از حد توسط اعتراض به دلیل iOS 14 انتظار می رود برای معرفی بیشتر از همان.تبلیغاتآنقدر که فیس بوک تا به حال برای پاسخ به تغییرات حریم خصوصی آینده در iOS 14 که در آن این شرکت هشدار تبلیغ کنندگان خود را که آنها در واقع ممکن است در نهایت دیدن افت 50٪ در درآمد. دلیل این است که در iOS 14، اپل به کاربران این گزینه را می دهد تا از ردیابی تبلیغات کاربران در سراسر برنامه ها و وب سایت ها جلوگیری کنند. در نتیجه کاربران احتمالا ً شروع به دیدن تبلیغات کمتر هدفمند/شخصی شده خواهند کرد.به گزارش فیس بوک، «در حالی که کمی کردن تاثیر بر ناشران و توسعه دهندگان در این مرحله با ناشناخته های زیادی دشوار است، در آزمایش شاهد کاهش بیش از 50 درصدی درآمد ناشر شبکه مخاطبان زمانی بوده ایم که شخصی سازی از کمپین های نصب آگهی تلفن همراه حذف <em>شد. در واقعیت،</em> تاثیر بر شبکه مخاطبان بر iOS 14 ممکن است بسیار بیشتر باشد، بنابراین ما در حال کار بر روی استراتژی های کوتاه مدت و بلند مدت برای حمایت از ناشران از طریق این تغییرات هستیم."iOS 14 در حال حاضر برای انتشار این پاییز آینده احتمالا در کنار اعلام آی فون آینده اپل 12 دستگاه میله. <!-- Web Push subscription button--> در زمینه اپل >تلفن همراه. اطلاعات بیشتر در مورد فیس بوک, iOS, Ios 14 و حریم خصوصی. منبع: 9to5mac <i></i> 88801100011088 اپل مدت هاست که موضع خود را در مورد حریم خصوصی touted و ویژگی های مختلف حفاظت از حریم خصوصی در هر دو iOS و macOS بسیار به آزار تبلیغ کنندگان معرفی کرده اند. به نظر می رسد که این شرکت واقعا به نظر نمی رسد بیش از حد توسط اعتراض به دلیل iOS 14 انتظار می رود برای معرفی بیشتر از همان. آنقدر که فیس بوک تا به حال برای پاسخ به تغییرات حریم خصوصی آینده در iOS 14 که در آن شرکت هشدار [...]
- دوباره طراحی iMac آیکون کشف شده در iOS 14 ساخت
- Logitech پرده بی سیم نسخه از آن G915 TKL صفحه کلید مکانیکی
- بهترین آیفون 2020: رتبه بندی تمام اپل
- از کاناپه بادی استفاده کنید - این نکات را بخوانید شش
- آیا استفاده از یک دوربین پوشش خود را با مک بوک
- چگونه عمر باتری بیشتر از خود نینتندو سوئیچ
- Fitbit راه اندازی مطالعه برای دیدن اگر آن دستگاه می تواند تشخیص نامنظم بودن ضربان قلب
- افق: ممنوع غرب – همه چیز ما در مورد PS5 منحصر به فرد