Yamaha اعلام کرد صداهای مقرون به صرفه و فشرده در C20 و B20

یاماها با دو مدل جدید در SR-C20A (C20) و SR-B20A (B20) دامنه خود را در حال گسترش می باشد. برای سیستم بلندگو فض

توسط POSHTIBANNEWS در 28 مرداد 1399

یاماها با دو مدل جدید در SR-C20A (C20) و SR-B20A (B20) دامنه خود را در حال گسترش می باشد.

برای سیستم بلندگو فضای کافی در اتاق تان ندارن؟ یاماها شما را با نوارهای صوتی فشرده B20 و C20 پوشش داده است، که برای جا دادن به فضاهای کوچکتر و بودجه های مقرون به صرفه تر طراحی شده است.

مرتبط با : بهترین نوار صدا

یاماها می گوید C20 با تمرکز بر صوت و اتصال، خود را از رقابت متمایز می کند. اتصالات شامل HDMI ARC، دو نوری، aux-in و Bluetooth است. در داخل مشخصات باریک C20 دو راننده تمام برد، ساخته شده در subwoofer و دو رادیاتور منفعل است. یاماها ادعا می کند C20 قادر خواهد بود "مقدار شگفت انگیزی از باس".

در ارتفاع 600 میلی متری و بلندی 64 میلیمتری C20 می تواند به طور احتیاطی در مقابل یک صفحه نمایش فرو بردارد. همچنین این ویژگی ها دارای چهار حالت صوتی قابل تنظیم (استاندارد، استریو، بازی، فیلم) و همچنین یک حالت فراگیر مجازی است.

-ياماها بي20

B20 ساخت در YAS-108 از چند سال قبل. با subwoofers دو ساخته شده در می آید که برای باس غنی تر و واضح تر طراحی شده اند و آن را پشتیبانی از DTS مجازی:X برای صدای سه بعد. ورزش B20 شکل و مشخصات کمی متفاوت از YAS-108 (910mm عرض و 53mm بلند) ، در پارچه سیاه و سفید عمیق پیچیده شده و ویژگی های بزرگ تر ، کم نور LEDs برای بیننده برای دیدن توابع نوار صدا.

مانند C20، B20 دارای ارائه برای HDMI ARC، نوری (x2)، ورودی مینی استریو آنالوگ و بلوتوث است. بزرگتر از C20، آن را تا به اتاق برای دو tweeters، دو woofers و دو subwoofers در پروفایل براق خود را.

هر دو نوار صوتی می توانند برای صرفه جویی در فضای بیشتر نصب شده و هر دو پشتیبانی از فن آوری صدای روشن Yamaha است که وضوح گفتگو را افزایش می دهد. شما می توانید از راه دور تلویزیون برای کنترل نوار صوتی استفاده کنید، یا از طریق تلفن هوشمند با برنامه کنترل کننده نوار صدا آنها را اجرا کنید. از آن جا کاربر می تواند سطوح حجم، حالت های صدا و انتخاب ورودی را کنترل کند.

SR-C20A و SR-B20A قرار است در ماه های بعد به فروش برسند، قیمت آن به ترتیب ۲۱۹ پوند و ۲۴۹ پوند است.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن