گوگل صفحه جوانه 2 بلوتوث رفع ورودی – و نه قبل از زمان

گوگل اذعان کرده است بلوتوث مسائل خود را با نسل دوم صفحه جوانه درست هدفون بی سیم و قول داد برای رفع آنها. کاربر

توسط POSHTIBANNEWS در 20 خرداد 1399

گوگل اذعان کرده است بلوتوث مسائل خود را با نسل دوم صفحه جوانه درست هدفون بی سیم و قول داد برای رفع آنها.

کاربران از جوانه های جدید گزارش های مکرر استعفا پس گرفتن این محصول که در نهایت راه اندازی در ماه آوریل این سال است.

در یک پست در صفحه جوانه پشتیبانی از صفحه یک کارمند گوگل نام چلسی W. گفت: شرکت "شنیده است" کسانی که شکایت در مورد اتصال و وعده داده است یک ورودی ثابت که ممکن است به زودی به اندازه کافی برای برخی از درد و رنج طولانی کاربران است. این به روز رسانی خواهد شد "بهبود بلوتوث ثبات و اتصال" و زمین را در چند هفته آینده.

به روز رسانی به این موضوع امروز به ارمغان می آورد جزئیات به روز رسانی: چلسی W. می گوید:

  • کاهش موارد از تماس تلفنی برش outs
  • بهبود autorecovery زمانی که یکی یا هر دو از earbuds از دست دادن اتصال
  • بهبود پخش رسانه ای ثبات برای گوشی هایی که باید نرم افزار های صوتی را پشتیبانی می کند

به طور جداگانه در این هفته خواهیم بود با انتشار به روز رسانی نرم افزار (Firmware: 296) که باعث کاهش صدا صدای خش خش / سر و صدا استاتیک که برخی از شما ممکن است تجربه کرده اند.

مرتبط: بهترین های بی سیم از earbuds 2o2o

بسیاری از کاربران گزارش موضوع به گوگل گفت: آنها با تجربه صوتی در آینده و زمانی که به سادگی راه رفتن خارج. دیگران گفت: آنها با داشتن مسائل با "در گوش تشخیص" از ویژگی های نادرست گزارش یکی از جوانه تا به حال کاهش یافته است.

بسیاری از تکرار احساسات از موضوع اصلی پوستر تیلور هاردی که نوشت: "من گوگل صفحه جوانه (Gen 2) حفظ و از دست دادن صوتی در حالی که گرفتن یک پیاده روی یا دویدن. من متوجه شده ام که این اتفاق می افتد زمانی که من حرکت سر من با نگاه کردن و یا چرخش به راست یا چپ. اما اگر من سر راست کار می کند گاهی اوقات."

این صفحه جوانه 2 اعلام شد در ساخته شده توسط گوگل رویداد در ماه اکتبر سال گذشته, اما نمی شد راه اندازی شد و تا مارس این سال است. آنها وعده داده شده تماس واضح تر و با کیفیت بهتر صدا همان باتری قوی زندگی به عنوان اصلی و دسترسی سریع تر به گوگل دستیار.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن