گلکسی نوت 10 قیمت افت: شما هم اکنون می توانید دستگاه پرچمدار سامسونگ را برای زیر 500 پوند

دریافت کنیدپیش از کهکشان توجه داشته باشید 20 راه اندازی, شما هم اکنون می توانید انتخاب کنید تا توجه داشته باشی

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399
دریافت کنید

پیش از کهکشان توجه داشته باشید 20 راه اندازی, شما هم اکنون می توانید انتخاب کنید تا توجه داشته باشید 10 پرچمدار فعلی برای فقط £ 487.34 – تخفیف باور نکردنی در قیمت درخواست اصلی £ 869.

بیایید آن را روبرو، به عنوان درخشان به عنوان قلم S به عنوان یک دستگاه برای توجه داشته باشید و نقاشی بروید، نقاط قیمت عظیم سری گلکسی نوت آن را از دست جمعیت میان برد برای بیش از حد طولانی نگه داشته است. در حالی که یادداشت 10 Lite چیزی به این درجه ارائه می دهد، مشخصات آن به طور قابل ملاحظه ای باریک در مقایسه با توجه به تمام چربی توجه داشته باشید 10.

خوب ، نه تنها موسیقی Magpie ارائه فوری 10 ٪ خاموش توجه داشته باشید 10 در چک اوت ، اما شما می توانید 10 ٪ اضافی خاموش با استفاده از کد PRODUCT5 دریافت کنید. با توجه به اینکه محدوده جدید گلکسی نوت 20 از 949 پوند شروع می شود، به نظر می رسد که برای انتخاب یکی از نیروگاه های فعلی Galaxy Note برای زیر 500 پوند، بسیار قابل رنگ و رنگ براستی است.

در حالی که فهرست در سوال تنها برای مدل های مرمت شده از توجه داشته باشید کهکشان 10، پیشنهاد نقل شده برای گزینه 'وضعیت بکر' در دسترس است. البته، شما می توانید قیمت را پایین تر حتی بیشتر با مدل های درجه پایین تر، اما ما احساس می کنیم شما بیشتر برای باک خود را با رفتن با توجه مانند جدید 10.

در بررسی 4 ستاره ای ما برای یادداشت 10، ماکس پارکر به این صورت حدس زد: "امسال، احتمالا ً بیش از بیشتر، به نظر می رسد که کهکشان 10 کمی تغییر شکل یافته کهکشان S10، کامل با قلم S. این چیز بد است -- S10 یکی از بهترین گوشی های آندروید در اطراف است -- اما می شد خوب برای دیدن سامسونگ فشار به جلو در مناطقی که S10 پشت برخی از رقابت افتاده است ؛ دوربین یک مثال خوب است."

نمایش اینجا عالیه طراحی باقی می ماند بهترین از هر گوشی آندروید, و عملکرد قلم S ارائه می دهد چیزی است که شما نمی توانید در جای دیگر. من هم واقعا ً عامل فرم کوچک تر آن را دوست دارم."

در حالی که درست است که تجربه یادداشت واقعی سال گذشته را می توان تا توجه 10 به علاوه گچ، قیمت فوق العاده پایین برای توجه داشته باشید 10 در حال حاضر آن را گزینه مناسب برای wannabe قلم کاربران در بودجه.

بعلاوه، حتی در حال حاضر یادداشت 10 پلاس هنوز هم هزینه های دلار عادلانه، و آن را برخی از زمان قبل از آن بیش از حد می افتد در هر نقطه نزدیک به علامت 500 پوند فرعی است. بنابراین اگر شما ضربه محکم و ناگهانی تا این پیشنهاد، فقط به یاد داشته باشید به استفاده از کد PRODUCT5 برای دریافت تخفیف کامل.


برای ارائه های شگفت انگیز تر، ما را دنبال @TrustedDealsUK

ممکن است اگر شما روی معامله کلیک کنید و یک مورد بخرید، کمیسیونی کسب کنیم. به همین دلیل است که ما می خواهیم مطمئن شویم که شما از خرید خود آگاه و خوشحال باشید، به طوری که شما همچنان به ما برای خرید مشاوره نیاز به شما تکیه می کنند.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن