قاضی حکم می تواند DJI هواپیماهای بدون سرنشین را دریافت لگد از بازار ایالات متحده

در گذشته ما را دیده اند که چگونه شرکت هایی مانند اپل رو نقض حق ثبت اختراع در پرونده های حقوقی که در آن درخواست

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

در گذشته ما را دیده اند که چگونه شرکت هایی مانند اپل رو نقض حق ثبت اختراع در پرونده های حقوقی که در آن درخواست است که معمولا برای این شرکت برای جلوگیری از فروش دستگاه های خود و برای جلوگیری از آنها را از وارد شدن به کشور است. به نظر می رسد مانند DJI است که در حال حاضر رو به یک وضعیت مشابه خود را.

تبلیغات

برای کسانی که نمی شنید یا نیست آگاه DJI متهم شده بود توسط یک شرکت آمریکایی به نام Autel رباتیک ایالات متحده آمریکا به اتهام نقض و پس از ثبت اختراع آنها متعلق به مربوط به هواپیماهای بدون سرنشین است. ما ITC قضاوت کرده و حکم به نفع Autel که در آن قاضی توصیه می شود که DJI را هواپیماهای بدون سرنشین باید متوقف شود از فروخته شده و یا وارد شده به ما.

قبلی موارد مشابه مانند با اپل آن را به طور معمول درگیر بسیار قدیمی تر محصولات اما در DJI مورد آن را پوشش می دهد برخی از شرکت های اخیر مدل های. این شامل Mavic Pro, Mavic Pro Platinum, Mavic 2 Pro, Mavic 2 زوم Mavic هوا و جرقه. Autel نیز پس از ثبت درخواست برای جلوگیری از فروش از دیگر DJI هواپیماهای بدون سرنشین مانند فانتوم و الهام بخش سری به عنوان به خوبی.

وجود خواهد داشت یک 60 روز بررسی روند اما با فرض این که چیزی را اشتباه می رود و این تصمیم را تایید کرد به این معنی است که هواپیماهای بدون سرنشین نام در طرح دعوی در دادگاه می تواند از بس فروخته شده در ایالات متحده در ماه ژوئیه. اینکه آیا یا نه آن خواهد بود را تایید کرد باقی مانده است دیده شود اما پس از آن این می تواند طلسم زیبا دردسر بزرگ برای این شرکت است.

در زمینه روبات. بیشتر بخوانید درباره Dji, هواپیماهای بدون سرنشین و قانونی است. منبع: petapixel



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب