به روز رسانی سیستم عامل می تواند اجازه می دهد Fujifilm دوربین های دیجیتال برای تبدیل به پلاگین و بازی وب کم

توانایی به نوبه خود دوربین های دیجیتال خود را به یک وب کم جدید نیست. Streamers انجام شده است آن را کاملا در حا

توسط POSHTIBANNEWS در 6 خرداد 1399
توانایی به نوبه خود دوربین های دیجیتال خود را به یک وب کم جدید نیست. Streamers انجام شده است آن را کاملا در حالی که در حال حاضر به منظور رسیدن به بهترین کیفیت ممکن برای خود را جریان. اما مشکل این است که آن است که همیشه ساده ترین راه حل به عنوان گاهی اوقات آن را شامل خرید سخت افزار اضافی و دانلود نرم افزار های شخص ثالث.
تبلیغات

نه بیش از حد طولانی پیش کانن منتشر شد, یک نرم افزار که ساخته شده آن را آسان تر برای کاربران از دوربین های خود را به آن تبدیل دوربین به وب کم و در حال حاضر به نظر می رسد مانند فوجی فیلم است که به دنبال به انجام همان. به گفته های اخیر جریان زندگی از Fujifilm هند یکی از اعضای تیم محصول خواسته شده بود در مورد استفاده از فوجی فیلم را از دوربین به عنوان یک وب کم که در آن آنها پاسخ گفت که وجود دارد می تواند عامل در توسعه که آن را از یک پلاگین و بازی حل شده است.

به گفته یکی از اعضای تیم (به عنوان رونویسی توسط فوجی شایعات), "من می توانم در مورد آن نیست قطعا اما من شنیده ام از تیم در حال توسعه که ما در حال توسعه چیزی است و آنها به زودی به انتشار یک سیستم عامل. وجود خواهد داشت plug-and-play و سری X دوربین تبدیل خواهد شد و مانند یک وب کم. بله من شنیده ام که آنها در حال کار بر روی آن, اما من هیچ تایید در این لحظه. اما قطعا آنها در حال انجام کاری. چیزی است که پخت و پز است."

این صدا مانند این است که یک اطلاعیه رسمی اما اگر درست است پس این چیزی است که کاربران می تواند به جلو نگاه به آینده است. در حال حاضر وب کم شاهد یک انفجار در محبوبیت با توجه به تعداد افراد مشغول به کار و تحصیل از خانه و با استفاده از ویدئو کنفرانس نرم افزار مانند زوم بنابراین اگر شما به دنبال ضربه چیزهایی تا درجه یک این است که یک به روز رسانی ارزش نگه داشتن یک چشم را برای.

در زمینه عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره دوربین های دیجیتال و Fujifilm. منبع: fujirumors



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن