Netflix بکشد است پاکسازی غیر فعال حساب – حتی اگر شما هنوز هم پرداخت

یکی از اشکالاتی از ظهور بسیاری از a la carte خدمات جریان است پیگیری که عضویت فعال هستند و که شما لغو شد. عدم ا

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

یکی از اشکالاتی از ظهور بسیاری از a la carte خدمات جریان است پیگیری که عضویت فعال هستند و که شما لغو شد. عدم انجام این کار به معنی ماه می توانید به جایی که شما برای پرداخت چیزی است که شما شده اند مشاهده/گوش دادن به.

در حال حاضر Netflix در یک حرکت تا حدودی تعجب آور تصمیم گرفته است آن را می خواهد برای کمک کند. جریان غول اعلام کرده است هشدار غیر فعال مشترکین که آنها در حال پرداخت برای خدمات آنها استفاده نمی. در یک پست وبلاگ در پنجشنبه ادی وو از نوآوری در محصول تیم می گوید این شرکت است درخواست آن دسته از کاربرانی که تماشا نیست برای یک سال برای تایید اینکه آیا آنها را به نگه داشتن اشتراک خود را فعال.

ایمیل خواهد شد شروع به بیرون رفتن در این هفته وو می گوید با این شرکت در حال برنامه ریزی برای ارسال در برنامه اطلاعیه به کاربران (هر چند اگر آنها هنوز روشن نیست که چگونه آنها را ببینید این). آن را ساده برای صرفنظر کردن از اینجا. همه شما باید انجام دهید این است که تایید شما می خواهید نگه داشتن اشتراک و یا Netflix بکشد به طور خودکار لغو اشتراک.

مرتبط: چگونه خود را لغو Netflix بکشد حساب

جریان غول مجددا آن را حفظ و پروفایل و لیست های باز برای 10 ماه پس از لغو بنابراین شما نمی خواهد از دست دادن آن همه توصیه های مهم شما با استفاده از.

وو افزود: "ما همیشه فکر میکردم که باید آن را آسان برای ثبت نام و انصراف از. بنابراین مثل همیشه هر کسی که لغو حساب خود و سپس rejoins ظرف 10 ماه هنوز هم مورد علاقه خود را, پروفایل مشاهده تنظیمات و جزئیات حساب فقط به عنوان آنها به سمت چپ آنها. در عین حال ما امیدواریم این رویکرد جدید موجب صرفه جویی در مردم برخی از سخت به دست آورده پول نقد است."

این یک حرکت زیبا از Netflix, همه چیز در نظر گرفته, اما شاید 6 ماه بیشتر مفید خواهد بود? با توجه به همه گیر باعث عظیم سربازان ارتش در مشترکان آن می توانید به استطاعت از دست دادن چند stragglers در طول راه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن