فروشگاه فیلم های پرفروش آخرین فروشگاه ایربنب تعطیلات شما نمی دانید شما مورد نیاز

یک فروشگاه فیلم های پرفروش در جهان باقی مانده است و برای مدت زمان بسیار محدودی، آن را تبدیل شدن به مقصد نهایی

توسط POSHTIBANNEWS در 22 مرداد 1399

یک فروشگاه فیلم های پرفروش در جهان باقی مانده است و برای مدت زمان بسیار محدودی، آن را تبدیل شدن به مقصد نهایی Airbnb برای دوستداران فیلم که تجربه یکپارچه سازی را از دست.

برای تنها سه شب ماه آینده، آخرین دایناسور محبوب در بند، اورگن تبدیل خواهد شد تبدیل به محل خواب بیش از خواب، این برنامه شامل کل کتابخانه فیلم ها و همه از میان وعده های شیرین شما می توانید در بیل.

صاحبان فروشگاه در حال صحنه سازی یک اتاق نشیمن در داخل فروشگاه، کامل با نیمکت کش رفتن است که شما را قادر به خفه کردن و خواب با فیلم مورد علاقه خود را در VHS. طبیعتاً، طراحی شده است که شبیه یک اتاق نشیمن کلاسیک دهمین دهم به نظر بیاید، درست پایین تر از آنچه شبیه تلویزیون 4:3 CRT است.

تنها ساکنان شهرستان خانه از Deschutes قادر به کتاب، زمانی که رزرو می کنند دوشنبه آینده برای آخر هفته از سپتامبر 18، 19 و 20 زندگی می کنند. صاحب فروشگاه Sandi هاردينگ درآمد حاصل از آن را به انجمن انساني محلي – سازمان هاي پناهگاه حيوانات در ايالات متحده مي بخشد.

مرتبط با : بهترین سری نت فلیکس

فروشگاه پرفروش ما باز است به دلیل جامعه باور نکردنی محلی در خم، و ما شده است سپاسگزار به حمایت از کسانی که فراتر از شهر ما به عنوان پاندمی coronavirus تاثیر کسب و کار ما است، او در Airbnb نوشت. برای جشن گرفتن و پرداخت آن به جلو در این سنت حمایت، ایربنب کمک مالی به انجمن انسانی اورگن مرکزی، شریک دیرينه ما خواهد کرد."

ما فضای کامل را با نیمکت بیرون کشیدن، کیسه های باقمه و بالش برای شما به دنج با 'انتشار جدید' از د'90s ایجاد کرده اند، می گوید: توضیحات Airbnb (از طریق Engadget). "کرک یک دو لیتری پپسی را قبل از قفل کردن در یک بازی ویدئویی باز کنید، آینده خود را در یک بازی MASH نمودار کنید، یا فیلم بعد از فیلم را تماشا کنید. اما از خواندن "مریم خونین" در حمام کارکنان خاموش از اتاق استراحت، به عنوان شما فقط ممکن است شبح شایعه به شکار فروشگاه احضار. و به خودتان کمک کنید تا چند NERDS، Raisinets و popcorn (سنگین روی کره) اما مطمئن شوید که شما را نجات اتاق برای چند برش."

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن