اپل هوا 4 به احتمال زیاد در این نرم افزار بهترین ویژگی های – در اینجا هر چیز دیگری ما می دانیم

اپل iPad Air 3 فعلی ما است برای انتخاب بهترین, قرص, و پس از آن جای تعجب نیست توجه ما است piqued است در فکر یک

توسط POSHTIBANNEWS در 14 خرداد 1399

اپل iPad Air 3 فعلی ما است برای انتخاب بهترین, قرص, و پس از آن جای تعجب نیست توجه ما است piqued است در فکر یک پیگیری.

شده اند وجود دارد چند شایعات دور انجام ادعا می دانیم چه ویژگی های ممکن است شامل یک آی پد ایر 4. اما نه همه آنها خیلی قابل اعتماد. در اینجا به مطمئن شوید که شما نمی توانید فریب خورده ما ایجاد یک راهنمای قطعی جزئیات تمام زمان نیمه معتبر به دنبال اطلاعات وجود دارد در اپل بعدی اپل است.

این که آیا آن را با نام آی پد ایر 4, iPad Air 2020 یا این احساس ترین 'اپل' به سادگی iPad Air وجود دارد بسیاری از پیش بینی در مورد آنچه با نام تجاری بعدی اواسط محدوده قرص ممکن است شامل.

اپل ممکن است ارائه ارزان تبلت در قالب اپل و بیشتر تنظیمات-مدل سنگین در iPad Pro در عین حال اپل هوا همواره ساده ترین توصیه می شود. مدل فعلی ورزشی یک صفحه نمایش بزرگ پشتیبانی برای صفحه کلید هوشمند و اپل مداد و انجام ستودنی.

زمانی که آی پد ایر 4 میاد بیرون ؟

برای اکثر محصولات اپل آن را نسبتا آسان به حدس می زنم که انتظار می رود این مدل بعدی. ما می دانیم که مثلا که ما به احتمال زیاد آیفون 12 در ماه سپتامبر در حالی که iOS 14 خواهد خود را بزرگ نشان دهد در ماه ژوئن در WWDC. حدس انتشار برنامه برای iPads ها است که کمی سختتر است.

فعلی-gen iPad Air 2019 منتشر شد بیش از یک سال پیش در ماه مارس 2019. به جای زیر که با آی پد ایر 4 در ماه مارس سال 2020 اپل اعلام کرد, پایان, اپل, نرم افزار 2020.

بزرگ بعدی اپل رویداد است که فقط چند هفته فاصله است. WWDC بسیار متفاوت خواهد بود در این سال به عنوان آن را به طور کامل جریان آنلاین و رایگان برای همه. در حالی که آن را به مراتب بیشتر از یک نرم افزار رویداد از یک سخت افزار, ویترین, نمایش دستگاه های اپل منتشر کرده است. قوی شایعات در این سال نقطه نسبت به WWDC بودن به اطلاعیه برای AirPods استودیو و AirTags.

چین بار معتقد است آینده اپل هوا خواهد سر به تولید انبوه در سه ماهه سوم سال 2020, که به معنی ما می تواند اگر همه می رود به طرح دیدن آزادی در حدود همان زمان به عنوان بعدی اپل در ماه سپتامبر. البته این شده است یک سال کاملا بر خلاف هر گونه دیگر و همه چیز در معرض تغییر است – حتی بیشتر از حد نرمال است.

قابل اعتماد اپل تحلیلگر Ming-Chi Kuo (از طریق 9to5Mac) نیز ادعا کرد اپل خواهد بود با انتشار یک جدید 10.8 اینچی اپل نسبت به بخش دوم از سال 2020 با این حال معلوم نیست که آیا او با اشاره به آی پد ایر 4 و یا به سادگی یک بازخوانی از اپل بودجه iPad.

iPad Pro

اپل نرم افزار بسته مفید USB-C پورت

را به iPad Air تغییر به USB-C است ؟

اگر این آخرین آی پد ایر 4 شایعات از Macotakara وبلاگ این است که به اعتقاد سپس قرص را باید چیزی مشترک با iPad Pro – USB-C اتصال. این پورت شما در پیدا کردن همه از اپل, مک بوک, لپ تاپ.

این خواهد بود بسیار خوش آمدید, تغییر دادن iPad Air کاربران این آزادی را به دانگل وصل کنید و فلان چیز به دستگاه. باید آن را نیز اجازه می دهد تا برای سریع شارژ.

اپل هوا 4 ممکن است یک صفحه نمایش بزرگتر مانند iPad Pro

همین منبع همچنین نشان می دهد بعد از iPad Air را به یک مقدار زیادی بیشتر در مشترک با iPad Pro 11 اینچی از آن را با iPad Air 3. گزارش متحده می تواند آن را شبیه به نسل اول 11-inch, iPad Pro, فقط با کاهش امکانات. ما می توانیم فرض کنیم که 120Hz نمایش ممکن است در حال غرق را به اطمینان حاصل شود که نرم افزار نگهداری برخی از ویژگی های منحصر به فرد.

چهره ID ممکن است نگه داشته و بر روی iPad Pro با آی پد ایر 4 شایعه به یک سنسور TouchID کاشته شده در زیر صفحه نمایش است. در حالی که این شایع است و معمولا کاملا افتضاح در دستگاه های آندروید ما هنوز به اپل پیاده سازی ویژگی های مشابه حتی اگر از آن شده است به شدت شایعه در گذشته است.

Apple iPad Air vs iPad Pro

اپل iPad Air vs iPad Pro

چه در مورد دیگر مشخصات و ویژگی های ؟

iOS 14 به احتمال زیاد خواهد شد آشکار خود را در WWDC در ماه ژوئن و پس از دیدن انتشار عمومی زمانی در ماه سپتامبر. این است که اگر سال های گذشته هستند و هر چیزی را به رفتن. اگر گزارش در مورد امکان اواخر Q3/Q4 راه اندازی می شود اعتقاد بر این پس از آن ما را به احتمال زیاد از دیدن این جدید آی پد ایر 4 کشتی با iOS 14 نصب شده.

از نظر چیپست و دوربین آن هنوز هم سخت به می گویند. فعلی iPad Air بسته بسیار قادر A12 چیپ ست در حالی که آخرین iPad Pro 2020 طراحی شده است A12Z. اگر اپل در واقع یک مقدار زیادی از الهام از نسل اول 11-inch, iPad Pro سپس هر فرصتی ما می تواند A12X تراشه استفاده می شود. افزایش از 3GB رم در iPad Air 3 خواهد بود خوش آمدید شاید به 4GB شما پیدا کنید در سال 2018 Pro.

اپل اضافه شده یک سنسور LiDAR به 2020 iPad Pro برای بهبود 3D سنجش و بهتر آر, پشتیبانی, اما, این به نظر نمی رسد مانند چیزی است که می تواند اضافه شده به هوا.

چقدر آی پد ایر 4 هزینه ؟

تا زمانی که iPad 4 است به درستی اعلام کرد ما نمی دانیم چه مقدار از آن هزینه. اما ما می توانیم برخی از حدس بر اساس مدل های موجود برای' قیمت.

در حال حاضر iPad Air هزینه £479/499 دلار برای 64GB مدل و £629/$649 برای 256GB. نیز وجود دارد یک مدل LTE در دسترس برای £120/129 دلار بیشتر است. ارزان ترین iPad Pro (11-اینچ, 128GB) هزینه £769/$799. چسبیده در اطراف £500/500 دلار خوانده شده را علامت به نظر می رسد هوشمند و ما شک هزینه آن را خیلی بیشتر از آن مگر اینکه پایه سازی است ضربه به 128GB. این باید اپل اواسط محدوده قرص و قیمت به احتمال زیاد منعکس کننده که.

همانطور که با هر شایعه و یا نشت بهتر است آن را با یک سنگین خرج کردن از نمک تا زمانی که آن را رسمی. ما در به روز رسانی این صفحه با اطلاعات بیشتر به عنوان و هنگامی که ما آن را دریافت کنید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن