سونی PS5 و بازی در نهایت می تواند شکستن پوشش در اوایل ماه ژوئن' رویداد

بزرگ سونی PS5 فاش کردن دنیای بازی در حال انتظار برای اتفاق می افتد در ژوئن 4 با توجه به گزارش جدید این هفته. V

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

بزرگ سونی PS5 فاش کردن دنیای بازی در حال انتظار برای اتفاق می افتد در ژوئن 4 با توجه به گزارش جدید این هفته.

VentureBeat منابع می گویند سونی در حال کار به سمت یک رویداد و یا در اطراف این تاریخ با اوایل ماه ژوئن راه اندازی بسیار این طرح در حال حاضر.

اما فراتر از آن وجود دارد بسیاری از حدس بر روی جزئیات سونی قصد دارد نشان دهد. این گزارش را تائید نمی کند این است که کنسول خود پرده برداری خواهد شد ("این امکان وجود دارد اما من نمی توانم تایید می کنند که."), و نه اینکه آیا این دسته از نسل بعدی بازی ها و گیم پلی بازی نشان داده خواهد شد که توسط این شرکت است.

در واقع همه چیز کمی vaguer هنوز از آن پس ، نویسنده در سوال می گوید که او پیش بینی PS5 نشان داده خواهد شد در جزئیات بعدی سونی امور خارجه از بازی ارائه در ماه اوت است. ما قطعا می خواهم تصور کنید که بیش از حد.

پس به طور خلاصه همه چیز. سونی در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک رویداد در اوایل ماه ژوئن شاید در ژوئن 4, شاید نه. این شرکت ممکن است نشان می دهد که نسل بعدی کنسول برای اولین بار به عنوان به خوبی به عنوان برخی از بازی ها برای اولین بار به غرور و افتخار از محل در کنسول جدید. اما آن را نمی ممکن است. ما ممکن است دیدن گیم پلی, اما ما ممکن نیست.

ما خواهد شد با این حال دیدن این کنسول جدید در ماه اوت. احتمالا.

مرتبط: بهترین بازی PS4

سونی عقب مایکروسافت وقتی که می آید به نشان دادن آن به نسل بعدی ، مایکروسافت در حال حاضر به نمایش گذاشت ایکس باکس سری X کنسول و همچنین به عنوان یک تعداد از اولین محصول از بازی ها. این شرکت همچنین دریافت انتقادات برای یک رویداد در اوایل این ماه بود که بسیار سبک در وعده گیم پلی اکشن و سنگین در, سینمایی, تریلر. شاید سونی در حال انجام کار درست توسط ما صبر کنید.

در این میان ما The Last of Us 2 برای لذت بردن از بر روی PS4. که بازی را در نهایت راه اندازی در مه 29, زیر تعدادی از تاخیر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن