Apple Is Adamant That They Will Not Make An Exception For Epic

If you thought that maybe Apple and Epic would come to some kind of settlement agreement over Fortnite soon,

توسط POSHTIBANNEWS در 28 مرداد 1399
If you thought that maybe Apple and Epic would come to some kind of settlement agreement over Fortnite soon, think again. در بیانیه ای که به نشریه واگرا منتشر شد، به نظر می رسد اپل هیچ برنامه ای برای استثناء کردن شرکتی مانند اپیک که عنوان فورتنیت آن به دلیل خریدهای داخل برنامه ای، تن پول برای این شرکت به همراه داشت، در نظر نمی دارد.
تبلیغات

بنابر این بیانیه، "فروشگاه App طراحی شده است به عنوان یک مکان امن و قابل اعتماد برای کاربران و یک فرصت کسب و کار بزرگ برای همه توسعه دهندگان. حماسه یکی از موفق ترین توسعه دهندگان در فروشگاه App شده است، در حال رشد به کسب و کار چند میلیارد دلاری است که می رسد میلیون ها نفر از مشتریان iOS در سراسر جهان است."

Apple می افزاید: «ما بسیار می خواهیم این شرکت را به عنوان بخشی از برنامه توسعه دهنده اپل و برنامه های آنها در فروشگاه نگه داریم. مشکل حماسه برای خود ایجاد کرده است که به راحتی می تواند به خاطر اگر آنها ارائه به روز رسانی از برنامه خود را که آن را به بازگشت به پیروی از دستورالعمل های آنها به توافق برسه و که به تمام توسعه دهندگان اعمال می شود. ما برای حماسه استثنا قائل نمی شویم زیرا فکر نمی کنیم که این کار درست باشد که منافع تجاری خود را پیش روی دستورالعمل هایی قرار دهیم که از مشتریان خود محافظت می کند.»

Apple از آن زمان Fortnite را از فروشگاه App حذف کرده است که باعث شد Epic علیه آنها طرح دعوی در دادگاه شود. حماسه همچنین ادعا می کند که اپل است تلافي کردن با از بین بردن دسترسی حماسه به ابزار توسعه دهنده که می تواند تاثیر منفی بر دیگر بازی های حماسه و همچنین بازی های که توسط حماسه موتور غیر واقعی.

در زمینه اپل >تلفن همراه >انجمن. اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار, حماسه, فورتنیت نبرد رویال, iOS و حقوقی. منبع: همگرایی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن