چه Gov. uk بررسی? همه حقایق در انگلستان هویت آنلاین خدمات

بریتانیا اعلام کرد قصد دارد به مقیاس Gov. uk بررسی برای کمک به مقابله با مقدار زیادی از ترافیک طلیعه توسط coro

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

بریتانیا اعلام کرد قصد دارد به مقیاس Gov. uk بررسی برای کمک به مقابله با مقدار زیادی از ترافیک طلیعه توسط coronavirus.

اما آنچه که Gov. uk بررسی? و به همین دلیل است که آن را باد تا حالا ؟

Gov. uk تایید دولت است-اجرا شناسایی سرویس است که اجازه می دهد تا شما را به اثبات هویت خود را آنلاین. شما لازم نیست به یک شهروند را به استفاده از Verify – هر کسی با یک آدرس UK می تواند به ایجاد یک حساب کاربری برای دسترسی به بیش از 20 خدمات دولت از جمله جهانی اعتبار و به بررسی وضعیت حقوق بازنشستگی.

در حال حاضر وجود دارد دو هویت ارائه دهندگان شما می توانید انتخاب کنید از زمانی که ثبت نام از طریق Gov. uk بررسی: Digidentity و اداره پست. بررسی به طور موقت تغییر این رویکرد در اوایل مستند هدایت کاربران به یک ارائه دهنده خدمات و یا دیگر برای جلوگیری از ایجاد یک صف. خدمات پس از اقدامات آرام و در حال حاضر اجازه می دهد تا کاربران به انتخاب خود را ارائه.

هنگامی که شما انتخاب یک ارائه دهنده از شما خواسته می شود برای تایید هویت خود را با وارد کردن یک شماره از اطلاعات شخصی. ارائه خواهد شد و سپس نگاهی به برخی از زمان (معمولا حدود 5 تا 15 دقیقه) به بررسی کنید که این اطلاعات منطبق با سوابق برگزار شده توسط سایر خدمات از جمله ارائه دهندگان تلفن همراه اعتباری, سازمان, اداره گذرنامه یا DVLA.

پس از تایید فرایند کامل است, شما فقط نیاز به فلش خود را شناسه دیجیتال برای دسترسی به بارهای از مهم خدمات دولتی در دقیقه.

مرتبط: چگونه به اجتناب از کلاهبرداری آنلاین

Gov. uk ادعای خود را آنلاین شناسایی سرویس امن است چرا که اطلاعات را در یک مکان ذخیره و یا به اشتراک گذاشته شده و بی ارزش. بخش دولتی نمی داند که هویت دهنده شما انتخاب کرده اید استفاده کنید و هر دو ارائه دهندگان ملزم به پاسخگویی دولت و استانداردهای بین المللی برای امنیت و حفاظت از داده ها.

پس چرا تایید گرفتن توجه در حال حاضر ؟ با توجه به دولت می تواند به چیزی برای انجام با افزایش اخیر در شهروندان به دنبال حمایت مالی از طریق جهانی اعتبار است. قبل از همه گیر تأیید را دریافت حدود 35000 برنامه در هفته است. این تعداد افزایش یافته است به سرعت بیش از دو ماه گذشته با بیش از 640,000 حساب جدید ایجاد شده فقط بین 16 مارس و آوریل 26.

مرتبط: بهترین VPN

جهانی اعتباری نیست تنها خدمات دولت است که با استفاده از بررسی. شما همچنین می توانید خود را با استفاده از شناسه دیجیتال برای مناطق دیگر از جمله کسب و کار رانندگی و حمل و نقل, مجوز, درخواست DBS چک مالیات و حقوق بازنشستگی.

چگونه انجام شما با ثبت نام Gov. uk بررسی?

برای ایجاد یک Gov. uk تایید حساب شما نیاز به انجام این کار از طریق یکی از خدمات دولتی تأیید پشتیبانی می کند. اما هنگامی که شما در تایید این حساب شما قادر خواهید بود به استفاده از آن برای دسترسی به هر تعداد از خدمات دولت حمایت شناسه دیجیتال.

شما می توانید یک لیست از خدمات دولت است که با استفاده از بررسی در Gov. uk. از وجود همه شما باید انجام دهید این است که مراحل با توجه به بررسی هویت خود را از طریق هر Digidentity یا اداره پست.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب