Xiaomi Redmi 9: فوق العاده ارزان گوشی های هوشمند محدوده رسمی نشان داد

Xiaomi در زمان به مجازی این مرحله بعد از ظهر به اعلام آخرین به روز رسانی برای آن خطوط تولید از جمله آخرین هوشم

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

Xiaomi در زمان به مجازی این مرحله بعد از ظهر به اعلام آخرین به روز رسانی برای آن خطوط تولید از جمله آخرین هوشمند Mi Band و یک جفت جدید از هدفون بی سیم. شاید هیجان انگیز ترین نشان های جدید Xiaomi Redmi 9 محدوده گوشی های هوشمند است که با تمرکز بر استطاعت است.

Xiaomi Redmi 9 خط متشکل از سه گوشی جدید از: Redmi 9 Redmi 9C و فوق العاده مقرون به صرفه Redmi 9A.

خوانده شده در برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد هر گوشی.

Xiaomi Redmi 9

Redmi 9

این Redmi 9 نشسته در بالای خط به بالا. ورود به سطح گوشی های هوشمند ویژگی های یک 6.53-inch Full HD+ صفحه نمایش با یک waterdrop درجه برای دوربین جلو. طراحی شده توسط MediaTek Helio G80 این گوشی ایده آل برای موبایل پارسه و استفاده روزانه است. این گوشی همچنین شامل یک جک هدفون 3.5 mm و یک IR blaster برای کنترل لوازم خانه با بلوتوث 5.0 NFC و دو سیم کارت سازگار است.

این Redmi 9 ویژگی چشمگیر, چهار دوربین نصب که شامل یک دوربین اصلی 13MP یک 118-درجه فوق العاده زاویه دوربین 5MP لنز ماکرو همراه با حالت عمودی و یک 8MP دوربین عکاسی از خود در شکاف.

تلفن بسته های سنگین 5,020 میلی آمپر باتری و در دسترس است در غروب بنفش کربن به رنگ خاکستری و اقیانوس سبز با قیمت شروع در €149 (یا €20 بیشتر برای ذخیره سازی).

مرتبط با: بهترین گوشی های 2o2o

Xiaomi Redmi 9

Redmi 9C

این Redmi 9C فرزند وسط در Redmi سری 9. گوشی های هوشمند ویژگی های یک 6.53-اینچ نقطه رها کردن صفحه نمایش و kitted با MediaTek را Helio G35 چیپ ست. مانند Redmi 9 9C دارای یک جک هدفون 3.5 mm و دو سیم کارت سازگار است. تلفن ذخیره سازی را می توان گسترش داد تا به 512GB و از 5000 میلی آمپر ساعت باتری نگه می دارد تلفن همراه خود را برای دو تمام روز.

این ماژول دوربین قطع شده است را به یک هوش مصنوعی سه گانه دوربین که شامل یک 13MP دوربین اصلی و یک لنز ماکرو و تلفن همراه در سه رنگ پر جنب و جوش آبی گرگ و میش طلوع نارنجی و نیمه شب خاکستری است.

قیمت Redmi 9C در شروع €119.

مرتبط با: بهترین گوشی های ارزان

Xiaomi Redmi 9

Redmi 9A

این Redmi 9A ترین مقایسه کردن گزینه این گروه اما در زیر €100, آن را قطعا ارزش یک نگاه نزدیک تر است.

این 9A یک 6.53-اینچ نقطه رها کردن صفحه نمایش است و توسط بال G25. گوشی های هوشمند ویژگی های یک دوربین 12MP AI دوربین در عقب آن همراه با یک دوربین در waterdrop شکاف برای selfies. این 9A همان جک هدفون 3.5 mm, دو-سیم و سازگاری با ذخیره سازی قابل ارتقا به عنوان 9C و همچنین همان دو روز از 5000 میلی آمپر باتری.

این Redmi 9A در می آید طاووس سبز گرانیت خاکستری و آسمان آبی با قیمت شروع در فقط €99.

وجود دارد هیچ کلمه ای در مورد اینکه آیا Xiaomi Redmi سری 9 در راه است به انگلستان فقط رتبهدهی نشده است, اما ما انگشتان ما عبور خواهیم شنیدن یک اطلاعیه به زودی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب