کهکشان کتاب ها: قیمت, تاریخ انتشار, مشخصات و طراحی

کتاب کهکشان S رسما راه اندازی شد, با هر کسی که در انگلستان در حال حاضر قادر به خرید این لپ تاپ فوق العاده سبک.

توسط POSHTIBANNEWS در 10 خرداد 1399

کتاب کهکشان S رسما راه اندازی شد, با هر کسی که در انگلستان در حال حاضر قادر به خرید این لپ تاپ فوق العاده سبک. اما سامسونگ به تازگی اعلام کرد یک مدل جدید با پردازنده اینتل Lakefield تراشه خود را به تصمیم خرید است که کمی پیچیده تر است.

فعلی کهکشان کتاب S است که توسط یک پردازنده کوالکام است که با استفاده از معماری ARM. این به این معنی شما می توانید یک کم طراحی شده و در عین حال مناسب با عملکرد فوق العاده نازک و قابل حمل طراحی شده است. اما بزرگ وجود دارد گرفتن با دست آن را به عنوان پشتیبانی نمی کند همه از همان نرم افزار به عنوان یک استاندارد ویندوز 10 لپ تاپ.

آینده اینتل Lakefield پردازنده ظاهرا آدرس این مشکلات رفع مسائل مربوط به سازگاری در حالی که هنوز حفظ که اولترابوک فرم. یک نکته وجود دارد در اینجا بیش از حد هر چند که تراشه اینتل فاقد LTE پشتیبانی می آید که با Qualcomm مدل.

این بدان معناست که نه لپ تاپ احساس بسته کامل با سامسونگ نشان می دهد Qualcomm مدل بهتر است برای اتصال و اینتل جایگزین بهترین برای سازگاری.

برای کسب اطلاعات بیشتر در کهکشان کتاب S, نگه داشتن خواندن و ماندن در بررسی مورد اعتماد برای آینده ما را نقد کنید.

مرتبط: بهترین لپ تاپ سال 2020

Galaxy Book S

کهکشان کتاب S تاریخ انتشار – هنگامی که آن را راه اندازی ؟

کتاب کهکشان S در UK در دسترس است در حال حاضر اگر چه تنها در Qualcomm عطر و طعم.

سامسونگ تایید کرده است که مدل با پردازنده Intel Lakefield پردازنده شروع خواهد شد حمل و نقل در اواخر ماه ژوئن پس از آن ممکن است ارزش انتظار تا پس از آن قبل از اینکه شما خرید.

کهکشان کتاب S قیمت – چقدر هزینه خواهد داشت ؟

کتاب کهکشان S هزینه £999. سامسونگ تایید کرده است که اینتل Lakefield مدل را دقیق همان قیمت بنابراین شما لازم نیست به نگرانی در مورد هزینه زمانی که تصمیم گیری بین این دو است.

مرتبط: بهترین لپ تاپ دانشجویی

Galaxy Book S

کهکشان کتاب S مشخصات – چگونه قدرتمند جدید سامسونگ لپ تاپ ؟

Standout مشخصات سامسونگ Galaxy کتاب S پردازنده. آن را در حال حاضر در دسترس با Qualcomm Snapdragon 8cx پردازنده های تصمیم گیری است که پیامدهای عمیقی در نحوه استفاده از دستگاه و همچنین طراحی آن است.

چنین تراشه اجازه می دهد تا لپ تاپ به نازک تر از آنچه شما می خواهم به طور سنتی پیدا کردن با امثال Dell, Apple و خیر. آن را نیز اجازه می دهد تا برای اتصال 4G LTE که مجهز به حمایت از نانو سیم کارت.

به همه چیز کمی پیچیده تر سامسونگ به زودی ارائه می شود یک تنوع از کتاب کهکشان S لپ تاپ با پردازنده اینتل Lakefield پردازنده تبدیل شدن به اولین دستگاه به تراشه. Lakefield ارائه می دهد بسیاری از مزایای مشابه از 8cx اگر چه در این گزارش دارای سازگاری بهتر با ویندوز 10 نرم افزار و پشتیبانی از WiFi 6. آن متاسفانه فاقد LTE پشتیبانی می کند.

آن را در حال حاضر مشخص نیست که آیا این تراشه اینتل ارائه خواهد شد افزایش عملکرد, اگر چه ما انتظار نداریم که وجود دارد به تفاوت عظیم. تصمیم گیری بین این دو احتمال پایین آمدن به سازگاری در مقابل اتصال.

در اینجا مشخصات:

پردازنده Qualcomm Snapdragon 8cx Intel Core Lakefield
نمایش 13.3-inch Full HD صفحه نمایش لمسی 13.3-inch Full HD صفحه نمایش لمسی
رم 8GB 8GB
ذخیره سازی 256GB 512GB
اتصال 4G LTE (Nano-Sim) WiFi 6
باتری تا 25 ساعت پخش ویدئو تا 17 ساعت پخش ویدئو
سیستم عامل ویندوز 10 خانه ویندوز 10 خانه
ابعاد 305 x 203 x 11.8 mm 305 x 203 x 11.8 mm
وزن 961g 950g

همانطور که می بینید کوالکام و اینتل مدل Samunsg را ultrabook متفاوت تر از آنچه که CPU آن را با استفاده از. اینتل تکرار می بیند دو برابر ذخیره سازی (ما کاملا مطمئن نیست که چرا این مورد است اما ما شکایت نیست) و 11 گرم سبکتر است.

اما این همه خبر خوب برای Lakefield لپ تاپ به عنوان سامسونگ ادعا می کند عمر باتری آن 8 ساعت است کوتاه تر از کوالکام همتای. که گفت:, 17 ساعت زمان پخش ویدیو است که قطعا چیزی برای استشمام شود. ما تست باتری نتایج خودمان را برای بررسی به شرکت ها تمایل به بیش از تخم مرغ به آمار و ارقام در دنیای واقعی استفاده کنید.

مرتبط با: رفتن سطح 2

Galaxy Book S

کهکشان کتاب طراحی – چه جدید سامسونگ لپ تاپ چگونه است ؟

مانند Surface Pro X و Lenovo Yoga C630 قبل از آن این بازو-ورزشی لپ تاپ فوق العاده نازک و سبک وزن است. این تصاویر از کتاب کهکشان S نشان دادن قابل ملاحظه ای نازک طراحی فقط 11.8 mm در ضخیم ترین نقطه.

در حالی که بسیار نازک, شما می توانید انتظار آن را به احساس حق بیمه بیش از حد با یک آلومینیومی بدن. بسیار شبیه به Surface Pro X, سامسونگ لپ تاپ به نظر می رسد مانند یک ماشین برای کسب و کار و بهره وری کاربران که به دنبال نشان دادن خاموش.

شما یک انتخاب از دو رنگ: جیوه خاکستری و خاکی طلا (واقعا مطمئن نیست که در مورد دوم نام و نام خانوادگی). هر دو رنگ برای یک محافظه کار و انجام نگرفته نگاه بر خلاف خیلی بیشتر را در صورت خود را کهکشان Chromebook.

با وجود اینکه خیلی باریک سامسونگ هنوز موفق به مناسب در بنادر مختلف از جمله 2x USB نوع-C و یک اسلات کارت حافظه MicroSD و یک جک هدفون 3.5 mm. متاسفانه نه صاعقه یا USB یک پورت در اینجا.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن