آخرین ما 2 حالت بازی به پرده همه-گیم پلی جدید این هفته

پلی استیشن آخرین وضعیت بازی livestream متمرکز خواهد شد تنها در The Last of Us 2. این مجموعه به نمایش گذاشتن هم

توسط POSHTIBANNEWS در 6 خرداد 1399

پلی استیشن آخرین وضعیت بازی livestream متمرکز خواهد شد تنها در The Last of Us 2. این مجموعه به نمایش گذاشتن همه-گیم پلی جدید و اطلاعات در Naughty Dog عاقبت پیش از انتشار آن بعد از ماه آینده.

مشتاقانه پیش بینی survival-horror adventure خواهد شد و در نهایت زمین در ژوئن 19 – وجود دارد نه بیش از حد طولانی صبر کنید. یک پست در وبلاگ پلی استیشن نشان داد که دولت از رویداد بازی را ببینید, بازی مدیر, Neil Druckmann, پیشنهاد ویژه پیش نمایش The Last of Us Part 2.

شما می توانید لحن در به جریان زندگی در 9pm BST در انگلستان یا 1 بعد از ظهر PT/4ساعت و برای بینندگان در ایالات متحده است. انتظار می رود حدود 20 دقیقه از زمان ارائه و – شاید جالب ترین – هشت دقیقه پیش از غیب فیلم گیم پلی.

اگر شما فقط نمی توانید صبر کنید تا زمانی که وضعیت بازی به پهلو به برخی از جدید The Last of Us 2, گیم پلی, نگاهی به ویدیو زیر که در آن Druckmann مذاکرات بینندگان از طریق برخی از گیم پلی بازی و در بازی cinematics.

مرتبط: بهترین بازی PS4 2020 – 13 عناوین شما قطعا باید در مجموعه خود

طرفداران اصلی خواهد بود علاقه مند به یادگیری در مورد برخی از تغییرات کلیدی جلوتر از قسط دوم را آزاد کند. با بازیکن در نقش Ellie به جای جوئل وجود دارد تمرکز بیشتر بر چابکی و nimbleness, به جای جوئل نسبی قدرت در دست به مبارزه با دست. این نیروی پارسه برای تنظیم روش بازی را با توجه به Ellie متفاوت مجموعه ای از مهارت های

این حالت از بازی متمرکز شده است به طور کامل در بازی و نمی خواهد بحث در مورد سخت افزار, نگرانی, به عنوان پست وبلاگ توضیح می دهد: "بدون وجود خواهد داشت نه هر PS5 اخبار و یا به روز رسانی در این قسمت فقط عمیق شیرجه رفتن به جهان از The Last of Us قسمت دوم."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن