آینده مک بوک می تواند با جمع شدن صفحه کلید

یکی از مزایای اپل تغییر به بازوی مبتنی بر چیپ ست است که آن را ممکن است آدرس حرارتی مسائل است که ممکن است مرتبط

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

یکی از مزایای اپل تغییر به بازوی مبتنی بر چیپ ست است که آن را ممکن است آدرس حرارتی مسائل است که ممکن است مرتبط با کامپیوتر به طور منظم پردازنده. این همچنین بدان معنی است که اپل می تواند انجام دور با قطعات اضافی مانند یک فن و به عنوان یک نتیجه, ما می تواند دیدن نازک لپ تاپ از شرکت در آینده است.

تبلیغات

آن را نیز می تواند در تئوری و اجازه می دهد آنها را به تناسب در یک صفحه کلید جدید. به عنوان کشف شده توسط آشکارا اپل به نظر می رسد که شرکت کوپرتینو می تواند به بازی در اطراف با یک ایده جدید برای یک صفحه کلید در قالب یک فرمت طراحی. این به این معنی است که این صفحه کلید را به عقب به صورت لپ تاپ در هنگام بسته خواهد شد و افزایش صعودی بالاتر از پایه شاسی هنگامی که درب باز می شود.

با ایجاد یک فرمت طراحی به جای داشتن یک ثابت صفحه کلید آن را به طور بالقوه می تواند کوچک شدن ضخامت این لپ تاپ است. اما با توجه به این که این فقط یک ثبت اختراع, واقعا وجود دارد هیچ گفتن اگر اپل قصد دارد در ساخت این واقعیت اگر چه ما باید اعتراف کنیم که ما نه 100% فروخته شده در ایده. جمع به معنی نیاز به اضافه کردن بیشتر حرکت قطعات که به آن شانس بیشتری برای شکست.

اپل زد به مسائل هنگامی که آنها سعی در اختراع دوباره صفحه کلید لپ تاپ خود را با پروانه سوئیچ که در نهایت آنها را به نوعی اعتراف به شکست با آوردن پشت قیچی ساز. فکر نمی کنید ما اشتباه هر چند این حق ثبت اختراع برای تلفن های موبایل مانند یک ایده جالب اما چگونه عملی آن ممکن است یک داستان متفاوت است.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره, صفحه کلید, لپ تاپ, مک بوک ایر و مک بوک پرو. منبع: patentlyapple

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن