macOS سور بزرگ به ارمغان می آورد یاد مک ویژگی را از مرده

در طول روز گذشته WWDC اپل عرضه macOS Big Sur, آخرین نسخه آن سیستم عامل دسکتاپ آورده و به همراه کمی تخم مرغ عید

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

در طول روز گذشته WWDC اپل عرضه macOS Big Sur, آخرین نسخه آن سیستم عامل دسکتاپ آورده و به همراه کمی تخم مرغ عید پاک.

اگر چه ما شنیده ام که بگویم داستان مک, راه اندازی, صدای سنج ایجاد کردن در macOS در بخشی از نطق اصلی ویدئو جریان آن کاملا کلیک کنید و با ما در آن زمان است.

از آن زمان شده است تایید کرد که اپل در آوردن, راه اندازی, صدای سنج ایجاد کردن آن شروع به jettison جدید کامپیوترهای Mac به عنوان دور برگشت به عنوان 2016.

با توسعه بتا از macOS Big Sur منتشر شد پس از رویداد دیروز, MacRumors, ویرایشگر, Juli شبدر توییتی برای تایید صدا شده است دوباره.

صدا به طور پیشفرض فعال است اما اگر آن کار نمی کند کسانی که نمونه Big Sur بتا می توانید دسترسی به تنظیمات با رفتن به تنظیمات سیستم > صدا و تیک تاک "پخش صدا در هنگام راه اندازی" جعبه.

مرتبط: بهترین مک بوک 2020

صدای در اصل در حال غرق توسط اپل به دلیل جدید MacBook Pro مدل به طور خودکار آغاز شده و تا زمانی که آنها متصل به یک منبع قدرت یا باز کردن درب.

که ارائه این صدا در هنگام فشار دادن دکمه قدرت تا حدودی کار برکنار شده و اگر چه هنوز هم می تواند دوباره فعال از طریق برنامه ترمینال. آن درگیر وارد کردن دستور sudo nvram StartupMute=%00 و ضربه بازگشت. بعد از این شما نیاز به ورود کاربر رمز عبور مدیر برای تایید تغییرات نزدیک ترمینال و راه اندازی مجدد مک خود را.

در جای دیگر MacRumors نیز امتیاز دیگری صدا مربوط به ویژگی در سور. مکینتاش هنوز اتصال به برق از طریق بسیار از دست رفته MagSafe اتصال در حال حاضر شنیدن یک صدا تایید آنها متصل به برق, معکوس, قابلیت بر روی USB-C مکینتاش.

macOS Big Sur راه اندازی خواهد شد نسبت به پایان سال 2020 خواهد شد و اولین سیستم عامل به پشتیبانی از جدید اپل سیلیکون پلت فرم که اپل حرکت از اینتل به ARM پردازنده های مبتنی بر با اول جدید مکینتاش نیز ورود قبل از پایان سال است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن