اپل باز می شود پیدا کردن من به رقیب انتقالها در iOS 14 – خواهد کاشی وسوسه می شود?

اپل WWDC بود که عمل بسته بندی شده که تا کنون با بسیاری از مهم اطلاعیه های گم شده را در یک محل در سخنرانی. یکی

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

اپل WWDC بود که عمل بسته بندی شده که تا کنون با بسیاری از مهم اطلاعیه های گم شده را در یک محل در سخنرانی.

یکی از کسانی که piquing بهره است که اپل تصمیم به باز کردن در پیدا کردن برنامه من به شخص ثالث دستگاه. کاربران آیفون در حال عادت به استفاده از این برنامه برای قرار دادن خود را سیار AirPods و یا نگه داشتن زبانه ها در دوستان خود را که در حال نیز nestled در اکوسیستم اپل. اما این مورد بسیار بهتر است.

در حال حاضر هنگامی که در iOS 14 راه اندازی این پاییز از شرکت های موجود مانند کاشی می تواند با استفاده از شبکه گسترده ای از دستگاه های اپل به کمک به کاربران در کشف از دست رفته دستگاه های.

آیا کاشی که با استفاده از شبکه ای از خود بلوتوث-مجهز انتقالها برای کمک به پیدا کردن از دست داده و یا نابجا موارد خواهد بود علاقه مند در تبدیل شدن به بخشی از سیب شبکه باقی مانده است دیده می شود. اما این فرصت را به piggy بازگشت در اپل تکنولوژی برای کمک به خود userbase ممکن است بیش از حد خوب یک فرصت برای رد.

"معرفی یک برنامه جدید است که اجازه دهید مشتریان خود را پیدا کنید محصولات با استفاده از قدرت گسترده ای پیدا شبکه" اپل " می نویسد: در آن وب سایت توسعه دهنده گفت: ویژگی های جدید در دسترس خواهد بود به مصرف کنندگان با راه اندازی در iOS 14 این پاییز.

"با صدها میلیون نفر از دستگاه های اپل در سراسر جهان پیشرفته end-to-end encryption و صنعت پیشرو امنیت کاربران می توانند با قرار دادن اقلام خود را در پیدا کردن برنامه من با صلح از ذهن است که حریم خصوصی خود را محافظت شده است."

مرتبط: بهترین آیفون 2020

کاشی و اپل در حال تنظیم برای تبدیل شدن به رقبا در آینده بسیار نزدیک با اپل مجموعه به اعلام یک محصول مشابه به نام AirTags در سال 2020 است. برخی از پیش بینی آنها می رسند در WWDC اما اپل نگه داشته و این رویداد تا حد زیادی سخت افزار-رایگان. به نظر می رسد مانند آن را ممکن است در حال حاضر سپتامبر بود – و انتظار می رود آیفون راه اندازی 12 – قبل از اینکه ما می بینیم AirTags.

کاشی به تازگی در زمان umbrage با اپل بیش از اتهام ضد رقابتی رفتار. این شرکت شکایت به اتحادیه اروپا گفت: آی فون-ساز ساخت آن را سخت تر به استفاده از کاشی و نرم افزار تلفن همراه.

این شرکت با اشاره به این که "همیشه اجازه می دهد" محل مجوز برای کاشی برنامه تنظیم شده است به "خاموش" به طور پیش فرض در iOS 13.5. نمایشگاه به اندازه کافی شما ممکن است می گویند. شخصا ما مانند واقعیت اپل باعث می شود ما به بیان موقعیت برای برنامه برای دسترسی به محل ما. سپس کاشی امتیاز تا حدودی از اپل اشاره می کند که دو برابر استاندارد از اپل خود FindMy برنامه که "همیشه اجازه می دهد" تنظیمات به طور پیش فرض.

این می تواند یک شاخه زیتون است که با توجه به تمام احزاب ؟

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن