Apple TV Plus has dibs on new Martin Scorsese films and TV shows – report

اپل تا به گزارش ها افسانه ای فیلمساز هالیوود مارتین اسکوریسی را به 'نگاه اول' قرارداد امضا کرده است ، دادن اپل

توسط POSHTIBANNEWS در 21 مرداد 1399

اپل تا به گزارش ها افسانه ای فیلمساز هالیوود مارتین اسکوریسی را به 'نگاه اول' قرارداد امضا کرده است ، دادن اپل تلویزیون پلاس برای اولین بار در تمام پروژه های شرکت و تلویزیون از شرکت تولید خود را.

بنابر گزارش مهلت، این معامله برای چندین سال است و پروژه های تولید شده و کارگردانی شده توسط اسکوریس تحت استودیوی Sikelia Productions خود را پوشش خواهد داد.

برای بینش در مورد کیفیت اپل در اینجا snagged، خانه تولید در سال 2003 تاسیس شد تا به عنوان مانند گرگ وال استریت، رفتگان، جزیره شاتر، نت فلیکس منحصر به فرد ایرلندی مرد، و همچنین مجموعه های تلویزیونی مانند امپراتوری Boardwalk و وینیل به دست آورد.

البته اسکوریس نیز استاد کلاسیک های بی پایانی مانند گودفیلاس، راننده تاکسی، شکارچی گوزن، خیابان های میانگین، کازینو، راگ بول، و باندهای نیویورک است.

مرتبط با : بهترین نت فلیکس را نشان می دهد

Apple در حال حاضر انتخاب دسته حرکت به جلو، که یک کودتای استثنا برای این شرکت، به نظر می رسد به اپل تلویزیون + مشاهده ضروری در نبرد با Netflix، دیزنی پلاس، آمازون نخست و HBO حداکثر.

تا کنون، بزرگترین فیلم این شرکت به عنوان تام هنکس فیلم جنگ جهانی دوم Greyhound، که دقیقا ضربه با منتقدان بوده است. خود هنکس گفت که انتشار مستقیم به اپل تلویزیون + به جای سینماها یک "دلشکستگي مطلق" بود

هنکس به گاردین گفت: «منظورم عصبانی کردن اربابان اپل من نیست، اما تفاوت ی در کیفیت تصویر و صدا وجود دارد»

معامله با اسکوریس پس از اپل موافقت کرد برای تولید فیلم قاتل ماه گل، که ستاره Mainstays Scorsese رابرت دو Niro و رابرت دو Niro. گزارش می گوید که تیراندازی در ماه فوریه آغاز خواهد شد و همچنین یک آزادی نمایش از پارامونت دریافت کنید.

Apple همچنین دارای ترتیبات با شرکت های تولید که توسط دی کاپریو، ردلی اسکاتی، جنیفر دیویسون و ایدریس البا اداره می شود. شرکت همچنین با استیون اسپیلبرگ معامله کرده است تا داستان های شگفت انگیز را به صفحه نمایش کوچک بیاورد.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن