آیفون 12 به کشتی بدون شارژر USB? اپل قطره بزرگ دیگر اشاره

اپل گزارش شده است که با ایده های حمل و نقل, آیفون, 12 محدوده بدون برق USB آجر و هدفون EarPods و امروز ما شاهد

توسط POSHTIBANNEWS در 13 تیر 1399

اپل گزارش شده است که با ایده های حمل و نقل, آیفون, 12 محدوده بدون برق USB آجر و هدفون EarPods و امروز ما شاهد بیشتر شواهد آن را فقط ممکن است به ثمر می آیند.

این شرکت فقط با ارسال یک بررسی برای آیفون اخیر خریداران به دنبال بینش به اینکه آیا آنها در واقع با استفاده از شارژر USB که در جعبه خود را با آخرین گوشی.

اپل به نظر می رسد هدف قرار دادن افرادی که خرید یک آی فون در حالی که در حال حاضر داشتن یک تضمین احتمال داشتن یک یا بیشتر شارژر را در اختیار خود.

مرتبط: بهترین آیفون

زمانی که خواست آنچه را که آنها با خود شارژر آی فون این شرکت است, درخواست کاربران برای انتخاب از تعدادی از گزینه های (از طریق 9to5Mac):

  • من به فروش می رسد و یا معامله آن را با آی فون من
  • من آن را از دست داد
  • من آن را به یک عضو خانواده یا دوست
  • من هنوز هم استفاده از آن در خانه
  • من هنوز هم استفاده از آن در خارج (در کار مدرسه و یا مکان های دیگر)
  • من هنوز هم آن را داشته باشد اما من از آن استفاده نمی.

برای کسانی که به فکر این فقط ممکن است یک تصادف وجود سابقه است در اینجا. قبل از اپل حذف جک هدفون از آی فون محدوده آن مورد بررسی کاربران در یک روش مشابه.

در حالی که از دست دادن هدفون جک سوگواری بسیاری از مردمی احتمالا اپل خوش آمدید حمل و نقل تلفن منهای لوازم جانبی است که به احتمال زیاد باقی می ماند در جعبه استفاده نشده مناسب نسبت به پایگاه کاربر.

در حالی که رعد و برق کابل همیشه مفید و تا حدودی شکننده بسیاری از ما بهتر هدفون از EarPods و هر اپل علاقه مندان است احتمالا از طریق حداقل نیم دوجین از آشنا قدرت آجر.

اپل نیز تحت فشار اتحادیه اروپا برای اتخاذ یک استاندارد شارژ راه حل است که می تواند به کاهش زباله های زیست محیطی. اتحادیه اروپا در نظر دارد یک حکومت به اجرای USB-C راه حل که به آن معتقد است را نجات دهد 50,000 تن زباله در سال است.

مصرف برخی از تند و زننده پلاستیکی خارج از جعبه خواهد بود سبزتر راه حل برای یک شرکت است که بالید خود را در آینده از آن فناوری رقبای وقتی که می آید به انرژی های تجدید شونده و بازیافت مواد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب