سونی پلی استیشن 5, پلی استیشن 5, نسخه دیجیتال, رسما اعلام

سونی قبلا تایید کرد که آنها در حال کار بر روی PS5 و نشان داد که کنسول های جدید DualSense کنترلر اما متوقف کوتا

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

سونی قبلا تایید کرد که آنها در حال کار بر روی PS5 و نشان داد که کنسول های جدید DualSense کنترلر اما متوقف کوتاه از آشکار طراحی کنسول خود و یا ارائه جزئیات بیشتر. اما برای کسانی که مشتاقانه در انتظار کنسول در اینجا آن است.

تبلیغات

در طول سونی پلی استیشن, رویداد, این شرکت به طور رسمی پرده برداری از کنسول PS5 که راه اندازی خواهد شد در دو نسخه – منظم PS5 و PS5 نسخه دیجیتال. هر دو کنسول خواهد بود کمتر یا بیشتر یکسان از نظر عملکرد اصلی این تفاوت که در نسخه دیجیتال, را نمی خواهد آمد با یک درایو دیسک معنی است که از آن خواهد شد کاملا به صورت دیجیتال.

به گفته سونی "که PS5 تجربه گیم پلی خواهد بود بنابراین انتخاب با شما است. در حالی که وجود دارد برخی از تفاوت های جزئی در نگاه هر مدل برای طراحی کلی ما می خواستیم برای ارائه یک کنسول که جسورانه خیره کننده و بر خلاف نسل قبلی از پلی استیشن."

طراحی برای PS5 قطعا به نظر می رسد بسیار شیک و اینده تقریبا مانند یک دسکتاپ مدرن کامپیوتر. علاوه بر آشکار طراحی کنسول سونی نیز نشان داد لوازم جانبی اضافی که شامل یک پالس 3D بازی بی سیم هدست HD دوربین رسانه ها از راه دور و همچنین یک ایستگاه شارژ است که به شما امکان شارژ کردن DualSense کنترل است. سونی هنوز به تایید قیمت گذاری کنسول اما این شرکت قبلا اشاره کرده که از آن می تواند گران تر از PS4.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره Ps5 و سونی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن