جدید 100 اینچ LG CineBeam پروژکتور باعث کاهش سطح ورود اما انتظار نداریم که 4K

اگر چه سینما تا حدی ممکن است دوباره باز این تابستان نیست همه رفتن به احساس راحت رفتن به روش multiplex. بنابرای

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

اگر چه سینما تا حدی ممکن است دوباره باز این تابستان نیست همه رفتن به احساس راحت رفتن به روش multiplex.

بنابراین برای بسیاری از جعل یک صفحه نمایش بزرگ محیط زیست خود را ممکن است بصورتی پایدار و محکم در دستور کار, به خصوص با بسیاری از فیلم های بزرگ در آینده مستقیما به جریان سیستم عامل است.

ورود ال جی آخرین چراغ Cinebeam خانه سینما پروژکتور است که به ارمغان می آورد طیف به عرصه قیمت برای کسانی که به دنبال بالا مشخصات.

£339/$399 LG Cinebeam PH30N ارائه می دهد 100 اینچ صفحه نمایش با وضوح تصویر 1280 x 720 HD با اوج روشنایی 250 لومن.

مرتبط با: LG HU85 پروژکتور نقد و بررسی

آن را تا حدودی از خروج از بقیه از خط که در پایان بالاتر از بازار و ارائه رزولوشن 4K 3840 x 2160. مدل های مانند LG HU70, HU80 و HU85 هزینه در هزار به جای کم صدها و آن را آسان ببینید که در آن پول اضافی می رود.

اما PH30 به طور جدی جذاب در راه های دیگر. اگر شما برنامه ای برای تماشای فیلم, هوای آزاد, برای مثال, این نوزاد قابل حمل ارائه می دهد و دو ساعت عمر باتری است که شما را از طریق برخی از فیلم بدون نیاز به اتصال به برق.

آن را تنها وزن آن فقط بیش از £ 1 بیش از حد, بنابراین آن را به راحتی حمل و نقل اگر شما در حال گرفتن آن در یک سفر کمپینگ و یا بیش از دوستان ، این نیز ارائه می دهد بی سیم گوشی های هوشمند معکوس برای تغذیه این فیلم به پروژکتور در حالی که آن را نیز بلوتوث سازگار برای بهبود صدا. آن را نیز سازگار با رسانه های USB کاربران را قادر می سازد به بازی محتوا به طور مستقیم از آنها را اگر شما ترجیح می دهید مسکن, رسانه پروژکتور خود را.

ال جی می گوید آن آخرین مدل تبدیل خواهد شد هر محیط به یک "تجربه سینمایی." این ممکن است یکی برای cinephiles وجود دارد اما برای کسانی که به دنبال اضافه کردن یک صفحه نمایش بزرگتر به مجموعه خود را و می خواهم به تماشای فیلم بر روی بروید این ممکن است فقط به یک نقطه شیرین.

آن را در دسترس برای خرید در دسترس از آمازون.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن