پس از دو دهه Worms Armageddon می شود یک به روز رسانی عظیم

شده اند وجود دارد بسیاری از بازی های محبوب است که منتشر شده است در گذشته اما با گذشت زمان آنها تمایل به فراموش

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399

شده اند وجود دارد بسیاری از بازی های محبوب است که منتشر شده است در گذشته اما با گذشت زمان آنها تمایل به فراموش شده به عنوان جدیدتر عناوین منتشر شده و تنظیمات از علاقهمندان به بازی را تغییر دهید. این معمولا بدان معنی است که بازی در نهایت نوع مرگ یک مرگ آرام اما به نظر نمی رسد در این مورد با Team17 را Worms Armageddon.

تبلیغات

بازی منتشر شد در سال 1999 برای کسانی که به یاد داشته باشید و با وجود جدیدتر بودن کرم عناوین مانند کرم آینده رامبل شما فکر می کنم که این بازی طولانی بود مرده و از بین رفته اند اما مانند ما گفت که به نظر نمی رسد که این مورد به عنوان توسعه دهندگان پشت این بازی منتشر کرده اند بسیار عظیم به روز رسانی بازی.

در آخرین به روز رسانی به ارمغان می آورد که این بازی به نسخه 3.8, Team17 نه تنها وصله 370 مسائل, اما آنها نیز ساخته شده 45 تغییرات و همچنین شامل 61 ویژگی های جدید است. این نوع از به روز رسانی ما ممکن است انتظار می رود از بازی هایی که پشتیبانی می شوند و نسبتا جدید پس از آن تعجب آور است.

ما مطمئن نیستیم که چه با ناگهانی به روز رسانی و احیای برای Worms Armageddon اما شاید Team17 امیدوار است برای فریب بازیکنان به بازی در پیش بینی از کرم ها سر و صدا است که در آینده نبرد رویال سبک بازی های کلاسیک کرم شخصیت.

در زمینه بازی..



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن