بعدی اپل مداد می تواند در پایان

اپل مداد در حال حاضر دو نسل در, اما از آن است که تا کنون تنها ارائه شده در یک رنگ و پایان – سفید. اما یک صدای

توسط POSHTIBANNEWS در 14 خرداد 1399

اپل مداد در حال حاضر دو نسل در, اما از آن است که تا کنون تنها ارائه شده در یک رنگ و پایان – سفید. اما یک صدای جیر جیر توسط Mr سفید ادعا می کند که اپل در واقع می تواند آماده سازی یک گزینه رنگ جدید برای اپل مداد و این زمان دور, آن ممکن است راه اندازی یک نام تجاری جدید سیاه و سفید به پایان برسد.

تبلیغات

جدا از رنگ و پایان آن به نظر می رسد که در بیشتر قسمت ها, اپل مداد خود را بدون تغییر باقی خواهد ماند از نظر قابلیت های آن طراحی و بنابراین این به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک رنگ جدید گزینه ای و آن. معلوم نیست که این جدید اپل مداد می توان اعلام کرد اما بعید به نظر می رسد که این امر حکم خود آن رویداد تا شاید ما ممکن است شنیدن بیشتر در مورد آنلاین اپل WWDC سال 2020 رویداد که در حال وقوع است در اواخر این ماه.

اپل دقیقا نمی آشفته در اطراف با رنگ های بسیار برای محصولات خود اما در سال های اخیر آنها شروع به معرفی بیشتر گزینه های رنگ برای کامپیوتر مانند مک بوک. آنها حتی راه اندازی iMac Pro در یک فضای خاکستری پایان کامل با نام تجاری جدید با لوازم جانبی برای مطابقت با رنگ های جدید, پس از آن است که دقیقا یک کشش از تخیل به فکر می کنم که اپل مداد می تواند راه اندازی در سیاه و سفید.

در حال حاضر وجود دارد برخی از برچسب و آستین برای اپل مداد است که شما می توانید در مورد شما می خواهید آن را به یک نگاه جدید است.

در زمینه اپل >تبادل نظر >شایعات >قرص. بیشتر بخوانید درباره اپل مداد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن