موزیلا راه اندازی جدید و مقرون به صرفه تر VPN

وجود دارد مقدار زیادی از خدمات VPN در خارج وجود دارد را برای شما به از را انتخاب کنید. قیمت گذاری متفاوت خواهد

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

وجود دارد مقدار زیادی از خدمات VPN در خارج وجود دارد را برای شما به از را انتخاب کنید. قیمت گذاری متفاوت خواهد بود از سرویس به سرویس با قیمت تا حد زیادی وابسته به ویژگی های. اگر شما به سادگی و پس از حفظ حریم خصوصی و نه چیزی بیشتر و سپس شما ممکن است علاقه مند به یادگیری است که موزیلا به تازگی اعلام کرد آخرین سرویس VPN است که فقط شما هزینه 5 دلار در ماه است.

تبلیغات

لقب موزیلا VPN این سرویس وی پی ان از این شرکت بهترین و شناخته شده برای مرورگر فایرفاکس. خدمات خواهد شد در ابتدا راه اندازی در ایالات متحده و کانادا و انگلستان و سنگاپور و مالزی و نیوزیلند قصد دارد به گسترش به بازارهای بیشتر بعد از آن در پاییز سال 2020 است.

با توجه به موزیلا, چه چیزی باعث می شود خدمات VPN خود را ایستادگی کردن است که آنها را شریک با شخص ثالث, تجزیه و تحلیل, سیستم عامل, به این معنی که تمام اطلاعات خود را به اشتراک گذاشته نمی شود با شرکت های دیگر. آنها همچنین از دولت است که آنها را نمی خواهد نگه داشتن اطلاعات کاربر سیاهههای مربوط, بنابراین شما لازم نیست که به نگرانی در مورد فعالیت های خود را سیاهههای مربوط به طور بالقوه نشت و یا به خطر بیافتد.

در 5 دلار در ماه موزیلا VPN یکی از مقرون به صرفه تر خدمات در سراسر. آن را ممکن است فاقد ویژگی های خاصی نسبت به دیگر خدمات VPN, اما مانند ما گفت: "اگر شما به سادگی و پس از حفظ حریم خصوصی و رمزگذاری و سپس این می تواند به ارزش چک کردن. از آن خواهد شد در دسترس در سراسر سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز و اندروید و iOS با برنامه ای به نهایت گسترش به مک و لینوکس سیستم عامل نیز هست.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره موزیلا و حفظ حریم خصوصی. منبع: blog.mozilla.org



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن