پی پال است آن را حتی ساده تر به هرگز رسیدگی نقدی دوباره

تماس با ما پرداخت شده است راحتی ما لذت بردم واقعا برای برخی از زمان در حال حاضر, اما در این نگران کننده بار آن

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

تماس با ما پرداخت شده است راحتی ما لذت بردم واقعا برای برخی از زمان در حال حاضر, اما در این نگران کننده بار آن را تبدیل به یک مسئله ایمنی. اگر ممکن است آن را ضروری راه برای پرداخت فیزیکی خرده فروشان در حالی که coronavirus همچنان به تاخت و تاز زندگی روزمره است.

بسیاری از ما تاب بانک کارت های با تراشه های NFC و بهره از افزایش محدودیت در تماس معاملات. اپل و گوگل پرداخت نیز قانع کننده و حتی بیشتر گزینه های, به منظور اجتناب از دست زدن به خوانندگان کارت و پین پد در حالی که انجام این مغازه.

به عنوان یک مصرف کننده دست زدن به پول نقد در این مرحله فقط به نظر می رسد کاملا غیر مسئولانه و ما احساس می کنیم برای کسانی که به انجام کار ضروری در مغازه ها که باید با آن مقابله است به صورت روزانه.

بنابراین آن را خوب است برای دیدن تماس گزینه ها همچنان به رول کردن. پی پال است که در میان آنان تقویت touch-free موج با QR-code بر اساس گزینه از داخل خود نرم افزار تلفن همراه. خرده فروشان را قادر به نمایش یک کد QR بر روی صفحه نمایش و یا یک صفحه چاپ شده و خریداران خواهد شد و سپس قادر به اسکن این کد با گوشی های هوشمند و دوربین از داخل پی پال, برنامه, برای تکمیل معامله.

مرتبط با: اپل کارت

از ویژگی های طراحی شده است برای کمک به کسانی که کسب و کارهای کوچک – شاید کسانی که در محلی خود را در بازار کشاورز – که لزوما راه اندازی برای رسیدگی به دیگر فرم تماس با ما پرداخت نشده است.

از ویژگی های نورد در انگلستان و 27 کشور دیگر از امروز از جمله آمریکا, کانادا, فرانسه, ایتالیا و آلمان. این شرکت می گوید که در ابتدا waiving هزینه های معامله از فروشندگان به منظور کمک گرفتن از ویژگی های فعال روی زمین است.

"ما می دانیم که در محیط فعلی, خرید و فروش کالا در سلامت آگاهانه راه امن و مطمئن است که در مقابل ذهن برای بسیاری از مردم در سراسر جهان است. به عنوان coronavirus وضعیت تکامل یافته ما شاهد افزایش تقاضا برای پرداخت دیجیتال برای انتقال به جدید شامل فرد در محیط و موقعیت ها" گفت: جان Kunze که معاون ارشد رئيس جمهور از مارک تجارب پی پال.

"اجرای کدهای QR برای خریداران و فروشندگان نه تنها شامل امنیت و راحتی با استفاده از پی پال در فرد بلکه طول می کشد به در نظر گرفتن مداوم اجتماعی فاصله مورد نیاز حتی به عنوان ما شروع به دیدن برخی از محدودیت ها برداشته شود در سراسر جهان."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن