Fitbit شارژ 5: آخرین اخبار, شایعات و نشت

Fitbit شارژ 4 ایستاده بود-به عنوان یک ردیاب تناسب اندام, تا حدودی به دلیل آن بود اولین Fitbit به ویژگی های ساخ

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399

Fitbit شارژ 4 ایستاده بود-به عنوان یک ردیاب تناسب اندام, تا حدودی به دلیل آن بود اولین Fitbit به ویژگی های ساخته شده در GPS ردیابی یک Sp02 سنسور و فعال دقیقه ردیابی است. متعصب تناسب اندام آن را دوست داشتم و در حال حاضر به عنوان یک نتیجه, ما در حال حاضر در حال تعجب آنچه که ممکن است ویژگی در پیگیری – Fitbit Charge 5.

Fitbit شارژ 5 تاریخ انتشار

در حال حاضر با اتهام 4 تنها با داشتن فرود در ماه آوریل از این سال ما در حال انتظار کمی صبر کنید تا شارژ 5 برای خرید در دسترس است.

وجود دارد یک یا دو مسائل جزئی با شارژ 4 که تنها نیاز خیلی ساده رفع. شاید اگر پرداختن به آن مسائل کوچک بود و تمرکز اصلی برای شارژ 5 سپس ما ممکن است جدید ردیاب هر چه زودتر به جای بعد.

مرتبط: بهترین Fitbit 2020

Fitbit شارژ 5 قیمت

Fitbit انجام داده است به خوبی توسط مصرف کنندگان با افزایش قیمت نقطه از Fitbit شارژ برای چندین سال در حال اجرا است. Fitbit شارژ 4 فقط به عنوان دو مدل که قبل از آن در آمد در £129.99.

مگر اینکه Fitbit می رود همه در داشتن Fitbit شارژ 5 بود عظیم تعمیرات اساسی نسبت به سال جاری تکرار آن را سخت به تصور کنید که شارژ 5 که با یک سیلی افزایش قیمت.

Fitbit شارژ 5 ویژگی های

ما امیدواریم که برای دیدن بازگشت از یک ساخته شده در GPS ردیاب در Fitbit شارژ 5. که در کنار سنسور SpO2 و فعال دقیقه ردیابی به نظر می رسد بسیار بسیار خاص.

اتهام 4 شگفت انگیز بود هفت روز عمر باتری به بوت چه بود ؟ در شارژ 5 ما قطعا می خواهید که از ویژگی های به بازگشت و یا حتی افزایش یافته است. چگونه بزرگ می شود آن را اگر شارژ 5 می تواند به 10 روز بین شارژ ؟ داشتن عمر باتری که مایل جلوتر از گران تر رقابت واقعا می تواند کمک به قرار دادن Fitbit بر روی نقشه.

Fitbit شارژ 5 مایل-لیست

بنابراین گذشته از حتی بیشتر چشمگیر عمر باطری. ما چه می خواهم برای دیدن در Fitbit شارژ 5?

ما دوست دارم برای دیدن Fitbit درست مسائل در سراسر موسیقی است. اتهام 4 موسیقی کنترل تنها با Spotify در حق بیمه است که بسیار خسته کننده برای کسانی از ما که با استفاده از آمازون موسیقی Deezer و یا هر گونه دیگر جایگزین جریان پلت فرم.

قابل توجه نیز وجود دارد هیچ محلی پخش موسیقی, بنابراین اگر شما می خواهید به استفاده از آن کنترل (فقط به گوش دادن به Spotify در حق بیمه) و سپس شما نیز تا به حال به تلفن خود را بر روی خود اجرا کنید. حتی پوشیدن سیستم عامل اجازه می دهد تا به صورت محلی و پخش موسیقی و یک سیستم است که نیاز به تعمیرات اساسی به طور کامل از خود را دارد.

در غیر این صورت Fitbit صاحبان مدت طولانی به حال مسائل با Fitbit پرداخت و آن را بزرگ خواهد بود اگر سیستم پرداخت می تواند بهبود یافته است.

مرتبط با: Fitbit بالعکس Lite نقد و بررسی

در حال حاضر با Fitbit شارژ 5 به ظاهر خیلی دور نیز وجود دارد سوال اطراف ممکن است Fitbit شارژ Lite. می تواند این شرکت ارائه را نسخه ، ما دیده ایم Fitbit انجام این کار در حال حاضر با Fitbit بالعکس Lite که رفت به خصوص به خوبی با مصرف کنندگان است. ما می توانید تصور کنید که یک مسئول Lite می تواند به طور مشابه موفق به خصوص به عنوان یک وسیله جایگزین در حال حاضر پیری Fitbit آلتا منابع انسانی و Fitbit الهام بخش منابع انسانی.

آنچه شما می خواهم برای دیدن از آینده Fitbit? اجازه دهید ما می دانیم @TrustedReviews.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن