مرگ تابنده سیستم مورد نیاز PC: بازی هیدئو کوجیما حماسه با بهترین امکانات

درست است که قبلا فرض PS4 منحصر به فرد ساخته شده است که پرش به کامپیوتر, و ما ذکر شده حداقل امکانات و مشخصات تو

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399

درست است که قبلا فرض PS4 منحصر به فرد ساخته شده است که پرش به کامپیوتر, و ما ذکر شده حداقل امکانات و مشخصات توصیه می شود شما نیاز به بازی مرگ تابنده.

خبر خوب این است که شما نمی نیاز به هر گونه فوق العاده گران قیمت قطعات به منظور در میان PC اولین بازیکن برای پیوستن به سام پل در سفر خود در سراسر آخرالزمانی ایالات متحده با هر بازی مدرن کامپیوتر و یا لپ تاپ اثبات به اندازه کافی قدرتمند.

که گفت: ما روی چیزی حساب کردن شما نیاز به یک کمی بیشتر دلربایی از آنچه در این مقام مورد نیاز توصیه به عدالت به مرگ تابنده را چشم ظاهر تصاویری. به همین دلیل ما همچنین ارائه خود ما لیست توصیه می شود قطعات بنابراین شما می توانید شروع به ساخت بازی خود را گول حق دور.

مرتبط: بهترین کارت گرافیک

مرگ تابنده – حداقل مشخصات

احتمالا هیچ یک از مشخصات زیر هستند شگفت انگیز تر از 80 GB از فضای موجود که نیاز به نصب مرگ تابنده در وهله اول. مگر اینکه شما تصور forking برای بزرگتر SSD یا یک هارد دیسک خارجی آن ممکن است ارزش trawling را از طریق کتابخانه بخار به حذف هر بازی شما ممکن است در حال حاضر به پایان رسید.

فراتر از آن است که هیچ یک از حداقل مشخصات مورد نیاز برای مرگ تابنده باید اثبات هر گونه مسائل. یک فرصت خوب وجود دارد شما در حال حاضر برتر گرافیک کارت Nvidia GTX 1050 و پردازنده Intel Core i5-3470 بسیار قدیمی کلاه این روز است.

مرگ تابنده – مشخصات توصیه می شود

آن را همیشه در نگاه به مشخصات توصیه می شود برای یک بازی به یک عملکرد مناسب و معقول اما که می تواند گاهی اوقات به مراتب بیشتر خواستار سیستم مورد نیاز. خوشبختانه این مورد نیست با مرگ تابنده به عنوان 3rd Generation Intel Core i7 CPU راه اندازی به عنوان دور برگشت به عنوان 2012. کارت گرافیک GeForce GTX 1060 کارت گرافیک بسیار پیر این روزها بیش از حد.

دوباره تنها نیاز است که به نظر می رسد دلهره آور است 80GB سازی. اگر شما نمی خواهید به نگه داشتن پاک بازی ها, شما به احتمال زیاد می خواهید حداقل 1TB ظرفیت ذخیره سازی خود را برای HDD و یا SSD.

مرگ تابنده – Trusted Reviews توصیه می شود دکل

اگر شما می خواهید خود را برای ساخت دکل (و یا ارتقاء یک موجود) است که قادر به در حال اجرا و مرگ تابنده ما لیستی از توصیه می شود قطعات.

همانطور که شما ممکن است متوجه ما برداشت کمی بالاتر مشخصات از آنچه که رسما توصیه می شود برای مرگ تابنده. این انجام شد برای اطمینان از مطلوب Full HD و عملکرد حالی که همچنین قادر به ملاقات با خواسته های مدرن دیگر AAA بازی PC.

اگر شما امیدوار به بازی بازی های Quad HD یا 4K, سپس شما نیاز به یک قوی تر کارت گرافیک. در غیر این صورت ما حساب GTX 1660 Ti بهترین ارزش Full HD کارت گرافیک شما می توانید در حال حاضر خرید. و با مرگ تابنده فاقد ray tracing پشتیبانی بسیار وجود دارد به دلیل دریافت یک RTX 2060.

اگر این همه برای تلفن های موبایل بیش از حد گران قیمت شما می توانید کاهش هزینه ها در مناطق انتخاب کنید. شما می توانید خرید ارزان SSD با کمتر از ظرفیت ذخیره سازی به عنوان مثال اما با توجه به مرگ تابنده طول می کشد تا 80 GB از فضای شما احتمالا می خواهید به عنوان مقدار ظرفیت ذخیره سازی به عنوان امکان پذیر است.

بررسی مرگ تابنده نقد و بررسی اگر شما هنوز هم در حصار در مورد اینکه آیا شما باید خرید هیدئو کوجیما ها ایجاد شده است.


ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن