گوگل پست های صفحه 4a رندر – قطعا آن را به زودی ؟

ما منتظرش بوده ام ماه برای گوگل به پرده صفحه 4a گوشی های هوشمند و در حال حاضر به نظر می رسد این شرکت فقط با گس

توسط POSHTIBANNEWS در 23 تیر 1399

ما منتظرش بوده ام ماه برای گوگل به پرده صفحه 4a گوشی های هوشمند و در حال حاضر به نظر می رسد این شرکت فقط با گستاخی ارسال شده عکس های جدید mid-range گوشی.

آینده دستگاه به نظر می رسد در گوگل کانادا نمای ظاهرا تصادفی. در تبلیغاتی اسلات برای لانه Wi-Fi دستگاه همراه تصویر نشان می دهد که گوشی در خط با نشت دیده ایم وپیش این صفحه 4a.

چه می توانید به ما بگویید که از رندر (از طریق آستانه)? نیز وجود دارد یک صفحه نمایش بالا-به-بدن جیره با پانچ سوراخ دوربین به امید گوشه سمت چپ. وجود دارد فقط یک سنسور دوربین در یک دوربین بزرگتر دست انداز. شما می توانید فقط در مورد را از حضور هدفون.

مرتبط با: بهترین گوشی های هوشمند ارزان 2020

چه چیز دیگری ما می توانیم از ارائه? انگار مات سیاه و سفید به پایان برسد و ما انتظار داریم حداقل یک رنگ دیگر – احتمالا سفید. یک رو به عقب حسگر اثر انگشت نیز قابل مشاهده است.

ظاهر رسمی بازاریابی رندر از گوگل همچنین ویژگی های یک تخم مرغ عید پاک; حضور سهشنبه, مارس 12.

Pixel 4a canada store

که شاید به ما می گوید که گوگل در ابتدا در نظر گرفته شده برای راه اندازی و یا انتشار این دستگاه در وهله اول. آن است که فکر گوگل تحمل برخی مشکلات تولید را با تاخیر انتشار این دستگاه اما ما در حال حاضر دو ماه از آن شایعه تاریخ انتشار.

تصور بر این است که تاریخ انتشار ممکن است با نزدیک شدن گرفته شده در یک سفر را از طریق کمیسیون ارتباطات فدرال در ایالات متحده است. در اینجا ورق تنظیمات ما در حال انتظار برای گوشی, اما به یاد داشته باشید چیزی است که برای اطمینان تا زمانی که آن را توسط گوگل تایید کرد:

  • صفحه نمایش: شبکه 5.81-اینچ, 2340 x 1080 صفحه نمایش 60 هرتز سرعت رفرش
  • دوربین: 12 مگاپیکسل (عقب) 8-مگاپیکسل (جلو)
  • باتری اندازه: 3080mAh
  • چیپ ست: Qualcomm Snapdragon 730
  • 5G: هیچ
  • صفحه 4a XL: هیچ

ما همچنین انتظار تلفن به در آمده و تحت £400, ادامه موفقیت از صفحه 3a بود که به تازگی متوقف شده است. این صفحه 5 گل سرسبد است که تصور می شود پس از رسیدن در ماه اکتبر این سال است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن