شما هم اکنون می توانید جریان Netflix بکشد در لانه Hub لانه Hub حداکثر

ما تکامل یافته اند از هوشمند بلندگو به هوشمند نمایش می دهد که اساسا ادغام نشانهای از یک هوشمند بلندگو با یک صف

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399
ما تکامل یافته اند از هوشمند بلندگو به هوشمند نمایش می دهد که اساسا ادغام نشانهای از یک هوشمند بلندگو با یک صفحه نمایش. ما دیده ایم که چگونه این باعث می شود از جمله دستگاه های بی نهایت مفید تر مانند قادر بودن به تماشای پخت و پز ویدئو در حالی که در آشپزخانه در حالی که همچنین قادر به کنترل خانه های هوشمند دستگاه های مانند نور لامپ.
تبلیغات

شما همچنین می توانید با استفاده از این هوشمند را نشان می دهد را مشاهده کنید که در درب خانه خود را اگر شما یک دوربین متصل و یا هوشمند مفت سیستم. در حال حاضر به نظر می رسد مانند گوگل خواهد ساخت لانه خود را Hub و لانه Hub حداکثر هوشمند نمایش می دهد و حتی بهتر است به دلیل آن به نظر می رسد مانند شما در حال حاضر قادر به جریان Netflix بکشد به آنها.

به گفته گوگل "این که آیا شما در حال گوش دادن به موسیقی و گرفتن اخبار و یا ابتلا به محبوب نشان می دهد تلویزیون خود را لانه Hub یا بعدی Hub حداکثر نگه داشتن شما را سرگرم در حالی که شما شاخص های شام و یا شستن ظروف. آن را نیز نهایی پخت و پز همراه با دسترسی به تن از فیلم های یوتیوب اعم از پخت و پز کلیپ برای چگونه به فیلم ها. و در حال حاضر برای اولین بار بر روی هر صفحه نمایش هوشمند شما می توانید اضافه کردن تماشای Netflix به لیست خود را از آشپزخانه فعالیت: از امروز شروع Netflix در دسترس است در لانه Hub و لانه Hub حداکثر. "

پشتیبانی برای Netflix بکشد است نورد از لانه هاب و هاب حداکثر دستگاه های در حال حاضر, بنابراین شما باید قادر به انتظار به روز رسانی به زودی.

در زمینه تبادل نظر >صفحه اصلی. بیشتر بخوانید درباره ارتباط, اشیاء, سرگرمی, گوگل, IoT (اینترنت اشیاء) و Netflix بکشد. منبع: وبلاگ.گوگل



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن