بوته بلند پروازانه جدید رایگان-به-بازی بازی تیرانداز از آمازون بازی

آمازون بازی پرده برداری کرده است بوته ای رایگان-به-بازی بازی های چند نفره تیرانداز از آمدن به PC در اواخر این

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

آمازون بازی پرده برداری کرده است بوته ای رایگان-به-بازی بازی های چند نفره تیرانداز از آمدن به PC در اواخر این ماه. ما در حال حاضر یک تریلر در کنار یک تعداد انگشت شماری از گرانبها جزئیات گیم پلی.

مجموعه ای برای راه اندازی در مه 20, از طریق بخار این است که آمازون بازی نخستین تاخت و تاز به تیرانداز بازار بنابراین بدیهی است که به ارمغان می آورد با آن برخی از موسیقی.

ظرف مخصوص ذوب فلز در حال توسعه در امان Studios است که در ابتدا امید به انتشار این بازی در ماه مارس شد اما متاسفانه با تاخیر با شرایط مربوط به Covid-19 شیوع.

این برنامه شامل مجموعه ای از ده شخصیت های قابل پخش بوته شما انجام نبرد در برابر تیم مخالف هر مبارزه به اهداف کامل و ظهور پیروز.

مرتبط با: آینده بازی PS4

با وجود تایید حالت های بازی تا کنون که ما در زیر جزئیات. آماده کردن خودتان برای برخی از شدت علاقه داشتن به نام های:

  • قلب کهیر – دو-چهار بازیکن تیم نبرد با کارفرمایان واقع در سراسر نقشه.
  • برداشت فرمان دو تیم از هشت به دنبال جذب و نگه دارید و یک شماره را انتخاب کنید از برداشت
  • آلفا شکارچیانهشت تیم در دو مبارزه به یکی از آخرین ایستاده. در طول شما می توانید با استفاده از ماده ای به نام جوهر به سطح بالا.

نیاز به رقابت با هوش مصنوعی دشمنان در کنار بازیکنان دیگر یک قضیه است که اغلب به خوبی کار می کند در چند نفره, اکشن, اگر چه ظرف مخصوص ذوب فلز وارد می شود فوق العاده شلوغ فضا در, رایگان-به-بازی بازی های بازار است. زمان خواهد شد بگویید که آیا آن را می توانید به رقابت بپردازند.

آمازون بازی نیز در دنیای جدید موبایل مجموعه در قرن 17 اروپا برای انتشار در ماه اوت است. در پایان این سال آمازون باید معقول نمونه از عناوین در بازار و در جریان آن خدمات شناخته شده به عنوان سرعت پروژه نیز در آثار اگر چه انتشار جزئیات ناشناخته باقی می ماند.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن