خیر لژیون تلفن دوئل, بازی, تلفن: قابل توجه

در چند سال گذشته اختصاص داده شده بازی های همراه افزایش یافته است به عنوان یک دسته بندی به عنوان بیشتر و بیشتر

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

در چند سال گذشته اختصاص داده شده بازی های همراه افزایش یافته است به عنوان یک دسته بندی به عنوان بیشتر و بیشتر مردم با استفاده از تلفن های خود را به عنوان اولیه یا مکرر سیستم بازی. جدید Lenovo لژیون تلفن دوئل (به نام لژیون Pro در چین) با هدف به حول و حوش تا در این بازار است.

تبلیغات

جای تعجب نیست, این گوشی جدید ارائه می دهد "باید" بالا پایان, مشخصات فنی پی توسط پارسه: Qualcomm Snapdragon 865+ SoC 6.65-inch AMOLED 144Hz نمایش با 240-ms زمان پاسخ و یک باتری (5000 میلی آمپر است که 2x 2500mAh) زوج با یک 90W دو پورت برق-آداپتور.

غیر بازی بالا پایان گوشی همچنین به پردازنده سریع و حتی اگر Snapdragon 865+ (و 16GB RAM!) البته کمی سریع تر از اصلی Snapdragon 865 واقعی قدرت از این بازی گوشی های سیستم خنک کننده است که از زمین طراحی شده تا به صورت "پایدار عملکرد".

بر خلاف معیار های که اجرا برای چند دقیقه در اکثر افراد می توانید بازی بازی برای ده دقیقه اگر نه ساعت. باریک و سبک گوشی های بزرگ هستند, اما آنها به سادگی به دام گرمای بیش از حد و با پردازنده با سرعت باید آهسته برای جلوگیری از خرابی سیستم.

خیر سیستم خنک کننده

Lenovo لژیون تلفن دوئل قدرتمند سیستم خنک کننده است که توابع راهی بهتر از به طور پیش فرض راه حل های مورد استفاده در گوشی های معمولی را به اطمینان حاصل شود که عملکرد بازی است که ممکن است به عنوان پایدار در طول زمان.

عملکرد کنار چیزهای دیگر وجود دارد که باعث می شود Lenovo لژیون تلفن دوئل پیشرفته تلفن بازی. مثلا آن بهینه سازی شده است به صورت landscape (افقی) استفاده با ویژگی های زیر:

  • شانه کلید یکپارچه در شاسی با موتور برای انتقادات و پیشنهادات
  • افقی 20MP وب کم زنده در حالی که بازی. چهار میکروفن لغو سر و صدا را تضمین می کند صدای خود را روشن است
  • سیمی صفحه کلید/ماوس اتصال برای تاخیر-رایگان و قابل کنترل ورودی
  • دو USB-C اتصالات

دو-سیم 5G اتصال است به خصوص خاصی به بازی همراه, اما آن را با کمک بازی های موبایل است که نسل بعدی شبکه ها تمایل دارند که کمی سریع تر سرعت در بدترین حالت و شگفت انگیز سرعت و زمان تاخیر کم در بهترین حالات.

ما نه خال خال حافظه-کارت بر اساس گزینه ذخیره سازی بنابراین مهم است که به تصمیم می گیرید اگر شما می خواهید 256GB یا 512GB از ذخیره سازی محلی در خرید زمان است. خبر خوب این است که ذخیره سازی سیستم با استفاده از UFS 3.1 سریع ترین در دسترس برای دستگاه های تلفن همراه.

این 144Hz نمایش بازدید سرعت علامت است که بسیاری از خریداران به دنبال, اما من تعجب می کنم که بازی در واقع اجرای آن سریع (رها کردن یک نظر اگر شما می دانید که). من شنیده نشده, صوتی, هنوز, اما نگاه کردن به مشخصات قرار دادن بلندگو در مقابل بهترین قرار دادن ممکن است برای این نوع از تجربه کاربر.

تنها از این گوشی این است که آنها در حال بزرگ و سنگین است. اگر شما فکر می کنید که آی فون Xs حداکثر سنگین در 208g? این گوشی وزن 239g. اما آن را نمی ممکن است به آمار تمام بازی های دیگر تلفن هدف بدون فدا کردن اندازه و وزن است.

حتی اگر من در تصویری-بازی صنعت برای بیش از یک دهه من معمولا لازم نیست که علاقه زیادی برای بازی های موبایل. اما اعتراف میکنم که این یکی از جالب ترین طراحی های من را دیده اند در چند سال گذشته است.

من واقعا مانند توجه به جزئیات و چگونه لنوو در طراحی این گوشی حدود واقعی تجربه کاربر. اگر شما فقط می توانید استطاعت یک دستگاه بازی این فقط ممکن است آن را.

در زمینه تلفن های همراه >بازی های. بیشتر بخوانید درباره Editorspick و خیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن