PS4 vs Xbox One: که نسل فعلی کنسول برای شما بهتر است ؟

Xbox One vs PS4: ما به بررسی مایکروسافت و سونی کنسول و ببینید که چگونه قیمت, مشخصات, ویژگی های بازی, جانبی و ب

توسط POSHTIBANNEWS در 21 اردیبهشت 1399

Xbox One vs PS4: ما به بررسی مایکروسافت و سونی کنسول و ببینید که چگونه قیمت, مشخصات, ویژگی های بازی, جانبی و بیشتر مقایسه کنید تا ببینید که کنسول شما باید خرید. با PS5 و Xbox سری X در افق این کنسول خواهد بود ارزان تر بیش از حد.

با هر دو شرکت سونی و مایکروسافت تجدید نظر سخت افزاری کنسول جدید 4K renditions پارسه در حال حاضر به مراتب بیشتر انتخاب بیش از آنچه به خرید. آیا شما می خواهید لبه برش در عملکرد یا چیزی هزینه پایین تر که هنوز هم می تواند بازی همه چیز ؟ با بالای خط کنسول در قالب PS4 و Xbox One X, هاردکور, پارسه catered برای, اما اگر شما به دنبال چیزی ارزان تر اما هنوز هم قادر خواهیم نگاهی به One S و PS4 slim اینجا.

PS4 Pro یک جامد ارتقاء بیش از PS4 قادر به ارتقاء بازی های خاص به 4K با استفاده از پیچیده جستجوگر-شبانه روزی روش. آن را نیز می تواند افزایش عملکرد با استفاده از تازه اجرا افزایش حالت با افزایش نرخ فریم در سراسر چندین عنوان.

Xbox One S از سوی دیگر کوچکتر است, بیشتر تصفیه شده دستگاه کامل با کیفیت 4K پخش Blu-ray و HDR پشتیبانی می کند. این قابل توجه ماشین آلات در عین حال هر دو کم رنگ در مقایسه با Xbox One X.

Xbox One S تغییرات بازی تا حدودی. آن را اساسا دستگاه Xbox One شده است باید در راه اندازی. آن را کوچکتر جذاب تر می آید و با جدی برخی از مزایای مانند 4K پخش ویدئو پشتیبانی از HDR تلویزیون.

مرتبط با: PS4 Pro vs Xbox One X

PS4 vs Xbox One

وجود دارد مقدار زیادی از دلایل به انتخاب کنید تا هر دو کنسول بسته به تنظیمات شخصی خود را. PS4 تمایل به ارائه عملکرد برتر بیش از Xbox One می آید به شخص ثالث بازی. ایکس باکس یکی از صاحبان دسترسی به یک کتابخانه از آی پی یافت نشد هر جای دیگری است. Halo, Gears of War, Forza و بیشتر خواهد شد و برای همیشه در صفحه اصلی در مایکروسافت سیستم.

سونی خود مجموعه ای از منحصر به فرد بازی است که نمی خواهد در دسترس بر روی ایکس باکس یکی از. ناشناخته, Gran Turismo, ورزش, God of War, مرگ, تابنده, Persona 5, Street Fighter V و The Last Guardian به نام تنها چند.

مبتنی بر ویندوز 10 و ایکس باکس یک رابط کاربری منحصر به فرد – که با هدف گرد هم آوردن بسیاری از رسانه های اتصال به یک تک کانال – نیز ارزش در نظر گرفتن اگر شما می خواهید یک کنسول است که مرکز سرگرمی های خود را در جهان.

مرتبط با: Xbox One S vs Xbox One X

Xbox One S Digital
در این مقاله ما به کاوش در قیمت تفاوت منحصر به فرد بازی ها, طراحی و از همه مهم کنترل کننده است.

PS4 vs Xbox One قیمت: چه مقدار از آنها هزینه در بر دارد ؟

این روزها آن را آسان برای پیدا کردن هر دو کنسول در یک قیمت مقرون به صرفه همراه با یک زن و شوهر از بازی و قابل ملاحظه هارد دیسک.

ایکس باکس یکی قطع شده است اما برخی از خرده فروشان هنوز هم فروش سخت افزار های قدیمی تر به تغییر سهام. اما Xbox One S با تشکر از راه اندازی One X در حال حاضر در دسترس به صورت فوق العاده ارزان قیمت مناسب برای بسته نرم افزاری. آن را کاملا امکان پذیر است برای دریافت یک و یک بازی یا دو فقط برای £200. همچنین اگر شما می خواهم به گسترش ظرفیت ذخیره سازی ایکس باکس یکی از کنسول های پشتیبانی استفاده از درایوهای سخت خارجی که در دسترس هستند برای قیمت خوب بیش از حد.

PS4 باریک است که در حال حاضر مدل استاندارد برای رفتن به جلو قیمت 249 پوند با 500 گیگابایت هارد دیسک به عنوان استاندارد. به عنوان مورد با Xbox One شما باید هر گونه مشکل پیدا کردن بسته های نرم افزاری که در پرتاب یک زن و شوهر از بازی. بزرگتر حافظه انواع دیگری نیز می توان یافت و یا شما می توانید ارتقاء PS4, هارد دیسک خود را.

مرتبط با: PS4 Pro vs PS4

ps4 slim

PS4 Pro است کمی گران تر در حال حاضر نشسته در £349 با 1TB هارد دیسک. کنسول خود را دو برابر قدرتمند پس از £100 premium بد نیست در همه. متاسفانه سهام در اکثر خرده فروشان شده است متناوب در بهترین حالت پس از راه اندازی بنابراین شما ممکن است نیاز به در اطراف مغازه.

Xbox One S است که به طور طبیعی گران تر از مدل اصلی با limited edition 2TB نسخه (در حال حاضر به طور کامل به فروش می رسد با توجه به مایکروسافت) هزینه £349.99. این 500GB و 1TB مدل های قابل ملاحظه ای ارزان تر هزینه £249.99 و £299.99 بود.

PS4 vs Xbox One: مشخصات

هنگامی که در مقایسه با هر چهار کنسول وجود دارد مقدار زیادی از تفاوت را به حساب. به چیزهای ساده تر ما وارد شده و آنها را به یک جدول:

PS4 ایکس باکس یکی از PS4 Pro Xbox One S
CPU 1.6 GHz 8-core AMD Jaguar 1.75 گیگاهرتز 8 هسته ای AMD CPU سفارشی 2.1 GHz 8-Core AMD Jaguar 1.75 گیگاهرتز 8 هسته ای AMD CPU سفارشی
GPU 1.84 TFLOP AMD Radeon مجتمع AMD گرافیک سنجش زمان در 853MHz 4.2 TFLOP AMD Radeon مجتمع AMD گرافیک سنجش زمان در 914MHz
حافظه 8GB GDDR5 8GB DDR3 8GB GDDR5 1GB 8GB DDR3
HDR بله هیچ بله بله
4K هیچ هیچ بله جریان محتوا تنها بازی upscaled
ذخیره سازی 500GB & 1TB (ارتقا) 500GB & 1TB (پشتیبانی از خارجی 1TB هارد دیسک 500GB/1TB/2TB
USB 2 x USB 3.1 3 x USB 3.0 3 x USB 3.1 3 x USB 3.0
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, Wi-Fi (2.4 GHz & 5.0 GHz) Gigabit Ethernet, Wi-Fi A/B/G/N 2.4 GHz و 5GHz 802.11 a/b/g/n/ac, Wi-Fi (2.4 GHz & 5.0 GHz) Gigabit Ethernet, Wi-Fi A/B/G/N/AC با فرکانس 2.4 GHz و 5GHz
بلوتوث بلوتوث 4.0 بلوتوث 4.0 بلوتوث 4.0 بلوتوث 4.0

PS4 vs Xbox One: ابعاد

ما می تواند به فهم و از تفاوت بین طرح های PS4 و Xbox One اما اگر شما نوع از کسی که دوست دارد یک بسیار جالب به دنبال قطعه از کیت خود را در قفسه در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن:

اصلی Xbox One بسیار بزرگتر از PS4 اندازه گیری در 7.9 x 27.4 x 33.3 سانتی متر نسبت به PS4 را 5.3 x 27.5 x 30.5 سانتی متر ابعاد.

PS4 vs Xbox One – کنترل

قبل از اینکه ما به هر عمده جزئیات اتمام دو کنترل در تمام شکوه و جلال خود را در زیر:

PS4 vs Xbox One PS4 vs Xbox One

هر دو خرس مواد ژنتیکی خود را forebears اما DualShock 4 احساس می کند بیشتر شبیه به یک تغییر دهید. مایکروسافت گیر کرده چه کار می کرد به خوبی در ایکس باکس 360 کنترل کننده و مانند ایکس باکس یک پد بیشتر از یک نیشگون گرفتن و کشیدن از یک طراحی مجدد.

دو اصلی وجود دارد تغییرات. ایکس باکس یک پد دارای سر و صدا موتور ساخته شده به باعث به بازخورد بیشتر به عنوان مثال وقتی تیراندازی تفنگ. اما کسانی که سر و صدا باعث به راحتی Xbox One بهتر از کنسول به بازی بازی مسابقه – sorry, DriveClub و Gran Turismo ورزش است.

مایکروسافت نیز بهبود بزرگ به D-پد. سوا ایکس باکس 360 D-pad شده است روشن برای یک clicky و پاسخگو و در حال حاضر با این نسخهها کار شگفتی در امثال Killer Instinct و Mortal Kombat X.

متاسفانه Xbox One controller هنوز هم نیاز به یک جفت باتری AA به عنوان استاندارد به جای اینکه قابل شارژ مانند PS4 را DualShock 4. شما احتمالا می خواهید برای خرید بازی و شارژ کیت به طور جداگانه برای هر یک از کنترل برای £19 بروید.

اما اگر شما چوب به باتری های AA, شما قطعا خود را ببینید, Xbox One controller, بسته, دیگر, زمان بازی از PS4 controller که به طور منظم نیاز به شارژ از طریق micro-usb است.

این DualShock 4 تغییرات بیشتر مشخص شده است. این chunkier از قبلی DualShock کنترل و خیلی سنگین تر از حد دادن محکم احساس از آخرین نسل DualShock 3 پد.

پس از همه, که ما واقعا یک victor? نه به عنوان چنین. اگر شما عاشق ایکس باکس 360 پد شما احتمالا ترجیح می دهند Xbox One controller. اما DualShock 4 دارای یک احساس قوی است که قبلی پلی استیشن پد به سادگی نداشته اند.

همچنین Xbox One نخبگان کنترل کننده را در نظر بگیرید که در حال حاضر در دسترس است – البته در مقادیر محدود. اگر شما مایل به پرداخت سرسام آور £120 شما می توانید خودتان این کنترل کننده های قابل برنامه ریزی. آن را فقط مناسب برای کسانی که به دنبال یک حرفه ای تر تجربه بازی از یک پد.

Swappable D-پد و آنالوگ چوب مو ماشه قفل قابل تعویض عقب پایان می رسد و rubberised الماس گرفتن و قابل تغییر ورودی به لطف یک برنامه همراه برای Xbox One و PC; بسیار از شما نمی خواهید هر گونه بیشتر از یک کنترل کننده.

مرتبط با: تاریخ و زمان آخرین از ما 2

Gears 5

به خرید خود را انتخاب حتی سخت تر است, لازم به ذکر است که تجدید نظر, Xbox One S کنترل کننده به ارمغان می آورد پیشرفت های به جدول بیش از حد. آن دارای بافت گرفتن swappable پوشش گسترده عملیاتی محدوده و بلوتوث ساخته شده است که به معنی شما می توانید آن را با کامپیوتر شما.

PS4 vs Xbox One – بازی منحصر به فرد

هر کنسول انباشته شده است بسیار قابل توجه کتابخانه ها از نوامبر 2013 که بسیاری از شما می توانید در هر نقطه دیگری است. بهترین انتخاب به سلیقه شخصی با هر شرکت میزبانی انواع ضروری اول استعداد.

ما با هم قرار داده برخی از مورد علاقه های ما زیر که همه به ارزش چک کردن.

مرتبط: بهترین بازی PS4

uncharted

بهترین PS4 exclusives

بازی Uncharted 4: A thief's End – ناتان دریک swansong کاملا فریبنده ماجراجویی است که می گوید قلبی داستان در حالی که thrusting شما را از طریق یک سری از مواد منفجره مجموعه قطعات.

The Last of Us Remastered – و در عین حال یکی دیگر از شاهکار توسط Naughty Dog, Joel و Ellie آخرالزمانی داستان مجموعه یک رکورد جدید در بازی داستان سرایی است که نمی شود از دست رفته.

تاریخ و زمان آخرین نگهبان – پس از ده سال انتظار تاریخ و زمان آخرین نگهبان است در اینجا در نهایت. Team Ico آخرین تلاش یک داستان زیبا از مصاحبت رو توسط آن مبهم جهان است.

Bloodborne – این می تواند از نرم افزار بهترین کار هنوز فراتر استادانه Dark Souls با گوتیک تنظیم و واقعا مبارزه با بی رحم.

Yakuza 0 – این بسیار دستکمگرفتهشده سری امکانات متنوع مبارزه هیستریک مانع minigames و واقعا قانع کننده روایت بر اساس ژاپنی مافیا.

چرخ ضامن دار و چکاچاک – اقدام به عنوان یک بازسازی کامل از اصلی platformer این است که به راحتی یکی از بهترین عناوین PS4. همچنین بسیاری از سرگرم کننده!

مرتبط: بهترین بازی های Xbox One

quantum break

بهترین, Xbox One exclusives

چرخ دنده 5 – ائتلاف را Gears of War trilogy همچنان با این قسط عالی, سوم شخص شوتر است که به معرفی شخصیت های جدید و گیم پلی open-world عناصر.

Halo 5: Guardians – 343 انجام داده است یک کار عالی با ریکلایمر سه گانه تا کنون با نگهبان اقدام به عنوان جامد میانه فصل در Master Chief سفر.

Ori and the Blind Forest – این platformer زرق و برق دار شما گریه مانند یک کودک و جیغ در نا امیدی خود را با دست زدن به داستان و گیم پلی به چالش کشیدن.

نادر پخش – تدوین بیش از 30 بازی از افسانه ای نویسنده نادر, پخش است دلتنگ سفر به خوبی به ارزش مصرف. منظورم این است که می گویند هیچ به Viva Pinata?

Forza Horizon 3 – یکی از بهترین روروک مخصوص بچه ها از این نسل افق 3 کاملا بسته بندی شده با صدها نفر از اتومبیل های, حوادث و تاول جهان باز به اکتشاف.

Quantum Break – این بار سفر تیرانداز دارای برخی ستوده قدرت ستاره در کنار آن محدوده از زمان خم توانایی های خود.

PS4 vs Xbox One – نتیجه گیری

PS4 چند وجهی کنسول با مقدار زیادی از ویژگی های منحصر به فرد و شلوغ کتابخانه ارزشمند انحصاری. بازیکنان به دنبال گسترده JRPGs و تو رفتگی در دیوار تجارب را پیدا خواهد کرد بسیار به عشق PS4 و همچنین به دست آوردن دست بالا در عملکرد با اکثریت شخص ثالث عنوان.

PS4 Pro آمده است به خود پس از انتشار آن ارائه مزایای فراتر از آن 4K ارتقاء آن به تازگی معرفی شده حالت تقویت. پلی استیشن VR است گیلاس در بالا برای صاحبان PS4 تا زمانی که شما مایل به سرمایه گذاری در جدید فانتزی محیطی.

Xbox One نیز درخشان گزینه به نظر مباهات امثال Halo, Forza و Gears of War تحت فیلمهای چتر. همیشه از Phil Spencer در زمان شارژ از نام تجاری ما دیده ایم تمرکز تغییر نسبت به بازی با وجود لغو مشخصات بالا اختصاصی مانند Scalebound.

شما همچنین باید ایکس باکس بازی در هر نقطه یک سرویس است که به شما می دهد 2 بازی های دیجیتال برای قیمت در سراسر Xbox One و ویندوز 10. اخیر انتشار Xbox One S را بیش از قطعا ما را سرگرم تا رسیدن پروژه برج عقرب بعد از این سال.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن