پس از سه سال Fortnite است و در نهایت ترک زود هنگام دسترسی

Epic Games اعلام کرده است که Fortnite در نهایت ترک زود هنگام دسترسی به آن قصد دارد تغییرات عمده ای برای نجات ج

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

Epic Games اعلام کرده است که Fortnite در نهایت ترک زود هنگام دسترسی به آن قصد دارد تغییرات عمده ای برای نجات جهان و بخش های دیگر بازی بمب دارای قدرت تخریبی.

داشتن پخش بر روی صحنه بازگشت و در سال 2017 حتی آن را به عنوان انباشته میلیون ها نفر از بازیکنان و تکامل یافته با علاوه بر این از چندین جدید فصل Fortnite است ادامه داد: برای داشتن یک "دسترسی سریع" تگ سراسر همه از آن بارگذاری صفحات. Epic Games تایید کرده است که این به زودی تغییر خواهد کرد.

ارسال بر روی وب سایت رسمی Epic Games تایید کرد که صرفه جویی در جهان Fortnite را PvE جزء باقی خواهد ماند و حق بیمه تجربه و نمی تواند انتقال به رایگان-به-بازی بازی های مانند بسیاری انتظار داشتند. به جای توسعه در این حالت خواهد بود سیم پیچ را به عنوان تمرکز بیشتر قرار داده شده است در نبرد رویال و منظم فصلی به روز رسانی.

مرتبط: بهترین بازی نبرد رویال

"Fortnite همواره در یک حالت ثابت از تکامل از آنجایی که ما برای اولین بار شروع به توسعه و بنابراین بسیار تغییر کرده است در طول سال به عنوان ما انجام شده و توسعه یافته بازی با شما" این پست را می خواند. "همانطور که ما در نزدیکی سالگرد سه سال از Fortnite و صرفه جویی در جهان آزادی ما می خواستم برای به اشتراک گذاشتن به روز رسانی ما در برنامه های توسعه."

"امروز ما در حال آوردن نجات جهان از دسترسی سریع و تصمیم گرفته اند که از آن باقی خواهد ماند و حق بیمه تجربه به جای رفتن, رایگان-به-بازی بازی. توسعه محتوای جدید را آهسته کند پس از این انتشار رسمی اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود برای صرفه جویی در جهان است."

اصلی روایت برای نجات جهان کامل است و با توجه به آن دارای کسری از محبوبیت افتخار توسط battle royale آن را قابل فهم است که حماسه ها می خواهد برای تغییر تلاش خود را در جای دیگر رفتن به جلو. اما این بدان معنا نیست که طرفداران این حالت خواهد بود به طور کامل در سمت چپ سرد.

تمام بنیانگذاران بسته های به روز رسانی خواهد شد که شامل پاداش های اضافی. کسانی که درآمد آرزو نسخه نهایی را کسب خواهد کرد خود را 8000 V-دلار و فلز رهبر تیم بسته است. حماسه گفته است که نبرد رویال لوازم آرایشی را متوقف خواهد کرد به عملکرد صرفه جویی در جهان پس از یک نقطه خاص پس از آماده شدن برای این رویداد.

Fortnite: فصل 2 – فصل 3 وارد در هفته های اخیر و با آن به ارمغان آورد یک جنگ جدید تصویب تغییر نقشه و پیشرفت بیشتر به جهان فراگیر روایت است. نقشه در حال حاضر آب گرفتگی با تاکید بیشتر بر روی آب پیمایش و اجتناب از کشنده جدید تهدیدات مانند کوسه ها و باندهای متخاصم مزدوران است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن