که شبکه های نامحدود داده ؟

که شبکه های نامحدود داده ؟ می توان آن را دشوار شکار کردن یک گوشی جدید قرارداد است که مناسب شما است, اما اگر شم

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

که شبکه های نامحدود داده ؟ می توان آن را دشوار شکار کردن یک گوشی جدید قرارداد است که مناسب شما است, اما اگر شما در حال جویدن از طریق بسیاری از اطلاعات این ممکن است زمان برای رفتن نامحدود است. در اینجا مختصر و مفید ما را از تمام گزینه های که در انگلستان شبکه تلفن در حال ارائه در حال حاضر.

سه نامحدود داده ؟

در حال حاضر سه ارائه شده است قیمت ویژه بر روی داده های نامحدود – فقط £11 در هر ماه. اما شایان ذکر است که این معامله به پایان می رسد و پس از شش ماه. پس از آن دوره بسته – از جمله داده نامحدود, فضای مجاز: نامحدود متون و تماس های رومینگ و امتیازات و شخصی hotspot – بازگشت به آن کامل قیمت £22.

برای دریافت اولیه نصف قیمت معامله مشتریان را مجبور به ثبت نام در این طرح به صورت 24 ماه پس قطعا وجود دارد جوانب مثبت و منفی. اگر شما می خواهید داده های نامحدود از سه اما یک الزام قرارداد آنها را ارائه £24 pm معامله است که طول می کشد تا 12 ماه.

خرید در حال حاضر از سه

آیا ناقلا نامحدود داده ؟

در حال حاضر ناقلا ارائه شده است یکی از بهترین نامحدود اطلاعات معاملات. شما می توانید فضای مجاز: نامحدود 4G و 3G اطلاعات بدون محدودیت سرعت و همچنین نامحدود تماس ها و متون برای فقط £18 ماه است. که قیمت ها به طول می انجامد 12 ماه قبل از کامل قیمت 20 پوند است ابقاء است که هنوز هم بسیار پایین نسبت به برخی از رقبا هر چند حذف از 5G یک نقطه ضعف است.

ناقلا همچنین ارائه انعطاف پذیری عالی – آن یک ماه برنامه می تواند در هر زمان لغو جای شما مقید به 12 یا 18 ماه پرداخت.

خرید در حال حاضر از ناقلا

آیا iD Mobile نامحدود داده ؟

شناسه تلفن همراه در حال اجرا است یک مدت زمان محدود معامله است که در آن مشتریان می توانید فضای مجاز: نامحدود دیتا فقط برای £20 در هر ماه. 30-روز نورد معامله ارائه می دهد نامحدود اطلاعات برای £20 در هر ماه از 25 پوند و آن را یکی از مقرون به صرفه تر نامحدود معاملات خارج وجود دارد در حال حاضر.

قابل توجه شبکه را نیز ارائه ارتقاء رایگان به اطلاعات نامحدود بسته های بیمه خدمات درمانی کارگران است.

خرید در حال حاضر از iD Mobile

آیا O2 نامحدود داده ؟

O2 ارائه می دهد یک 18 ماه sim-تنها در برخورد با داده های نامحدود برای £33 ماه است. متناوبا, وجود 12 ماه معامله برای £35 pm. آن را به دور از رقابتی ترین قیمت در بازار اما شبکه پرتاب در شش ماه از آمازون نخست تصویری دیزنی به علاوه یا خدمات مشابه در هیچ هزینه اضافی.

خرید در حال حاضر از O2

آیا EE نامحدود داده ؟

EE ارائه می دهد یک سیم کارته-تنها در برخورد با داده های نامحدود برای 35 پوند در هر ماه. مشتریان گره خورده به معامله برای 18 ماه اما می توانید انتخاب کنید از طیف وسیعی از مزایای مکمل از جمله دسترسی به BT Sport و آمازون نخست تصویری.

قابل توجه EE نیز دارای سریعترین 5G در انگلستان در حال حاضر ساخت آن را ایده آل برای هر کسی که دارای یک 5G-تلفن آماده.

خرید در حال حاضر از EE

آیا GiffGaff نامحدود داده ؟

صرفا سخن گفتن, هیچ, GiffGaff ارائه نمی دهد یک بسته نامحدود. اما آن را ارائه می کند £25 در هر ماه 'همیشه' داده بسته است. این ارائه می دهد 80 GB از داده ها در کنار نامحدود متون و تماس – شما می خواهم به سعی کنید بسیار سخت به استفاده از تمام است که تا.

Giff Gaff نیز یکی از گزینه های انعطاف پذیر رفتن اجازه می دهد مشتریان به پرداخت و تنظیم معاملات خود را از ماه به ماه, به جای خرید به 18 ماه می پردازد.

خرید در حال حاضر از GiffGaff

آیا Vodafone نامحدود داده ؟

Vodafone ارائه می دهد سه برنامه داده نامحدود, 'Unlimited Lite', 'نامحدود' و 'Unlimited Max'. آنها هزینه £22 پوند در 26 و 30 پوند به ترتیب و ارائه درجات مختلفی از دانلود و سرعت آپلود.

یکی از مزایای اصلی این طرح حداکثر آن است 5G پشتیبانی و اضافی رومینگ مقصد. شما می توانید خلاصه ای کامل از سه برنامه زیر.

خرید در حال حاضر از وودافون

Vodafone unlimited plans. Which networks have unlimited data?

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن