Realme این تلویزیون های هوشمند در نهایت فرود آمد – اما سازمان دیده بان بسیار هیجان انگیز

این شرکت به تازگی پرده برداری از یک جفت با قیمت مناسب تلویزیون های هوشمند در کنار هوش به دنبال ساعت مچی. در حا

توسط POSHTIBANNEWS در 6 خرداد 1399

این شرکت به تازگی پرده برداری از یک جفت با قیمت مناسب تلویزیون های هوشمند در کنار هوش به دنبال ساعت مچی. در حالی که نه ارائه زمین شکستن, سازمان دیده بان قطعا بسته پانچ بیشتر.

هر دو تلویزیون جدید مدل هنوز ارائه نسبتا محترم مشخصات خود را برای قیمت براکت. طراحی شده توسط یک پردازنده چهار هسته ای Mediatek پردازنده, صفحه نمایش پشتیبانی از دالبی صوتی و ویژگی های تقریبا گودی کمتر طراحی شده است. آنها نیز هر دو با استفاده از Realme را "Chroma افزایش" عکس موتور که بدان معنی است که صفحه نمایش می تواند تا رسیدن به 400 nits روشنایی.

متاسفانه نه مدل full-fat 4K. به جای کوچکتر مدل HD-ready و صفحه نمایش بزرگتر با کیفیت full HD (1920 x 1080 pixels....)

مرتبط: بهترین ساعت هوشمند

مجموعه ای برای فروش در هند در ژوئن 2, 43 اینچ صفحه نمایش شما را به مجموعه ای ₹21,999 (~£236) و مدل کوچکتر ₹12,999 (~£140).

Realme نشان داد جدید و ساعت هوشمند در کنار تلویزیون های جدید که بسته 1.4 اینچ صفحه نمایش LED. پوشیدنی همراه با 12 چهره های مختلف, اما این شرکت می گوید که بیش از 100 چهره های جدید خواهد شد در آینده با یک آینده OTA به روز رسانی.

در ₹3,999 (یا £49.99 در انگلستان) ساعت همراه با بسیاری از ویژگی های شما انتظار می رود: هوشمند, اطلاعیه مانیتور ضربان قلب و فعالیت ردیاب قادر به ردیابی 14 ورزش های مختلف. اما آن را نیز قادر به ردیابی خون خود را سطح اکسیژن ساخته شده است در کنترل برای گوشی های هوشمند خود را موسیقی و دوربین.

مرتبط: بهترین ردیاب تناسب اندام

در بالا از بالا, آن را به یک مقاومت در برابر آب رتبه IP68 و اجازه می دهد تا شما را به کنترل دیگر ابزارهای هوشمند در خانه خود را.

Realme در حال حاضر دارای یک ردیاب تناسب اندام در بازار برای ₹3,999 (~£16). این ابزار نیست و قادر به ردیابی به عنوان بسیاری از و متنوع ورزشی هر چند بسیار محدود قابلیت, بنابراین ما می تواند دستگاه را به یک nosedive در محبوبیت در زمانی که این ارائه بازدید قفسه.

به عنوان یک نام تجاری Realme شهرت برای ساخت بسیار ارزان اسباب بازی که بیشتر از خود را محدود مشخصات. در حالی که این شرکت گوشی های هوشمند نیست دمیده ما دور ما معمولا مناسب تحت تاثیر عملکرد خود را در نور خود را به قیمت پایین دسته.

احتمالا آن انتقال است که مدل کسب و کار در سراسر آن هوشمند جدید محصولات, اما تا زمانی که ما دست ما در دستگاه های ما نمی تواند قاضی چگونه به خوبی تنظیم ترجمه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن