نینتندو مستقیم مینی نمایش خواهد آینده سوئیچ های این بعد از ظهر

نینتندو اعلام کرده است مستقیم مینی به جای این بعد از ظهر رونمایی ارائه تنها تعداد انگشت شماری از ساعت قبل از آ

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399

نینتندو اعلام کرده است مستقیم مینی به جای این بعد از ظهر رونمایی ارائه تنها تعداد انگشت شماری از ساعت قبل از آن قرار می گیرد.

این اولین نینتندو مستقیم مینی برگزار شد این شرکت اقدام به عنوان یک کوچکتر بیشتر نیش می زنند به اندازه مجموعه ای از اطلاعیه ها که تمرکز بر روی شخص ثالث همکاران به جای گل سرسبد فرانچایز مانند ماریو و موبایل و کامپیوتر.

ارسال در توییتر: نینتندو گفت: "امروز در ساعت 3 بعدازظهر (زمان انگلستان) ما اولین اولین #NintendoDirectMini: شریک ویترین یک سری جدید با تمرکز بر عناوین از ما توسعه و انتشارات همکاران. ما به اشتراک گذاشتن یک چند به روز رسانی در یک گروه کوچک از قبلا اعلام #NintendoSwitch بازی."

مرتبط: بهترین تعویض بازی

بنابراین انتظارات موفق شده بنابراین نمی رویم لگد زدن پس از ارائه نتیجه می گیرد و ما در سمت چپ و بدون هر گونه اطلاعات در لینک آخرین ماجراجویی. که می شود گفت, هنوز هم وجود دارد به احتمال زیاد رفتن به یک دسته از شگفتی ها و اخبار در مورد آینده سوئیچ منتشر شده است.

پس از انتشار مقاله ماریو: اوریگامی پادشاه هفته گذشته این شرکت نسخه برنامه کاملا لخت معنی آن به احتمال زیاد نیاز به گوشت آن سال 2020 تقویم برای حفظ نینتندو سوئیچ صاحبان درگیر و هیجان زده برای ماه های آینده. ما تصور اول مستقیم در زمین خواهد شد در ماه اوت و یا حتی شاید در اواخر این ماه.

هنوز معلوم نیست دقیقا چه مدت نینتندو مستقیم مینی خواهد بود و یا آنچه که دقیقا می توان انتظار داشت که در شرایط اطلاعیه ها. نینتندو تایید کرده است آن را به تمرکز بر روی یک گروه کوچک از قبلا اعلام شده بازی پس از انتشار جزئیات بیشتر در بنادر مانند عذاب ابدی و شاید به روز رسانی در Bayonetta 3 می تواند سطح, اگر چه من راستش مطمئن نیستید اگر دومی را می توان تعریف شده به عنوان شخص ثالث.

ما خواهید بود گزارش در تمام اطلاعیه های بزرگ بعد از امروز به طوری نگه داشتن چشم در بررسی مورد اعتماد برای همه آخرین به روز رسانی بازی. فشار با نوک انگشت ما را در توییتر و یا Facebook @trustedreviews به اجازه دهید ما می دانیم چه بازی شما هیجان زده به هم!

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن