فاینال فانتزی 7 بازسازی 2: همه چیز ما می دانیم تا کنون

فاینال فانتزی 7 بازسازی بسیار بلند پروازانه مبادرت به طوری که شرکت Square Enix است که تقسیم پروژه به چند قسمت

توسط POSHTIBANNEWS در 29 تیر 1399

فاینال فانتزی 7 بازسازی بسیار بلند پروازانه مبادرت به طوری که شرکت Square Enix است که تقسیم پروژه به چند قسمت پس از آن می توانید انجام دهید معشوق اصلی عدالت است. پس از سالها انتظار ورود اولین وارد کرده و شده جهانی ستایش توسط طرفداران و منتقدان به طور یکسان.

آن را گسترده و غیر قابل انعطاف ماجراجویی است که گسترش می یابد بر اصلی در برخی از جذاب راه آوردن همه نوع از سوالات در مورد آن اجتناب ناپذیر عاقبت. آن را در حال حاضر روشن است که شرکت Square Enix هدف هر دو ساخت در محاکمه و درست داستان در حالی که همچنین فاصله گرفتن از آن روشن شده توسط فصل اول را رک و پوست کنده فک انداختن نتیجه گیری.

ما در رفتن به اسپویلر در سراسر این مقاله به بحث در مورد پیش بینی های ما برای دومین مطلب بنابراین کسانی که میرم هنوز به آمار اعتبارات هشدار داده شده است.

فاینال فانتزی 7 بازسازی 2 تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

بخش اول از شرکت Square Enix در فاینال فانتزی 7 بازسازی پروژه راه اندازی به طور انحصاری برای PS4 در ماه آوریل سال 2020 آن را به ظاهر می شود در آینده برای سیستم عامل های دیگر در سال آینده پس از بند انحصار منقضی می شود. به عنوان برای مطلب دوم وجود دارد در حال حاضر هیچ تاریخ انتشار در چشم, اگر چه از آن خواهد شد به احتمال زیاد فضل نسل بعدی سیستم عامل مانند PS5 و Xbox سری X.

مرتبط: شبح تسوشیما نقد و بررسی

Final Fantasy 7

فاینال فانتزی 7 بازسازی 2 داستان چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

*اخلال گران جلوتر*

ما خواهید بود غواصی عمیق به اسپویلر خاک اینجا از آن لازم است به منظور بحث در مورد آنچه که ما می توانید انتظار از بازسازی 2 و چگونه می تواند آن را بر خلاف هر چیزی که ما قبل از دیده می شود از حق رای دادن. شما بوده ام به طور کامل هشدار داد پس بیایید شیرجه رفتن در سمت راست.

فاینال فانتزی بازسازی نتیجه با ابر و شرکت شکست زمزمه و هجوم سرنوشت خود را اساسا تغییر وقایع بازی اصلی خود را بر خروج از Midgar. احتمالا این به این معنی است که عمده حوادث از سال 1997 کلاسیک مانند مرگ Aerith و ژاک نمایشگاه دیگر را در محل. در واقع دومی شخصیت است که به جان سالم به در حوادث و بحران هسته ای در پایان دادن به, سینمایی, و به نظر می رسد باید در بازسازی 2.

به عنوان حزب برنامه ای برای ترک Aerith نگاهها و اشاره می کند که "او نتواند جراحی آسمان" اشاره کرد که شاید این جدول زمانی جدید یکی با ناشناخته های طبیعی جهان مجموعه به ویژگی اتفاقاتی که در زندگی تغییر شخصیت ما برای همیشه لطفا برای. در جای دیگر روفوس طول می کشد بیش از Shinra شرکت فقط در اصلی در حالی که پروفسور هوجو در می یابد که Jenova رفته است از دست رفته از آزمایشگاه خود را. Biggs, گوه, و احتمالا حتی جسی ممکن است جان سالم به در بخش 7 فروپاشی که متاسفانه rids طرح آن عواقب دراماتیک.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

بسیاری از وقایع همان اصلی داستان در حالی که بسیاری از دیگران کاملا متفاوت هستند. روشن است که Tetsuya Nomura و Yoshinori Kitase قصد بگویید یک داستان که الهام گرفته شده است و ریشه های آن و در عین حال هراس به حرکت به یک جهت جدید جسورانه. ما تصور نمادین مکان های مانند Cosmo, دره عمیق و باریک و Junon بندر باقی خواهد ماند و در عین حال آنچه که دقیقا شما در این مکان و چگونه آنها در برابر به این روایت می تواند به طور کامل تغییر.

فاینال فانتزی 7 بازسازی 2 می تواند کاملا در هر نقطه و هر دو باور نکردنی هیجان انگیز و کاملا وحشتناک است. طرفداران به احتمال زیاد امید برای بازسازی وفادار اصلی با زرق و برق دار تصاویری جدید و گسترش داستان. در flipside من را سرزنش نیست Square Enix برای که مایل به سرمایه گذاری جدید در جهت گر چه هنر خود را در چشم انداز اصلی بدون سازش در حالی که همچنین نورد در افسانه هاو روایات قومی از امثال بحران هسته ای و ظهور کودکان است.

فاینال فانتزی 7 بازسازی 2 اخبار – چه آخرین?

متاسفانه هیچ چیز رسمی تایید شده است توسط شرکت Square Enix در مورد وجود فاینال فانتزی بازسازی 2. اما از آن آسان است برای پیش بینی است که آن را در توسعه های بازیگران مشغول حرکت-ضبط صحنه های کلیدی در فصل بعد اگر توییتر هر نشانه است. به گزارش USGamerTifa بازیگر Haruka Shibai به تازگی نوشته شده یک تصویر در توییتر نشان می دهد که آموزش خود را با آنچه به نظر می رسد به یک شمشیر.

شده است وجود دارد گمانه زنی ها در Reddit که این آموزش می تواند لینک به فاینال فانتزی 7 Nibelheim/Kalm flashback دنباله طول می کشد که بلافاصله پس از این باند برگ Midgar. در این فلاش بک, Tifa برد شمشیر و می پوشد لباس کاملا جدید که می تواند توضیح دهد Shibai آموزش. این یک بیت از یک شوت اما حس را در طرح بزرگ از چیزهایی.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

فاینال فانتزی 7 بازسازی 2 گیم پلی – چه چیزی می تواند متفاوت باشد ؟

هنوز مشخص نیست که چگونه مطلب دوم را پس از گسترش مکانیک و سیستم های معرفی شده در فاینال فانتزی 7 بازسازی, اگر چه ما در شرط مقدار زیادی از آن باقی خواهد ماند. ابر Barret Tifa و Aerith خواهد پیوست توسط تازه واردان مانند Red XIII, Vincent Valentine انجین و Yuffie Kisaragi. این همه کلاسیک, شخصیت, و من واقعا نمی توانم صبر کنید تا ببینید که چگونه آنها پیش بینی در بازسازی.

نبرد سیستم اولین قسط در حال حاضر بسیار عالی اگر چه ساختمان بر آن با مواد جدید, حرکت و مکانیک خواهد بود بیش از خوش آمدید. این ارائه یک چالش دلهره آور به خصوص در, از مشکلات, اگر چه فقدان شخصیت های قابل پخش بود در نتیجه همه چیز تکراری شدن نسبت به پایان. پیشرفت به احتمال زیاد خواهد تنظیم مجدد بیش از حد اگر چه می تواند راه را برای حمل بیش از صرفه جویی به بازی بعدی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن