دیزنی پلاس دسترسی برتر است؟

مولان در حال آمدن به دیزنی پلاس با دسترسی برتر در ماه سپتامبر، که ممکن است شما را ترک تعجب: دسترسی برتر است؟ د

توسط POSHTIBANNEWS در 6 شهریور 1399

مولان در حال آمدن به دیزنی پلاس با دسترسی برتر در ماه سپتامبر، که ممکن است شما را ترک تعجب: دسترسی برتر است؟

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد دسترسی برتر، از جمله اینکه آیا آن را بخشی از اشتراک دیزنی پلاس خود را و چگونه به تماشای مولان روز آن بیرون می آید.

دفعات بازدید : بررسی ما از دیزنی پلاس

دیزنی پلاس دسترسی برتر است؟

دسترسی برتر در اصل راه دیزنی برای توزیع فیلم های جدید بدون درخواست از شما به سرمایه گذاری به جهان و دیدن آن در سینما است.

مشترکان دیزنی پلاس می توانند انتخاب کنید به پرداخت هزینه اضافی یک بار برای دسترسی به آخرین تلنگر دیزنی. در مورد مولان، دیزنی در حال شارژ ۱۹٫۹۹ پوند برای دسترسی برتر به فیلم است.

این است که در بالای £ 5.99 به طور منظم در ماه کاربران در حال حاضر پرداخت به جریان محتوای دیزنی ، ملزم به ترک برخی از طرفداران قابل درک ناراضی توسط هزینه های اضافی. پرداخت 20 پوند برای دسترسی برتر به یک فیلم می تواند مانند پاره کردن احساس. پس از همه، مگر اینکه شما یک سینمای خانگی، شما احتمالا نمی خواهد گرفتن صندلی های cushy، صفحه نمایش عظیم، پررونق صوتی و یا تنقلات قندی شما می خواهم از سفر به فیلم انتظار می رود.

مرتبط: مولان آمدن به دیزنی به علاوه بریتانیا برای £ 19.99 از طریق دسترسی برتر

با این حال ، هنگامی که شما اضافه کردن هزینه بلیط برای تمام خانواده ، یک کیسه پاپ کورن ، و حمل و نقل به و از سینما ، شما در واقع ممکن است خودتان را صرفه جویی در پول نقد با امید بستن برای دسترسی برتر پیدا کنید. همچنین پاداش نیاز به نگرانی در مورد قرار گرفتن در معرض Covid-19 وجود دارد, که قطعا می تواند dampener در یک فیلم دیزنی احساس خوب قرار داده است.

مولان در UHD در دسترس خواهد بود, HDR و دالبی صوتی و – بر خلاف اجاره - می تواند دانلود و دوباره تماشا به عنوان چند بار که شما می خواهید تا زمانی که شما به دیزنی پلاس مشترک. این perk می تواند به خصوص ارزشمند برای افراد با بچه ها و یا هر کسی که فقط می خواهد به تماشای فیلم بیش از یک بار.

دسترسی برتر به مولان از ۴ سپتامبر به مبلغ ۱۹٫۹۹ پوند در برنامه دیزنی پلاس بر روی سکوهای انتخاب شده از جمله اپل، گوگل و روکو در دسترس خواهد بود.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن