توییتر به دنبال تست کنم-قبل از-شما-پرینت ویژگی

در اوایل این سال, توییتر, مدیر عامل شرکت تقریبا تعطیل کردن این ایده از معرفی یک دکمه ویرایش برای توییتهایی. دل

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

در اوایل این سال, توییتر, مدیر عامل شرکت تقریبا تعطیل کردن این ایده از معرفی یک دکمه ویرایش برای توییتهایی. دلیل این است که توییتر نمی خواهید به حذف خود به خودی در پشت توییتهایی اما آن را مانند به نظر می رسد این شرکت در حال تست کردن چیزی است که حداقل به کاربران مکث قبل از ارسال آنها افکار خود را به اینترنت.

تبلیغات

در یک پست توسط این شرکت اعلام کردند یک ویژگی جدید تجربی برای نرم افزار توییتر در iOS. با این ویژگی جدید توییتر می گوید که آنها تلاش خواهد کرد برای تشخیص زبان است که ممکن است در نظر گرفته شود مضر و قبل از آن می توانید صدای جیر جیر ارسال شود آن را بی درنگ به کاربران می دهد و به آنها فرصت شاید تجدید نظر در کلمات خود را قبل از ضربه که دکمه ارسال.

توییتر به هیچ وجه اقدام به سانسور کاربران و کاربران هنوز هم می توانید پیش بروید و بعد از آنها چه می خواهید (به عنوان طولانی به عنوان آن را مطابق با این شرکت ToS) اما امیدوارم مکث خواهد شد و به کاربران اجازه آرام و شاید تجدید نظر آنها چه می خواهند می گویند. در واقع این اولین بار نیست که ما شاهد یک پلت فرم رسانه های اجتماعی تلاش چنین ویژگی است.

در سال گذشته Instagram معرفی یکی از ویژگی های مشابه است که تلاش برای شناسایی حمله نوشتن شرح تصاویر و خود را در پست ها و کاربران بی درنگ به آنها یک فرصت برای ایجاد یک ویرایش قبل از ارسال. ما مطمئن نیستید که چگونه موثر این ویژگی خواهد بود اما ما فرض کنید بهتر است از انجام هیچ چیز نیست.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره برنامه های iOS و توییتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن