ایکس باکس سری X تایید شده برای نوامبر راه اندازی

انتظار می رود PS5 سونی در سال جاری منتشر شود، بنابراین سوال این است که ایکس باکس مایکروسافت سری ایکس کی راه ان

توسط POSHTIBANNEWS در 22 مرداد 1399

انتظار می رود PS5 سونی در سال جاری منتشر شود، بنابراین سوال این است که ایکس باکس مایکروسافت سری ایکس کی راه اندازی خواهد شد؟ ما با خیال راحت فرض می شود این سال نیز می شود ، و مطمئن شوید که به اندازه کافی مایکروسافت تایید کرده است که به درست به عنوان شرکت اعلام کرده است که ایکس باکس سری ایکس خواهد شد راه اندازی در ماه نوامبر.

تبلیغات

به گفته مایکروسافت، "هزاران بازی برای بازی وجود خواهد داشت، در طول چهار نسل، هنگامی که ایکس باکس سری ایکس راه اندازی جهانی در ماه نوامبر امسال و بیش از 100 بهینه سازی شده برای عناوین ایکس باکس سری X، ساخته شده برای بهره گیری کامل از قدرتمندترین کنسول ما، برای این سال برنامه ریزی شده است." کنسول قبلا ً یک چارچوب زمانی برای فصل تعطیلات داشت که به طور اعترافی مبهم بود، اما اکنون مایکروسافت آن را تا نوامبر محدود کرده است.

هنوز تاریخ مشخصی تعیین نشده است، بنابراین ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم. همچنین اعلام این خبر در پاشنه مایکروسافت اعلام کرد که انتشار برای هاله بی نهایت به تاخیر افتاده است. بازی در E3 2018 به تطمه زده شد و برای انتشار 2020 برنامه ریزی شده بود، اما مایکروسافت از آن زمان انتخاب کرده است تا بازی را به تاخیر بیندازد 2021.

با توجه به این که بازی ها را از زمان به زمان به تاخیر برای کمک به لهستانی اضافی و هر گونه مسائل ی که محصول تا, این واقعا به عنوان یک شگفتی نمی آمد, بنابراین پارسه باید برای کمی طولانی تر صبور باقی می ماند.

در زمینه بازی. برای اطلاعات بیشتر در مورد مایکروسافت و ایکس باکس. منبع: news.xbox



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن